Uudesta foorumista ...

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
eli jos on vikoi tai jotain kommenttii ni tänne sit ny aluksi viestiä kiitos !!!

PS. Onnea uudella foorumille ja KIITOS VILLE !
ja kiitos vielä Kirahvillekin !
 
Vaatii vielä totuttelua. Värit aika kirkkaat 8)
Onko mitään keinoa saada noita kaikkia viestejä ns. luetuksi ???
Kaikki ovat nyt uusia.
Privaviestejäkin 125 lukematonta ;D

Tattista vain muutosta Ville ;)

Aijjooo, tuo albumi hommeli on fantsu :D
 
Misukka sanoi
Vaatii vielä totuttelua. Värit aika kirkkaat 8)
Onko mitään keinoa saada noita kaikkia viestejä ns. luetuksi ???
Kaikki ovat nyt uusia.
Privaviestejäkin 125 lukematonta ;D

Tattista vain muutosta Ville ;)

Värit on täsmälleen samat kun vanhassakin :)

Foorumin viestit saat luotuiksi foorumin etusivulta "Merkitse kaikki luetuiksi" ja pikaviestit käymällä laatikossa
 
joo kiitti vaa viltsu.. ;D

täällähän on kaikenlaisia kivoja pikku juttuja kuten noi jäsenlistassa olevat hommelit, mitä sitten lieneekään.. ;)

mut tuntuu niinku tökkis enemmän ku vanha foorumi, no tiedä sitä sitte..

-Eki
 
paljon hitaampi kuin edellinen. kun ittellä on vain modeemi yhteys. hermot meinaa palaa...
 
512/512Kbit kaistalla meni 45 sekunttia vastaamiseen :'(

Toivottavasti tämä on vain väliaikaista :)
 
Kiitokset kovasti Villelle ja Kirahville/Evokuutiolle ;)
ja kyllä nyt pitäisi olla hieman nopeampi tämän foorumin :p
 
Itse olen huomannut myös tuon foorumin hidastumisen. 1 mb/s yhteydellä lataa ja lataa foorumia, toivon mukaan vain väliaikainen ongelma. Muilat osin näyttää oikein hyvältä tämä uusi foorumi. ;)
 
Ihan jeeshän tää on.... mutta WHY OH WHY on osoite muuttunut mitsubishiclubfinland.comista mitsubishiclubfinland.nettiin..... juuri kun sain tarrat teipattuu autoon :mad:

Vähän hitaampihan tämä on kuin se edellinen, mutta se johtuu ISDN:ästä.... onneks on ADSL tulossa kunhan noi Soneramuthafuckers tulee sitä asentamaan, lupas tulla jo viime viikon perjantaina.... tiedä sitten :p
 
com on ainaski mun mielestä.. linkattu net osotteeseen.. :eek: ei muuten, mutta kun mulla on kotisivuna tuo com ja löysi ainakin perille... ;D
 
Linkkaus on väliaikainen, klubin osoite saadaan tulevaisuudessa toivon mukaan .com .

Taavila voi kertoa enempi asiasta.

ps. ei tartte mennä repiin tarraa pois ;D ;D
 
Kovin on hidas tämä uusi foorumi ja kaikki tahmaa vaikka olen funetin 100mbit/s ether-kuidun päässä.

Hieman pitäis säätää tai päivittää jotain et tästä tulis hieman nopeampi.

Kiitos!
 
Ajoittainen hidastuvuus ei johdu foorumista ja pääasiassahan toimii nopeammin kuin vanha.

Itselläni on toisaalla samanlainen käytössä eikä mitään ongelmaa.

Ei tämä minulla yhtään sen useammin "hitsaa kiinni" kuin vanhakaan.
 
Joo en oo minäkään huomannu mitään eroa vanhaan (=ei nopeempi vaan ei hitaampikaan)

Suurkiitos Villelle täältäkin :)
 
no mulla ainakin toimii hitaammin ku vanha, mut sehän voi johtua siitä että tää tuntuu päivittyvän kokoajan ku ainakin mulla toi vanha päivitty sillon tällön, yleensä vasta ku itse painoi Refresh -namiskaa.. ;)

Eki
 
omasta mielestäni ihan snadisti hitaampi mut ei auta valittaa kun ite ei ole mitään näitten sivujen eteen tehnytkään ;D et pää asia kun homma toimii vaikka vähän hittaammin ;)
 
Tänään foorumi tuntuu hieman nopeammalta kuin eilen eli hitaus lienee ohimenevä ilmiö. :)
 
Aika pieneltä näyttää tekstit ainakin tällä työpaikan koneella. Himassa ainakin dnsf.org sivuston tekstit taas on ihan jumalattoman ISOLLA ja ihme fonteilla vaikka muutin asetuksistakin. Ei taas tällä koneella näytä yhtään isolta. Outo homma.

Pitää vielä omalla koneella tarkistaa nämä sivut.
 
Takaisin
Ylös Bottom