Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Noniin. Eli vanha TypeRys vahtoi siis keväällä Evokki kasiin. auto on jo täältä ennestään tuttu. Löytyi ennen MitsuT:n pihasta. nyt on eksynyt tänne etelään.. Ärrän erotti liikenteessä, katsotaan kuinka mitsun käy.. tarkoitus on jatkaa siitä mihin MitsuT jäi.
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Moro Moro!

Eli Tällainen 25v Espoolais kloppi esittäytyisi täälä uutena Mitsun omistajana. Tuli siin hommattua tuollainen Evo 6, en tiedä onko jonkun foorumilaisen entinen? mutta huoltoja ja pieniä korjauksia tehdessä eiköhän tuosta vielä pelin saa :D. Lapasta vaan pystyyn jos vastaan jossain tulen! Yritän myös ehtiä tulla johonkin miittiin vielä tän kesän puolella.

Kesiä kaikille!

Pahoittelen huonoa kuvaa.

http://picasaweb.google.fi/T.Limnell/Auto#5366547955577029970
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

No esittäydytään kanssa kun ei muutakaan tässä nyt ole. :)

Eli Tamperelainen 34-vuotias kahden pojan yh-äippä. Autojen kanssa on tullut pelattua ihan kakarasta saakka isän Amazonilla harrastus aloittaen. Sitten kun ajokortin sain hurahdin Toyotiin joita on ollut toista kymmentä, lähinnä 70 lukuisia Corolloita ja Carinaa. Sitten muutaman hairahduksen jälkeen löysin tämän nykyisen Galanttini, vm 97 V6 farmarin ja sille tielle varmaan jään.

Kotona asuu lasten lisäksi lauma rotukissoja joiden kanssa kuljen ulkomaita myöden näyttelyissä ja kasvatan myös aika menestyksekkäästi niitä jo toistakymmentä vuotta. Ammatikseni ajan autoa, rattia on tullut pyöritettyä virallisesti vuodesta -96 ja myös jokkistutkinnon suoritin noihin aikoihin. Talvisin on myös tullut pörrättyä jääradalla ja toimitsijana ralleissa, jokkiksessa yms. Mieli tekisi tehdä ja harrastaa paljon enemmän autojen parissa kuin mihin rahkeet tällä hetkellä riittävät.

/Tanja
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Heipä hei! Elikkäs olen tuon Heffun vaimo, 23-vuotias kotiäiti. Päätinpä sitten minäkin liittyä tänne, kun olen miehen mukana miiteissäkin ollut ja muutenkin täällä lueskellut.
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Penttinen täällä. Morjes vaan. 38 vuotias heppu Muuramesta. Itselläni ollut mitsuja: -82 Galant GLS, -81 Lancer GL, -91 L-200 4wd (työkaluna aurausvarustein), -91 avopajero 2,6 b (2 kpl) -87 pitkä pajero d, -86 colt, L-200 takapotku 2,0 b, -89 Galant GL, -81 L-300 d, -87 L-300b, -83 L-300d, hmm.. Kaikkia en muistakkaan.

Vanhempaa autokantaa kuitenkin. Tai ei ne silloin ollut niin vanhoja..Takapotkuja melki kaikki kuitenkin.
Tekniikka on tullut tutuksi. Nyt sitten tuli hippa päälle, ja aloin entistämään isäukolle (just jäänyt eläkkeelle) synttärilahjaksi sapporoa. Hän kun on hieman mitsufriikki.
Meinasin tehdä aiheesta blogin, ehkä. Eli sitten kun Jyväskylän kaduille ilmaantuu asiallinen -82 sapporo, jota ajaa miellyttävä herrasmies, niin tiedätte, kenestä on kyse.

Ajattelin syntymäpäivänään marraskuussa ajaa auton hänen pihalle, ja heittää avaimet kätöseen. Saapa nähdä, millainen ilme on naamalla. (täytyy ottaa valokuva..;))

Jotta tälläisellä pohjalla täällä ollaan. Todennäköisesti viihdyn tuolla vanhojen mitsujen osiossa aika pitkältikin. Ja mikäli jos joku kaipaa teknistä tietoa, tms jotain vanhemmista nelikoista tai takavetoisista, niin voin koittaa auttaa. ;D

Muoks: Ai niin, on ollut -88 Canter fe 444, -87 Canter fe 444, -83 canter fe 35, ja -89 Canter, jonka tyyppiä en muista..
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

penttinen sanoi
Meinasin tehdä aiheesta blogin, ehkä.

Tervetuloa ja hatunnosto hienosta lahjaideasta isäukkosi eläkepäiviä varten! Tällaista arvostan todella korkealle. Tästä pitää sinun ilman muuta pistää päiväkirja pystyyn, jotta nähdään projektin edistyminen! :peukku
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

No morjes. Niin Mitsun ostin ensimmäisen 4D Galant 2.0 GLI HB -91.
Kokemusta ei ole Mitsuista ollenkaan ja vasta koeajanut ja tyytyväinen. Oon täältä Varsinais-suomesta nykyään. Saas nähdä kestääkö auto ainakin on katsastettu ja hyväkuosinen vielä erittäin hyvin täytetty huoltokirja vaikka en sitä olekkaan kuin vilkaissut. Viikonlopun jälkeen sitten viisaampi kun auto on tallissa. 230000 Sillä on huristeltu ja kun kaikki huollot ylimääräisine töineen on ylhäällä. Tekniikka ehjä kuten alusta ja pellit (en ruostetta löytänyt) toivon, että pysyiskin ehjänä vaikka käytetty on aina käytetty, voihan se uusikin "hajota" <- (Japanese) käsiin?. Huristellaan hyvillä mielin :driver -Z
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

zippo sanoi
Galant 2.0 GLI HB -91.
230000 Sillä on huristeltu ja kun kaikki huollot ylimääräisine töineen on ylhäällä. Tekniikka ehjä kuten alusta ja pellit (en ruostetta löytänyt)

Kuulostaa kyllä aika timanttiselta :peukku
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

;D Piti takas tulla kun viesti oli tullu. Ikäsekseen on kyllä siksi hieman "aika paljon" jännittääkin, ettei olisi koira haudattuna. Mutten usko kun.. no on tiettyjä asioita joita tiedän. tuo kuva on vanhalla kännykkä-kameralla otettu laitan sitten tarkemman kun saan eli ensi viikolla tai vkl.
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

zippo sanoi
;D Piti takas tulla kun viesti oli tullu. Ikäsekseen on kyllä siksi hieman "aika paljon" jännittääkin, ettei olisi koira haudattuna. Mutten usko kun.. no on tiettyjä asioita joita tiedän. tuo kuva on vanhalla kännykkä-kameralla otettu laitan sitten tarkemman kun saan eli ensi viikolla tai vkl.

Muistan sen kun itse ostin käytettynä ensimmäisen mitsuni, samanmoisen -91 Galant GLi:n... olo oli kuin lapsella karkkikaupassa, on se sen verran hyvä peli ajella. Hiljainen, suuntavakaa"hko" ja ennen kaikkea käyttövarma. Auto on vieläkin taloudessa 4 vuoden jälkeen, emännän käytössä nykyään.

Tervetuloa foorumille :)
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

nostokurki sanoi
Muistan sen kun itse ostin käytettynä ensimmäisen mitsuni, samanmoisen -91 Galant GLi:n... olo oli kuin lapsella karkkikaupassa, on se sen verran hyvä peli ajella. Hiljainen, suuntavakaa"hko" ja ennen kaikkea käyttövarma. Auto on vieläkin taloudessa 4 vuoden jälkeen

Jotain samanlaista kokemusta itsellänikin asiasta. :peukku Myös Godlike-malliksi tätä sukupolvea jostain syystä kutsutaan?
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Mulla oli vastaava, mutta Sedan -89 käytössä. Se makaa vieläki tallin pihalla, mutta vaihelaatikko ääntää.. Oon tässä ny suunnitellu jo jonkin aikaa, että pajero saa jäädä talveksi tallin pihaan ja otan se Gallun käyttöön, vaikka se laatikko vähän ääntääkin. On se silti 100 kertaa hiljasempi ku Napero..
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Ehä minä enää ihan uusi foorumila oo, mut tulipaha myytyä Subaru pois ja hankittua mahottoman hyvä -89 Pajero tilalle samana iltana :p Kuvia sitte tuonnempana :)
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

nettijussi sanoi
Ehä minä enää ihan uusi foorumila oo, mut tulipaha myytyä Subaru pois ja hankittua mahottoman hyvä -89 Pajero tilalle samana iltana :p Kuvia sitte tuonnempana :)

tervetuloa takaisin :peukku
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

nettijussi sanoi
Kiitti kiitti. Pitääki huomenna alkaa pahvin vaihtoon ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Pajero on ajan saatossa vaihtunu, mut kuviot on samat.. eli kaikki uusiks? ;D
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Lienen palstan nestori (58v) ja vähän hirvittää tulla nuorten ja VR4:sten sekä Legnumien pariin.... :nykii

Edellinen Mitsuni oli -89 GTI HB, joka jäi erossa vaimolle. Jurppi vuosikausia niin, että nyt päädyin -99 V6 STW:hen (ilman tuunauksia ja duunauksia) eläkepäivien varalle. Onpa vanhalle muikea peli tomaatteineen ja muine herkkuineen.

Matkapeliksi, Helsingin ruuhkiin en lähde kuin pakon edessä, tuntuvat vain pahenevan vuosi vuodelta.

Vaan löytyypä täältä runsaasti aiheita ja vinkkejä myös käyttöautopuolelle, ja asioista, joista merkkikorjaamot visusti vaikenevat!

500km:n jälkeen ei vielä paljon kysyttävää, mutta olen löytänyt hyviä kuvauksia ja fixejä mahdollisiin tuleviin ongelmiin.

Se, että noita 80-luvun Galluja pyörii edelleen paljon, antaa uskoa siihen, että uudemmatkin olisivat samaa laatukamaa.

Kun tuohon hainkeulaan kerran ihastuu, uudemmat Gallut eivät enää säväytä. No, uudessa Lancerissa on taas sitä charmia, katsotaan 10 vuoden perästä, jos eletään...
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Tervetuloa foorumin kirjavaan joukkoon! Täällä ei harrasteta minkään sortin ikärasismia - ei autoissa eikä palstalaisissa. :peukku Tyylisuuntia autojen pidossa on monenlaisia ja kaikki on yhtä hyviä. Pääasiahan on, että auto on omistajalleen mieleinen. 8)

Toivottavasti täältä löytyy vinkkejä ja kokemuksia haikeulan ylläpitoon ja jos ei löydy, niin kysymyksiä saa ja pitääkin laittaa. Eiköhän täältä löydy kysymyksiin sitten vastauksiakin. Mukavia kilometrejä!
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

No eipä tässä ihan uusia olla mutta esittely on tosiaan jääny pois.

Asun siis Orivedellä ja liikun paljon TRE:llä :driver
Autoista tiedän noin perus tekniikka jutut yms, mutta turbo vehkeet on minulle hieman uus homma
joten tyhmiä kysymyksiä saattaa aina välillä sadella.. :-[

Joten siis mitsu ihmisiä olen aina ollut, mutta nyt on ollut mitsuista noin 3v tauko, lukuun ottamatta varaosiksi päätynyttä lanceria..
Niin no olihan mulla -91 Pajerokin vähän aikaa käytössä, mutta nyt on siis taas mitsu tullu hankittua, tuollanen GTO... ;D
Ja haluaisin kyllä käyttiksenkin päivittää Galantin VR4:seen, mutta saa nähdä miten käy.. :)
Mitsut on kyllä aina säväyttäny ja jostain syystä ne vaan vetää puoleensa vaikkei ole edes sillai merkki
"periytyny" niin kuin aina joskus monelle käy.. ;) Luulen että tämä timantti kuume on joskus alkanut hai keulaisista Galluista... ;)
Ne on vaan jotenkin sopivasti vihasen näkösiä :mad:
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Päivää. Ajatelin tässä esittäytyä, kun tuli tilattua tollanen Mitsubishi Legnum -99 jaappanista. Tämän hetkinen mitsu on Lancer GLXI -93 ja piti vaihtaa perhe malliin. Asustelen porvoossa vaimokkeen kanssa ja vuosimalli -86. Aikaisemmin olen noiden opelien kanssa pörrännyt ja nyt ajattelin laajentaa näkökulmia :) Projektina on tuollainen turbo calibra joka löytyy OCF sivuilta projektit osiosta Turbo colibri nimellä. http://www.neweraimports.com/soldcarDetails.jsp?carId=413 Siinä on linkki kyseiseen purkkiin jonka tilasin. Pitäisi tulla marraskuun alussa suomeen :D Mielelläni yritän tehdä kaiken mahdollisen työn itse autoihin, mutta välilä joutuu turvautumaan ulkopuoliseen apuun :)
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Anza69 sanoi
Päivää. Ajatelin tässä esittäytyä, kun tuli tilattua tollanen Mitsubishi Legnum -99 jaappanista. Tämän hetkinen mitsu on Lancer GLXI -93 ja piti vaihtaa perhe malliin. Asustelen porvoossa vaimokkeen kanssa ja vuosimalli -86.

Lisää Legnumia Porvoseen, Hyvää!!! Itse mulla on GPW´01 MT Type S. http://mamasan.fi/foorumi/viewtopic.php?t=143
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Oon kerran nähnytkin tuollaisen auton porvoossa huristelevan ;) Asiallisen näkönen peli :peukku Rupes ittee kyllästyttää tuo "tehopeli" lancerin meno. Itse päädyin automaattiin kun tulee jokapäiväseen käyttöön ja rupee ärsyttää tolla omall calibrall rytkytys liikennevaloissa :) Varsinki ku kilpilahdesta yrittää päästä neljän aikaa päivällä kotii :seina Pitää sitte rupee pitää porvoo miittinkiä ku olen omani saanu. Sitte ku haluu leikkii ni lähtee huristelee calsulla.
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Anza69 sanoi
http://www.neweraimports.com/soldcarDetails.jsp?carId=413 Siinä on linkki kyseiseen purkkiin jonka tilasin.

Jännä mainos autolle, toivotaan että tulee hyvä peli. Mutta joo eiköhän se hyvä oo jos ulkosesti pidetty hyvin, yllättävän paljon kertoo myös teknisestä pidosta. :peukku
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

No niin, tuli sitten eilen hankittua ensimmäinen mitsubishi, tosin kimppaan. Ja se suuntasi tänne Mansen länsireunalle. Tähän asti oon tullut toimeen 2-vetosilla ja taivaspaikan tarjoavilla Foorteilla ja Ooppelilla. Ja pallosalamalla ajetaan pelkästään kypärä päässä. Tämä uusin lelu, Dynamic-4, vaatii vielä aika paljon perusparantelua ja pientä lisävoimaa, mutta eihän ne järvetkään vielä jäässä ole. Kuvia uudesta tulokkaasta varmaan laitetaan tänne foorumillekin, jahka saadaan se ensi pestyä.
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Järjestyksessä toinen Pajero tuli hiljattain hankittua. Ensimmäinen oli -90 TD IC, nykyinen on vanhempi -88 TD. Aikaisemmin on myös ollut -89 Lanceri. Lisäksi ostin nyt yhden romu Pajeron varaosiksi.

Hirveästi ei ole kokemusta autojen remppaamisesta, mutta tekemällä oppii. Tarkoitus olisi käyttää tota nykyistä Pajeroa mahdollisimman vähän pajalla ja tehdä itse niin paljon kun vaan onnistuu. Pajeron lisäksi meillä on avovaimon kanssa molemmilla mondeot (-97 ja -02) joita saa käyttää korjaamolla jo ihan tarpeeksi, tosin vanhempaa vähemmän ja uudempaa enemmän.

Orimattilassa asustellaan ja pk-seudulla käydään töissä. Ajokilometrejä tulee vuodessa yhteensä kaikkiin autoihin yli satatuhatta.
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Moi!

Paulintaikakaulin Hämeenlinnasta, mitsumies vuodesta 1990.Vaimo kaksi lasta ja kolme lastenlasta.
Nykyinen autoni Mitsubishi Outlander 2.2 Navi Limiter.
Toimin myyntipäälikkönä ympäristöhuollon parissa.
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

No heips!

Enpä ole vielä esittäytynytkään mutta jos nyt.

Eli 5 lapsisen uusioperheen heimopäällikkö joten vapaa ajan ongelmia ei ole tai siis ei ole vapaa aikaa se kai se ongelma olikin. :)

Ikää on kertynyt sen verran et autojakin on ollut ja mennyt useampi kymmen kaiken merkkisiä ja mallisia.

Työhistoriaakin on kertynyt niin kevyemmän kuin raskaammankin metallin saralla yli 20v mutta alle 30v
Lähinnä autojen parissa mutta vähän muutakin. Autopeltisepäksi valmistuin 80 luvulla ja ko. alalla toiminut vuosikaudet toki tekemällä muutakin ettei leipiintyis.

Kulku pelit löytyy nm. alta joten en niitä sen paremmin rupea esittelemään.

Hyvää syksyn jatkoa kaikille tasapuolisesti! :peukku

ps. Tieto lisää tuskaa vaikka meissä kaikissa asuukin pieni masokisti :)
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Terve!
Olen Risto 26wee. Asunut myrskylässä melkee koko tähän astisen elämän ja ennen muuttoa tänne Askolaan.

Autoja ollut ja mennyt...viimeisin vaihto tapahtui viime perjantaina kun rakas seatti sai lähteä,kun vaihtoehtona olisi ollut seisontaan talveksi...eli ei ollut talvikykyinen enää 8)

siispä nyt tähän "tiimiin" mukaan ja nykyinen "harrastuskohde" EVO 9....

Avopuolisollani 2 ponia tuossa pihalla,niin tasapuolisuuden nimissä niitä täytyy olla autossakin "muutama".

Jotain vielä että ammatiltani olen kaivinkonekuski...viimeaikoina aikalailla työt olleet espoon suunnilla.

siinä nyt jotain pientä infoa :)
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Hep, 27 vuotias ensihoitaja helsingistä hei moi!

Autoja on ehtinyt olla kaikenlaisia ja tälläkin hetkellä niitä on useampi. Vanha Lancerin raato on talvikäytössä tässä ja tarkoitus on päästä siitä ja muutamasta muusta autosta tässä eroon ja hankkia legnumi.
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

ripe74 ilimottautuu etelä-pohjanmaan itä osasta elikkä minisavosta. 2viikkoo sit hommasin L200 rojektin, kuvia tuloo ku kerkiän laittaa tai saan aikasex. Tähän asti kaikki onki menny päin p......tä alkoi katsastuksesta ja nokka-akselin vaiholla(ainakin) katotaan ja kysellään ja palataan rojektin merkeissä. Olen siis 35 ja työkseni olen metsässä siis ajan tukkia. KIITOS hyvistä neuvoista jahvetille ja kumppaneille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jatketaan saamme kenties VETÄÄ!
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Tervehdys! 30-kymppinen autoharrastaja joka aina pyörillä,siis pyörätuolissa. Ei siitä enempää. Turbo aina ollut päivän sana,A-mallin mantan,Starletin ja Skylinen kautta IV Evo.Innostus kova mutta tekeminen ulkoistetaan>juon kaljaa ja neuvon.
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

No hitto
Olen Hämeenlinnasta sellanen 50 ukkomies.Tossa askartelen pihassa tota vanhaa naperoo ja tollanen vanha colttikin pihasta löytyy.Sivariautona meidän perheessä tosin on pösö.On mulla muitakin mielenkiintoisia vekottimia.Rakkain varmaankin on toi meikäläisen 68 tipparellu,nyt tosin jo talviteloilla.Löytyy sitten 65 mersukin,ei tosin pariin vuoteen liikenteessä,mutta ehkä joskus taas.Tallissa seisoo 900:n leskentekiä,mutta nyt on jo niin talvi,että seisköön sielä vaan.Naperoo tosiaan oon siinä vähän askarrellu,ei kiirettä,mut jos joku päivä sen leimais ja ottais vaikka käyttöön.Toi on tollanen tosiaan vanha,eli kasivitonen,mut hiton hyvässä kunnossa ikäsekseen.Ainoo vaan,kun siihen nussi iski tuola kun se mökillä seiso kuukauden ja nyt on pieniä sähkömurheita,mutta ne kuuluu asiaan.Voi vaikka ottaa yhteyttä,mikäli sellanen jotakuta kiinnostaa.Sähköposti on oiva juttu sellaseen ja mut tavottaa har.ri@luukku.com Että sellanen mä noin niinkun olen.Eli ei tässä muuta,kun lykkyä vaan.
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

morjesta, oon nuori 19 vuotias coltti kuski,eka auto ja mitsu,tyytyväinen oon ollu :p ja seuraavakin auto taitaa olla mitsu sitten kun tarvii auto ostaa. :p tollasella -99 mallisel tulee ajeltua,pikkasen on päivityksiä tehty ja tulee lisää sitä mukaa ku rahaa ja aikaa on :) kuviakin löytyy minunauto.comist nuppi90 nickil,alustaan on tullut päivityksiä tätä nykyä,kuvia vaan ei oo kerenny ottaa:p
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Terskis...Puuhis täällä ;)
Tutumpi Nissaneista ja F-Bodyistä ;)
Nyt kuitenkin 4x4 Galant Dynamic autona.
Eipi ollenkaan ruosteessa ja kone ei vuoda öljyä vaikka +400tkm on mittarissa.
Pikkasen harasi putkisto vastaan = heitin katin mäkeen ( joka muuten oli tyhjä :-X )
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Puuhis sanoi
Terskis...Puuhis täällä ;)
Tutumpi Nissaneista ja F-Bodyistä ;)
Nyt kuitenkin 4x4 Galant Dynamic autona.
Eipi ollenkaan ruosteessa ja kone ei vuoda öljyä vaikka +400tkm on mittarissa.
Pikkasen harasi putkisto vastaan = heitin katin mäkeen ( joka muuten oli tyhjä :-X )


morjenstapäivää ja tervetuloa mitsujen joukkoon :) :peukku
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Morjesta pöytään!


Taidan nyt sit uskaltaa esittäytyä, foorumia on lueskeltu jo kauan. ;D
Miä oon tälläin nuorineiti Kotkasta, ajoneuvoasentajaksi opiskelen parhaillaan.
Omaa autoa ei vielä ole, etsinnässä kylläkin. ja Mitsua tietenkin, Legnum ois yks lemppareista.
Sittenkun se oma timantti on pihassa nii oon äänessä enemmin.
Miitteihin ois tarkotus tähdätä mahdollisimmal paljo sittenku se timantti kimaltelee pihalla! :)
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Moikka
Elikä Niko olen ja 22v.
Tyttöystävän kanssa rivari kaksiossa asutaan, perheeseen kuuluu myös koira plus hamsteri.
Koulutukseltani olen autonkuljettaja, mutta eipä ole paljon isoa autoa tullut ajettua.
Varasto hommia teen, trukilla saa päästellä menemään!
Autot kiinnostaa todella paljon, ja suuri evo fani olen aina ollut. Ja nyt on sellainen itselläkin! Hirveesti ei ole remontti hommia hankassa :( Mut kyllähän sitä kerkee oppia :)
Ralli kiinnostaa, tulee seurattua!
Harrastuksiin kuuluu: jonkin verran liikuntaa, salil käynti (mutta jäänyt vähälle) Ja kuuluuhan tuo evokin harrastuksiin :D
Ja ps3 tulee silloin tällöin pelailtua.
Mutta tässä jotain! :)
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Morjes kaikille. Mä oon 34v poitsu ja 5h+koiran perheenpää. Asustan keskisuomessa ja pyöritän pk-perheyritystä.
Tykkään harrastella kaikenlaisia päristimiä ja tallissa onkin tällähetkellä 1200l lada ja työn alla(ikuisesti?) -70 plymouth fury convertible (toivoton projekti :p). Käyttöautoina meillä on alfa mito ja mitsu pajero -01. Toi pajero tuli äsken hankituksi, kun tarvittiin lisää tilaa ja vaimo tykkää, että tila-autosta tulee liiaks mieleen akvaario ;). Olenkin jo pommittanut kysymyksilläni pajeropalstaa, kun en ymmärrä saksankielistä käyttöohjekirjaa pätkääkään 8).

Aiemmin omistamia mitsuja: lancer glxi -90(eka autoni) lancer glxi(hb) -93, galant -00, pajero(pätkä) -90, delica -93(?) ja nyt tää pajero -01.
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Moi olen Ville ja olen alk.... Eikus väärä foorumi. :p

Pitää nyt esittäytyä kun on jo Mitsukin hankittu. Elikkäs tuli tollanen 8g vr4 -00 gallu hankittua, aikasemmin ajellu 900 saabilla (viellä välillä edelleenkin) ja säännöllisen epäsäännöllisesti saabclubin foorumilla pyörinyt, jos ketään muita sieltä täällä.

Nyt on sitten sitten kaksi sairautta kun on mitsukin, vai onkos toi mitsu sitten se lääke saabismiin. ;D
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

en tiiä mikä on lääke mihinkin...mutta TERVETULOA, mistä päin jos saa udella?
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

DyhWe sanoi
Pitihän siitä esittäytymisestä jotain unohtaa :seina Lappeenrannasta oon kotoisin.

Eilen ahdettiin peräkanaa Ilotalon kanssa siitä teidän ohi galanteilla, jos asut vielä samassa paikassa.. :p
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Slider sanoi
Eilen ahdettiin peräkanaa Ilotalon kanssa siitä teidän ohi galanteilla, jos asut vielä samassa paikassa.. :p

Sitä ollaan nykyään niin turbomiehiä kun kaupungillakin vaan "ahdetaan" :D
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

nokonzok sanoi
Sitä ollaan nykyään niin turbomiehiä kun kaupungillakin vaan "ahdetaan" :D

Joo, se fakta ei ole muuttunut mihinkään että kaasussa ei ole kun kaksi asentoa. Nyt on vaan huomattavasti enemmän käsiä ratissa. :p
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Hei kaikille! Esittäydynpä minäkin, kun tänne kerta löysin. Olen 34 v kahden lapsen ja kissalauman pomo. Mieskin löytyy, välillä (on reissuhommissa). Asustellaan Vantaalla. Duunissa käyn Keilalahdessa, joten Vihdintietä ja Kehä I:stä sahataan. Autot on kiinnostanut aina. Lisäksi pidän kovasta vauhdista, omaan hieman liian raskaan kaasujalan...

Aikaisemmin meillä onkin ollut vain Mitsuja, mutta nyt muutama vuosi muita autoja, viimeisimpänä tällä hetkellä käytössä oleva Honda Accord Navi Executive AUT, 2.4. Lisäksi kakkosautona pari vuotta vanha Toyota Aygo (alle litraisella koneella, mutta sentään semiautomaatti). Mitsuja meillä on ollut Lancer -87, Lancer -91, Galant -91 hb, Galant -97 farkku ja nyt sitten odotellaan taas Lanceria (Ralliart sedan GS). Tällainen "paluumuuttaja siis" :)
 
Takaisin
Ylös Bottom