Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

mitsusippi89

New Member
Liittynyt
23 Maaliskuu 2015
Sijainti
Kajaani
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Morjesta! Ite liityin kanssa tänne foorumille, ikää 25 vuotta ammattina yhdistelmä ajoneuvokuljettaja ja autokantaa edustaa yksi diesel opelin reuhka ja sitten tuo vanha projekti lanceri 1.6 bensa koneella (mk5)
 

vmikkoj

New Member
Liittynyt
29 Maaliskuu 2015
Sijainti
Turku / Bacolod
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Olen 65 -vuotias juuri eläköitynyt puutuote- ja puurakentamisprojektien vetäjä viimeiset 21 vuotta. Sitä ennen YK:n rauhanturvajoukoissa 5 vuotta sotilastarkkailijana ja tiedustelu-upseerina. Edelleen takavuosina elätin itseäni sirkkelisahurina ja sahatyönjohtajana. 1969 ennen sahalle lähtöäni aloitin "opiskelun" Turun yliopistossa. Motiivia riitti enempi tyttöjen perässä juoksemiseen, kaljan juontiin ja kitaran soittoon muutamassa bändissä. Vasta viimeisimmän Namibian YK -keikan jälkeen, kun poikani oli syntynyt ja saha mennyt konkurssiin, palasin yliopistolle ja suoritin opintoni loppuun 135 opintoviikkoa kahdessa vuodessa ja sain maisterin paperit. Suomessa olen ollut oikeastaan Peugeot fani, mutta en Mitsuakaan koskaan ole halveksinut. Nyt täälä Filippiineillä sitten onkin käytössä kunnon Mitsu Strada nelivetomaasturi "kaikilla herkuilla" ;)
 

[elle]

@Nordschleife
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
7 Heinäkuu 2010
Sijainti
Pietarsaari / Jakobstad / Jeppis ;-)
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

mitsusippi89 sanoi
Morjesta! Ite liityin kanssa tänne foorumille, ikää 25 vuotta ammattina yhdistelmä ajoneuvokuljettaja ja autokantaa edustaa yksi diesel opelin reuhka ja sitten tuo vanha projekti lanceri 1.6 bensa koneella (mk5)


vmikkoj sanoi
Olen 65 -vuotias juuri eläköitynyt puutuote- ja puurakentamisprojektien vetäjä viimeiset 21 vuotta. Sitä ennen YK:n rauhanturvajoukoissa 5 vuotta sotilastarkkailijana ja tiedustelu-upseerina. Edelleen takavuosina elätin itseäni sirkkelisahurina ja sahatyönjohtajana. 1969 ennen sahalle lähtöäni aloitin "opiskelun" Turun yliopistossa. Motiivia riitti enempi tyttöjen perässä juoksemiseen, kaljan juontiin ja kitaran soittoon muutamassa bändissä. Vasta viimeisimmän Namibian YK -keikan jälkeen, kun poikani oli syntynyt ja saha mennyt konkurssiin, palasin yliopistolle ja suoritin opintoni loppuun 135 opintoviikkoa kahdessa vuodessa ja sain maisterin paperit. Suomessa olen ollut oikeastaan Peugeot fani, mutta en Mitsuakaan koskaan ole halveksinut. Nyt täälä Filippiineillä sitten onkin käytössä kunnon Mitsu Strada nelivetomaasturi "kaikilla herkuilla" ;)

Olette molemmat lämpimästi tervetulleita joukkueemme! Vaikka teillä on varmasti enemmän lämpöä Filippineillä ;D
 

MakeM

Active Member
Liittynyt
2 Elokuu 2008
Sijainti
Espoo
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

vmikkoj sanoi
Olen 65 -vuotias juuri eläköitynyt puutuote- ja puurakentamisprojektien vetäjä viimeiset 21 vuotta. Sitä ennen YK:n rauhanturvajoukoissa 5 vuotta sotilastarkkailijana ja tiedustelu-upseerina. Edelleen takavuosina elätin itseäni sirkkelisahurina ja sahatyönjohtajana. 1969 ennen sahalle lähtöäni aloitin "opiskelun" Turun yliopistossa. Motiivia riitti enempi tyttöjen perässä juoksemiseen, kaljan juontiin ja kitaran soittoon muutamassa bändissä. Vasta viimeisimmän Namibian YK -keikan jälkeen, kun poikani oli syntynyt ja saha mennyt konkurssiin, palasin yliopistolle ja suoritin opintoni loppuun 135 opintoviikkoa kahdessa vuodessa ja sain maisterin paperit. Suomessa olen ollut oikeastaan Peugeot fani, mutta en Mitsuakaan koskaan ole halveksinut. Nyt täälä Filippiineillä sitten onkin käytössä kunnon Mitsu Strada nelivetomaasturi "kaikilla herkuilla" ;)

Eeppisen oloista historiikkiä ;D :peukku
 

Monni

New Member
Liittynyt
6 Huhtikuu 2015
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Tervehdys kaikille!

Olen siis 22v jantteri Lahesta. Ennen pääsiäistä tuli hommattua ensimmäinen Mitsu Legnumin muodossa.
Vanhempia Mersuja harrastanut aiemmin, mutta juurikin Legnumi pyörinyt jo vuoden ajan mielessä ja nyt viimein pääsin Mersuista eroon :)
 

Hakola

mistu
Liittynyt
17 Huhtikuu 2015
Sijainti
Kauhajoki
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Moro ! Sain ny jo tehtyä tunnukset tänne vaikka on ollu jo kolme mitsua ennen nykyystä :D joo tosiaan oon kauhajoelta 20v nuori kloppi tämän hetkinen auto on galantti vr4 vm.96
 

Liitetiedostot

  • IMG-20141117-WA0018.jpg
    IMG-20141117-WA0018.jpg
    143.5 KB · Lukukerrat 682

Hope

New Member
Liittynyt
26 Syyskuu 2014
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Terve kaikille!
Auto on tuttu jo aikaisemmin foorumilta, mutta nyt omistajana on vm88 likka Lahdesta. Kyseessä siis kuvan gallu joka aikaisemmin ollut miehelläni (nim. Mac). Meni sitten myymään sen ( Kuopioon), mutta onneksi auto pääsi viime syksynä takaisin kotiin! ;D ( Eikä muuten mee enää ikinä myyntiin!!!)
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Hakola sanoi
Moro ! Sain ny jo tehtyä tunnukset tänne vaikka on ollu jo kolme mitsua ennen nykyystä :D joo tosiaan oon kauhajoelta 20v nuori kloppi tämän hetkinen auto on galantti vr4 vm.96

Hope sanoi
Terve kaikille!
Auto on tuttu jo aikaisemmin foorumilta, mutta nyt omistajana on vm88 likka Lahdesta. Kyseessä siis kuvan gallu joka aikaisemmin ollut miehelläni (nim. Mac). Meni sitten myymään sen ( Kuopioon), mutta onneksi auto pääsi viime syksynä takaisin kotiin! ;D ( Eikä muuten mee enää ikinä myyntiin!!!)

Tervetuloa molemmille !! :peukku

Luultavasti teknisiin ongelmiin saatte täältä foorumilta" paremmin ja nopeammin apuja kuin "Merkkihuollosta".
 

[elle]

@Nordschleife
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
7 Heinäkuu 2010
Sijainti
Pietarsaari / Jakobstad / Jeppis ;-)
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Monni sanoi
Tervehdys kaikille!

Olen siis 22v jantteri Lahesta. Ennen pääsiäistä tuli hommattua ensimmäinen Mitsu Legnumin muodossa.
Vanhempia Mersuja harrastanut aiemmin, mutta juurikin Legnumi pyörinyt jo vuoden ajan mielessä ja nyt viimein pääsin Mersuista eroon :)

Ja tervetuloa myös Monnille :) :peukku

Lisää mitsukuskeja ovat aina tervetulleita :)
 

haan

New Member
Liittynyt
9 Tammikuu 2014
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Moro. Hassan mun nimi oo mut useimmat kutsuu mua Hasseks! 25v poika Paraisilt! Ensimmäinen mitsu ku mulla nyt on: Punainen EvoIII. Club memberi odotellessa 8)
 

Akio

impact green
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
16 Huhtikuu 2010
Sijainti
Lohja
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

haan sanoi
Moro. Hassan mun nimi oo mut useimmat kutsuu mua Hasseks! 25v poika Paraisilt! Ensimmäinen mitsu ku mulla nyt on: Punainen EvoIII. Club memberi odotellessa 8)
Meitä on sit kaks ;D (kutsutaan myös hasseks)
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

akio sanoi
Meitä on sit kaks ;D (kutsutaan myös hasseks)

Väärinkäsitysten välttämiseks taidan rueta kutsumaan akiota Hassaniksi.
 

Hart

Member
Club Member
Liittynyt
3 Elokuu 2015
Sijainti
Lempäälä
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Moro,

täältä löytyy 25 vuotias Turussa opiskeleva tamperelainen.
Parin autottoman vuoden jälkeen autokuume pääsi nousee liian korkeeksi ja pari viikkoa sitten poistuttiin liikkeen pihasta evo 9:n ratin takana.
Kymmenisen vuotta evosta ehtikin jo unelmoida, ja nyt ei rahanmenoa voi estää ;D

Jäsenhakemus lähtikin jo eteenpäin.
 

[elle]

@Nordschleife
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
7 Heinäkuu 2010
Sijainti
Pietarsaari / Jakobstad / Jeppis ;-)
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Hart sanoi
Moro,

täältä löytyy 25 vuotias Turussa opiskeleva tamperelainen.
Parin autottoman vuoden jälkeen autokuume pääsi nousee liian korkeeksi ja pari viikkoa sitten poistuttiin liikkeen pihasta evo 9:n ratin takana.
Kymmenisen vuotta evosta ehtikin jo unelmoida, ja nyt ei rahanmenoa voi estää ;D

Jäsenhakemus lähtikin jo eteenpäin.

Hyvä valinta :peukku :)

Lämpimästi tervetuloa joukkoomme!
 

jouni_k

Active Member
Liittynyt
22 Maaliskuu 2007
Sijainti
Klaukkala
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Hart sanoi
Moro,

täältä löytyy 25 vuotias Turussa opiskeleva tamperelainen.
Parin autottoman vuoden jälkeen autokuume pääsi nousee liian korkeeksi ja pari viikkoa sitten poistuttiin liikkeen pihasta evo 9:n ratin takana.
Kymmenisen vuotta evosta ehtikin jo unelmoida, ja nyt ei rahanmenoa voi estää ;D

Jäsenhakemus lähtikin jo eteenpäin.
Taitaa Turun tamperelaisilla olla hieman normaalista poikkeavat opiskelubudjetit... Ei ollut kyllä itselläni opiskeluaikaan varaa minkäänlaiseen autoon.
 

MakeM

Active Member
Liittynyt
2 Elokuu 2008
Sijainti
Espoo
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Jouni_K sanoi
Taitaa Turun tamperelaisilla olla hieman normaalista poikkeavat opiskelubudjetit... Ei ollut kyllä itselläni opiskeluaikaan varaa minkäänlaiseen autoon.

Mä taas ostin Evon vuosi sen jälkeen kun alotin koulun. Kai sitä moni äkkiä juo auton ylläpitorahat?
 

jouni_k

Active Member
Liittynyt
22 Maaliskuu 2007
Sijainti
Klaukkala
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

MakeM sanoi
Mä taas ostin Evon vuosi sen jälkeen kun alotin koulun. Kai sitä moni äkkiä juo auton ylläpitorahat?

:eek:fftopic Niin, no. Ei kyllä mennyt rahaa juomiseenkaan kovin paljoa. Ihan vaan asuminen ja harastaminen (salibandy) normaalin elämisen lisäksi vei jotakuinkin kaikki tulot. Tarvittaessa varmaan olisi jostain nipistämällä pystynyt ylläpitorahat keräämään, mutta hankinnasta oli ihan turha haaveilla. Toki jos on pesämunaa vanhemmilta tai muuten, niin on vähän eri tilanne.
 

nahkuri

evo ix
Liittynyt
3 Heinäkuu 2009
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä


Pakko nyt kommentoida edellisiin, että 25-vuotias opiskelija ei ole sama asia, kuin vaikkapa 19 vee opiskelija. Ite tein lukion jälkeen monta vuotta helvetisti töitä, kunnes päätin lähteä kouluun. Ja ajoin 25-vuotiaana opiskelijana uudella, jokseenkin käytetyn 9:n nykyarvon hintaisella autolla, minkä olin ihan itse ostanut. Jos olisi jatkanut opiskeluja suoraan lukiosta, ei tämä olisi mitenkään ollut mahdollista.
 

jouni_k

Active Member
Liittynyt
22 Maaliskuu 2007
Sijainti
Klaukkala
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

nahkuri sanoi
Pakko nyt kommentoida edellisiin, että 25-vuotias opiskelija ei ole sama asia, kuin vaikkapa 19 vee opiskelija. Ite tein lukion jälkeen monta vuotta helvetisti töitä, kunnes päätin lähteä kouluun. Ja ajoin 25-vuotiaana opiskelijana uudella, jokseenkin käytetyn 9:n nykyarvon hintaisella autolla, minkä olin ihan itse ostanut. Jos olisi jatkanut opiskeluja suoraan lukiosta, ei tämä olisi mitenkään ollut mahdollista.
Kovin totta. Tai sitten vaikka olisikin ryhtynyt opiskelemaan heti lukion ja intin jälkeen, kaiken mennessä niin kuin Strömsössä (miten itelläni ei todellakaan mennyt) voi 25-vuotiaana varmasti ottaa jo pätkän autoa varten luottavaisena tulevaisuuden tuloista.

Mutta lopetetaan viimeistään tähän nyt tämä off-topikki. Tai sitten pitää siirrellä nämä pätkät muualle...
 

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Hart sanoi
Moro,

täältä löytyy 25 vuotias Turussa opiskeleva tamperelainen.
Parin autottoman vuoden jälkeen autokuume pääsi nousee liian korkeeksi ja pari viikkoa sitten poistuttiin liikkeen pihasta evo 9:n ratin takana.
Kymmenisen vuotta evosta ehtikin jo unelmoida, ja nyt ei rahanmenoa voi estää ;D

Jäsenhakemus lähtikin jo eteenpäin.

Opiskelu paikaa en kommentoi... Mutta muuten kyllä vaikuttaisi kaikki asiat olevan ihmisenä kohdillaan. :peukku

Minkä värisen hankit ? :)
 

Hart

Member
Club Member
Liittynyt
3 Elokuu 2015
Sijainti
Lempäälä
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

-JP- sanoi
Opiskelu paikaa en kommentoi... Mutta muuten kyllä vaikuttaisi kaikki asiat olevan ihmisenä kohdillaan. :peukku

Minkä värisen hankit ? :)

Punainen löysi tiensä tänne.
 

vmikkoj

New Member
Liittynyt
29 Maaliskuu 2015
Sijainti
Turku / Bacolod
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

1950 syntynyt paksu, lihava, pätkä, kaljupäinen, ruma ja joskus vihainen vanha äijä :seina. 50 vuotta (ja 30 kiloa) sitten lahjakas ja nopea pikajuoksija, sitten jalkojen kasvu loppui. Sittemmin jubelstudentti ja eiku sahalle töihin. Toistakymmentä vuotta sirkkelisahuri ja puutavarakauppias. Pää täyttyi puruista, eikä sahuriromantiikka enää tenhonnut; alkoi soturin ura - viitisen vuotta rauhanturvajoukoissa tiedustelu-upseerina, joista vuosi YK:n sotilastarkailijana ja myös vaalitarkkailijana Namibiassa.

Tarkkailijareissulla Beirutissa helikopterimme tulituksen jälkeen, kosin nykyistä vaimoani 80 -luvun puolivälissä. Poika syntyi 89. Nyt hänkin on viimeistelemässä autoinssin opintojaan Turun amkissa ja harjoittelussa LMS Motorsportilla. Oppilaitoksesta on muodostunut tietty mielikuva, jota en tässä yhteydessä käy purkamaan. Paitsi että, ihmettelen ettei kolmen vuoden ammattimainen kuorma-auton kuljettajan työkokemus kelvannut työharjoitteluksi arvon lehtoreille :driver. Toiseksi se, että pojan mukaan armeijassa hän oppi panssarisisu -kurssilla enemmän ajoneuvotekniikasta kuin kolmessa eka vuodessa amkissa ::). Kuskin hommilla poika opintonsa ja autonsa on maksanut.

Itsekin rupesin sitemmin aikuisopiskelijaksi ja sain maisterin arvon 1994 (2 v 135 ov :peukku). Eka sahurimaisteri Suomessa :nykii. Senjälkeen ollutkin sitten jatkuvasti 1994 alkaen eri maakunnallisten ja viimeksi valtakunnallisen puutuotealan sekä puurakentamisen edistämishankkeiden projektipäällikkönä - puolivirallisesti olen ansainnut Varsinais-Suomen puupään tittelin ;D.

Sivuhomminani kirjoittelen juttuja ammattilehtiin. Ja lopuksi kaikkien Mitsulaisten kauhuksi: Suomessa olen ajellut viimeiset 15 vuotta Peugeoteilla, samoin kuin poikanikin kahdeksan vuotta. Filippiinien eläkeläisasunnollamme minulla on reilut 1000 km ajettu Mitsu Strada 2,5 D kaikilla mahdollisilla varusteilla alennusvaihteineen ja peruutustutkineen. On sikäläisiin liikenneolosuhteisiin ja -kulttuuriin paras mahdollinen peli :peukku
 

Mitsubitchi

New Member
Liittynyt
10 Elokuu 2015
Sijainti
Askola
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Heij!
Olen 19-vuotias Naikkonen
Just sain käyttäjän tehtyä tänne ja viikko sitten ostin ensimmäisen mitsun ja käyttiksen :) 93-vuoden Lanceri :D
Olis tarkotus vähä sitä laitella kuha saa rahaa ja aikaa siihen.
Majailen porvoossa tällä hetkellä ja teen töitä myös täällä ruokakuljettajana :)
Olen erittäin ujo persoona niin en pahemmin uskalla missään miiteissä käydä, mutta jos tylsyys iskee niin saattaa olla että poikkean! :D
Tää nyt taitaa olla iha tarpeeks infoo miust :'D
ainiin ja saa pistää vapaasti viestiä miulle kans :)
 
K

kirppu1990

Guest
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Lämpimästi tervetuloa foorumille :peukku
 

[nikou]

Legnum VR-4
Liittynyt
12 Elokuu 2015
Sijainti
Klaukkala
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Nonniin. Nyt oon täällä sitten ku jotkut miettiny etten oo vieläkään liittyny. Elikkä Mätsin vanhalla Legnumilla ajelen :peukku
 

micster

New Member
Liittynyt
14 Elokuu 2015
Sijainti
Lohja
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Hei!

32v radioamatöörimies Lohjalta.
Tuore vuoden 1989 V6 Pajeron omistaja.
 
M

Matu

Guest
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Terve,

Olen 24 vuotias laivakonemestari turun suunnasta JDM harrastaja vuodesta 2009 ja päätin nyt sitten liittyä foorumiin saadakseen ideoita,tietoa sekä apua ja tietysti myös toisinpäin.
Nykyinen auto on vakiona ostettu ja itse parannettu 2003vm Evo 8 GSR Jossa oli 407hp ja 535 nm pyöriltä mitattuna ennenkuin kiertokangen laakeri pyörähti.
Nyt odottelen osia ja katotaan jos saisin jonkinlainen projektipäiväkirja aikaseks
 

MäTSi

Haittaakse?
Liittynyt
22 Huhtikuu 2011
Sijainti
Paimio
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

[nikou] sanoi
Nonniin. Nyt oon täällä sitten ku jotkut miettiny etten oo vieläkään liittyny. Elikkä Mätsin vanhalla Legnumilla ajelen :peukku

Hyvääääää niko :peukku 8)

E: tarttis varmaan kuva vaihtaa pois.... ;D
 

Rooppisvr4

New Member
Liittynyt
27 Tammikuu 2016
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Terve tuli tänään ostettua jyväskylästä vr-4 legu ja haluaisin tietää kuka on auton omistanut aikaisemmin rekkari on rrk-256 ne jotka tunnistaa saa laittaa viestiä.

Ps mistähän löytäisin uudet etutolpat? Vm97
 

mitsupisi

New Member
Liittynyt
27 Tammikuu 2016
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Uusi Mitsuharrastaja esittäytyy! Viime vuoden puolella sain ilmaiseksi Mitsu Galant 2.0 Glsi -90 mallisen auton emännän naapurilta. Seissyt kolme vuotta ajamatta. Pakoventtiili palanut kolmospytystä. Auto laitetaan kuntoon kun on koriltaan japanilaiseksi ikäisekseen hienossa kunnossa. Ruostevikaa ei isommalti ole. :)
 
R

riivio

Guest
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Rooppisvr4 sanoi
Terve tuli tänään ostettua jyväskylästä vr-4 legu ja haluaisin tietää kuka on auton omistanut aikaisemmin rekkari on rrk-256 ne jotka tunnistaa saa laittaa viestiä.

Ps mistähän löytäisin uudet etutolpat? Vm97
Täällä ilmottautuu ainakin yksi edellinen omistaja. Tosin oli ennen eri rekkari eli ollut varmaan poissa rekisteristä jossain vaiheessa.
 

ArinPHEV

New Member
Liittynyt
13 Marraskuu 2016
Liityin porukkaan kun kohta tulee..

PHEV, tosin käytettynä mutta kuitenkin. Voipi olla tarvetta keskusteluille ja vertaistuelle . Kärry on 2015 ja parikymppiä rullattu instyle.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

[elle]

@Nordschleife
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
7 Heinäkuu 2010
Sijainti
Pietarsaari / Jakobstad / Jeppis ;-)
Vs: Liityin porukkaan kun kohta tulee..

ArinPHEV sanoi
PHEV, tosin käytettynä mutta kuitenkin. Voipi olla tarvetta keskusteluille ja vertaistuelle . Kärry on 2015 ja parikymppiä rullattu instyle.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lämpimästi tervetuloa!

Uskon että enemmistö täällä ovat ostaneet mitsunsa käytettynä... :p Eli hyvässä seurassa olet :peukku :driver
 

ArinPHEV

New Member
Liittynyt
13 Marraskuu 2016
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

[elle] sanoi
Lämpimästi tervetuloa!

Uskon että enemmistö täällä ovat ostaneet mitsunsa käytettynä... :p Eli hyvässä seurassa olet :peukku :driver
Kiitoksia. Turasin ekan viestin väärään ketjuun mutta kai tämä tästä lähtee.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

jonis933

New Member
Liittynyt
14 Marraskuu 2016
Sijainti
Järvenpää
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Terve täältäkin!

Olen Joni, "uusi harrastaja(?)"
Useemman vuoden bemareiden parissa touhunnut ja harrastellut, ja nyt kävi hassusti, E46 vaihtui VR4 Legnumiin :eek:
Ensimmäinen "JDM" auto mulle, joten varmaan jotain tyhmiäkin kysymyksiä saattaa ilmaantua täältä suunnasta ;D

Autofiksarin hommia teen, joten jos on myllytykselle / vahaukselle / pinnotteelle tarvista, niin ei muutakun privaa tulemaa :peukku
Ikää on 23-vuotta ja Järvenpäässä asustelen ja liikun :)
 

Northcarelia

New Member
Liittynyt
17 Marraskuu 2016
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Eka Mitsubishi tännekin hommattu! Legnumia ajellaan ja laitellaan jos oikeen ymmärtänyt :D. Teollisuus pesu alalla eli jos tarvii massoja/liimoja pois niin pm
 

Olllli

E32 Galant Hatchback
Liittynyt
20 Joulukuu 2016
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Lahessa syttyi yksi mitsulippu. Kesällä sain vahingossa Lancerin ja tykästyin ajotuntumaan heti. Se kun lähti kiertoon niin jäi kaihertamaan. Nyt hankin Toyotan tilalle vanhan hatcback Galantin. Pientä projektia tääkin huutaa, lähinnä tekniikka puolelle jotain nykyaikaista #megajasillee :driver
 

Kolt

Colt '05
Liittynyt
28 Joulukuu 2016
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Auton tarve oli "välitön" ja tuli haettua '05 Colt käyttöautoksi. Heti ostosta seuraavana päivänä teinkin 250 km reissun ilman mitään ongelmia. Yllättävän hauska auto ajella tuon kokoiseksi ja tilatkin riittää omaan käyttöön vallan mainiosti. Penkitkään ei mitkään huonot. Talvirajotuksilla tuntuu kyllä pärjäävän maantiellä/motarillakin, eipä isoa eroa "Golf-kokoluokan" autoihin joita mulla on aikasemmin ollut. Ei tuo sisustan muovisuuskaan ole enää haitannut, varsinkin kun se ei kuitenkaan nitise/natise/rämise yhtään ainakaan vielä nollakeleillä. Tehoa toki saisi olla aina enemmän, harmi kun ei CZT:tä ollut myynnissä. :driver
Siihen onkin helppo sitten kenties vaihtaa seuraavaksi jos kohdalle sattuu :D

Galanttiakin on kuolattu jo vuosia, muttei tällä hetkellä oikein varat riitä V6:lla ajeluun.
 

[elle]

@Nordschleife
Club Member
Toimihenkilö
Moderaattori
Liittynyt
7 Heinäkuu 2010
Sijainti
Pietarsaari / Jakobstad / Jeppis ;-)
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

---> jonis933, Northcarelia, Olllli ja Kolt

Tervetuloa foorumiin! Toivottavasti viihdytte täällä. Ja koska nälkä kasvaa syödäessä... on mahdollista että haluatte jossain vaiheessa liittyä jäseneksi :D :driver

Täällä lisää tietoa :peukku
 

nuc-64

New Member
Liittynyt
6 Joulukuu 2016
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Muutamia viestejä on jo foorumilla tullut kirjoitettua, mutta esittäydytäänpä vielä. Reilu kolmekymppinen, pirkanmaalainen, metsäalalla töissä oleva kaveri olen. Autona tällä erää ruotsintuonti nelikko L200 vuodelta 1998. Ennen on ollut muutamia pösöjä, 124 mersu ja pari Nissan King cappia 90- luvun alusta. Toinen vielä minulla projektina oleva Nissani on autopeltisepän rakentama ja turbotetulla 2,7 koneella. Nissanista piti olla käyttöautoksi, mutta oikeastaan sen kanssa on saanut opetella englanninpyörän ja hitsauskoneen käyttöä ja taitaa vielä koneremppakin olla edessä. No peltityöt on kivoja ja suorasta pellistä oon tehnyt muillekin harrastuksena kaikenlaisia osia (voi kysyä yv:llä, jos on tarvetta). Onneksi sattui kuitenkin Mitsu kohtuurahalla eteen, sillä olen aina pitänyt Mitsua pikapeista ajolleen parhaimpana ja edellinen auto, eli lukkoperätön mersu ei ollut oikein metsäteille sopiva. Harrastuskalustona tuon Nissan projektin lisäksi on 64- vuotinen Imperial ja välillä harrastetaan sekalaisia töitä 70- lukuisella Massikallakin. Joskus aika ja rahat tuhraantuu tuon jenkkiauton tai traktorin laittoon, mutta tarkoitus olisi pitää Mitsu käyttöautona liikenteessä kuitenki useita vuosia, joten sitäkin pyritään ennakoivasti korjaamaan.
 

asx

asx 2,2 DI-D Cleartec Instyle 4WD 6A.. golt 1.3 99
Club Member
Liittynyt
18 Tammikuu 2014
Sijainti
siikainen
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Terve tuloo munkin puolesta ... Mäkin oon metsäalalla ja myöskin mettätiet on tullu tutuiksi asx sän ratin takana ...
 

tml

New Member
Liittynyt
12 Tammikuu 2017
Sijainti
Espoo
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Hellurei ja terveisiä Espoosta.

Ostin tuossa itselleni nelikko tuplaturbo GTOn. Eka Mitsubishi ikinä! :) Tyytyväinen oon!
Meikäläinen on semmonen renkaita potkiva kahvimiittisielu, toivotaan että PK-seudulla olis jotain tapahtumaa!
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

tml sanoi
Hellurei ja terveisiä Espoosta.

Ostin tuossa itselleni nelikko tuplaturbo GTOn. Eka Mitsubishi ikinä! :) Tyytyväinen oon!
Meikäläinen on semmonen renkaita potkiva kahvimiittisielu, toivotaan että PK-seudulla olis jotain tapahtumaa!

Onnittelut hyvästä autovalinnasta ja tervetuloa joukkoon. Pk-seudulla kahvitellaan joka toinen maanantai. Viimeaikoina on ollut hieman hiljaisempaa mutta kevättä kohti rupeaa porukka aktivoitumaan.
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

tml sanoi
Hellurei ja terveisiä Espoosta.

Ostin tuossa itselleni nelikko tuplaturbo GTOn. Eka Mitsubishi ikinä! :) Tyytyväinen oon!
Meikäläinen on semmonen renkaita potkiva kahvimiittisielu, toivotaan että PK-seudulla olis jotain tapahtumaa!

hait sen mitä kävin itsekin katsomassa mutta pohjan hitsaus ei houkuttanut...
 
Ylös Bottom