Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

tml sanoi
Hellurei ja terveisiä Espoosta.

Ostin tuossa itselleni nelikko tuplaturbo GTOn. Eka Mitsubishi ikinä! :) Tyytyväinen oon!
Meikäläinen on semmonen renkaita potkiva kahvimiittisielu, toivotaan että PK-seudulla olis jotain tapahtumaa!

Ja nyt myynnissä gto voitolla?
 

Auriol90

Member
Liittynyt
24 Marraskuu 2019
Sijainti
Imatra
Joo. Lähinnä noita Pajeroita tullu rakenneltua. Käyttiksenä vuoden 89 malli. Myös 84 kevyt ka Canter löytyy jokapaikan höyläksi. Sanotaan vielä loppuun että 83 Cordia oottelee uutta peltiä. Imatran ja Ruokolahden suunnilla liikuskelen
Pajero.jpg
 
Viimeksi muokattu

Sipuli

New Member
Liittynyt
2 Helmikuu 2020
Moi,
Espoosta päivää. Subarusta hajosi moottori ja uuden auton etsintä johti tänne sivustoille. Outlander PHEV näyttäisi täyttävän omat kriteerit aika hyvin ja täältä onkin löytynyt hyvää tietoa päätöksentekoon. PK seudun nurkkapyöritystä suurin osa ja lisäksi jahtikäyttöön sopiva auto. Eli nelivedon tarvii ja halvat kilsat sitten kauppa ja harrastuskuskauksiin :).
 

Miguel

New Member
Liittynyt
2 Kesäkuu 2006
Sijainti
Vantaa
Moi!
En ole ihan uusi mutta yli kymmenen vuoden tauon jälkeen comeback. Joskus aikanaan ihastuin Galanttiin kun omistin kyseisen auton vuosimallia -91. Siitä kun luovuin niin pitkään haaveilin uudemmista V6 koneella olevista mutta silloin oli hinnat liian kovat. Nyt sitten kun olin jo kyseiset autot unohtanut niin viime syksynä etsiskelin itselle halpista käyttöautoa ja jostakin pomppasi -99 v6 galantti. Siitäkös vanha innostus heräsi ja kävin autoa katsomassa. Hinta sopiva, auto loistokuntoinen, yhdellä omistajalla, kilometrit maltilliset. Kaupat oli selvät siltä istumalta. Nyt sitten ollaan taas mitsun ratisssa ja hymy huulilla :) Nyt sitten vakavaa pähkäilyä että pitäisikö orkkiksena vai pitäisikö loivaa tuunausta harjoittaa... Kaarien alkavat ruosteet olisi tarkoitus poistaa ja samalla maalata helmat koriväriin...
 

Liitetiedostot

  • PlWru1OURA+qUR7nHi0p9g.jpg
    PlWru1OURA+qUR7nHi0p9g.jpg
    269.4 KB · Lukukerrat 169
  • YvV5PPO5SqaxlcuSL%Mmjg.jpg
    YvV5PPO5SqaxlcuSL%Mmjg.jpg
    282.8 KB · Lukukerrat 173

mystinengalant

Mennyt mies
Moderaattori
Liittynyt
14 Kesäkuu 2004
Sijainti
Uusimaa
Moi!
En ole ihan uusi mutta yli kymmenen vuoden tauon jälkeen comeback. Joskus aikanaan ihastuin Galanttiin kun omistin kyseisen auton vuosimallia -91. Siitä kun luovuin niin pitkään haaveilin uudemmista V6 koneella olevista mutta silloin oli hinnat liian kovat. Nyt sitten kun olin jo kyseiset autot unohtanut niin viime syksynä etsiskelin itselle halpista käyttöautoa ja jostakin pomppasi -99 v6 galantti. Siitäkös vanha innostus heräsi ja kävin autoa katsomassa. Hinta sopiva, auto loistokuntoinen, yhdellä omistajalla, kilometrit maltilliset. Kaupat oli selvät siltä istumalta. Nyt sitten ollaan taas mitsun ratisssa ja hymy huulilla :) Nyt sitten vakavaa pähkäilyä että pitäisikö orkkiksena vai pitäisikö loivaa tuunausta harjoittaa... Kaarien alkavat ruosteet olisi tarkoitus poistaa ja samalla maalata helmat koriväriin...
On kyllä käynyt tuuri jos on hyväkorisen löytänyt. Itse jätin vielä säästöön korisarjat jos joskus löytyisi papan vanha. Nuo ovat katoavaa kansanperinnettä. Enää ei ole hyviä näkynyt oikeastaan missään, nettiautossa oli yksi vähän ajettu 2.0.
 

Miguel

New Member
Liittynyt
2 Kesäkuu 2006
Sijainti
Vantaa
On kyllä käynyt tuuri jos on hyväkorisen löytänyt. Itse jätin vielä säästöön korisarjat jos joskus löytyisi papan vanha. Nuo ovat katoavaa kansanperinnettä. Enää ei ole hyviä näkynyt oikeastaan missään, nettiautossa oli yksi vähän ajettu 2.0.
Juu tää oli just tällanen vanhempi herrasmies joka oli mitsua pitänyt hyvänä :) Uutena ruostesuojattu ja pääosin lämpösessä säilytetty. Tosiaan pohja todella hyvässä kunnossa, helmoissa ja kaarissa pientä pintaruostetta. Vähän tekee/teki pahaa talvella ajaa mutta onneksi ei tänä talvena tuota suolaa levitelty normaaliin tapaan.
 

Mononen

New Member
Liittynyt
27 Maaliskuu 2020
Sijainti
Virrat
Morjes, olen -98 miespuoleinen kaveri, ammatiltani metsäkoneenkuljettaja ja Virroita kotoisin. Foorumiakin on tullut lueskeltua monesti mutta nyt tein sitten viimein käyttäjänkin tänne. Japanin autot ja eritoten mitsut ovat lähellä sydäntä ja kaikki omat autot ovatkin kyseistä merkkiä.

Pihamaalta löytyy 3kpl L200 joista kaksi on 90-lukulaisia ja yksi vm 2001. Näille palasteltuna 3 pajeroa varaosiksi. Näiden kanssa on tullut ruuvailtua ja harrasteltua enemmänkin, moottorit ja laatikot on vaihdeltu moneen kertaan autosta toiseen ja mitä laittoa ikinä onkaan ollut.
Lancer Evo 9 oli ollut haaveautona jo monta vuotta ja viime keväänä huhtikuussa tuli sitten lähdettyä mielenkiintoisen ilmoituksen perässä Espooseen autoa katsomaan. Auto oli siisti ja hyvin pidetty, 1 omistaja ja säädettynä hyvin pitkälle sellaiseksi mitä itsekkin olin suunnitellut. Kaupat käteltiin ja auto pääsi uuteen kotiin. Tarkoitus on pitää evo kesä/pyhäautona ja talvisin suolalta ja loskalta suojassa. Olen ollut todella tyytyväinen autoon, vielä upeampi kampe kuin olin osannut ajatella. Auto on siis aikaisemmin Tarzin omistama yksilö.

Instagrammista löydyn nimellä "mononen_antti", sielä muutama kuva evosta, enimmäkseen kuitenkin puolivahingossa kuvia työkonttoreista.
 

NikkeR

Member
Club Member
Liittynyt
21 Heinäkuu 2020
Tervehdys!

Hankin pitkän katselun jälkeen euromallin -99 3000GT Twin Turbon ja siten foorumille rekisteröityminenkin tuli ajankohtaiseksi.

Toista tällaista ei ole tullut Suomessa vastaan ja tämänkin yksilön löysin Tukholman esikaupunkialueelta. Kolmas omistaja, iäkkäämpi herrasmies myi kohtuuhintaan ilmeisesti vähäisen käytön takia. Pelkkien kuvien ja lupausten perusteella ostaminen vähintäänkin pelotti, vaikka paikallinen välittäjä hoitikin kaupat. Turun satamassa helpotuksekseni totesin, että auto on hintaansa ja ikäänsä nähden yllättävänkin hyvässä kunnossa!

Pientä laittoa tämä vaatii, ovien tiivisteet ovat vaihtokunnossa, bensatankin tankkausputken kohdalla on hiukan ruostetta (vaikuttaa yleiseltä vialta?) ja pelleissä on muutamia klommoja kuten huolettomien ruotsalaisten autoissa tapaa olla. Näiden lisäksi imuputkistossa on suhteellisen iso vuoto, tiedä kuinka kauan edellinen omistaja on ajellut vajailla tehoilla:D.

Tarkoitus on korjata pikkuviat ja rakentaa tästä aikanaan ~500hv mutkateille sopiva katuauto laatuosilla ja hyvällä maulla. Tämä iso nelivetomöhkö ei tietenkään ole paras mahdollinen aihio näille tavoitteille, mutta olen aina tykännyt korimallista ja mitään Ferraria tästä ei tarvitse tulla.

Mukavaa päästä kanssaharrastajien seuraan, tämä 3000GT liikkuu enimmäkseen PK-seudulla eli moikataan kun tavataan!

-NikkeR
 

NikkeR

Member
Club Member
Liittynyt
21 Heinäkuu 2020

Kaksu

New Member
Liittynyt
25 Joulukuu 2020
Sijainti
Kotka
Tervehdys!

Tuli "hätäpäissään" ostettua itselle joululahja, kun pihaan tuli Outlander Phev -15.

Melkein viikon kokemuksella olen ollut tyytyväinen hankintaan (on ensimmäinen Mitsu meidän taloudessa). Vielä on vähän kaikki hakusessa, mutta eiköhän ajan kanssa tämäkin tule tutuksi.

Tänään oli pakko "antautua" ja liittyä foorumille.
 

ilmamassa

New Member
Liittynyt
2 Tammikuu 2021
Tervehdys

olen uusi/vanha foorumin jäsen. Kuuluin joskus kymmenisen vuotta sitten klubiinkin. Minulla on ollut useita Mitsubishejä, joista viimeisin oli viimeisen sukupolven kerrassaan upea Galant Sport. Tämän jälkeen ei Mitsulta enää saanut vastaavan luokan autoa, niin oli pakko vaihtaa merkkiä. Sitten meni lähinnä Saabin ratissa aikaa, johon tykästyin merkkinä kovasti. Sittemmin se merkki loppui tietysti kokonaan ja nyt näyttää siltä, että pitää palata Mitsuun.

Outlanderia olen katsellut, katsotaan löytyykö sopivaa. Kriteerit ovat aika inhottavat. Vaimo vaatii vieterivaiheista, minä haluan turbollisen ja paikkoja pitäisi saada se seitsemän. Mielestäni viimeinen kohta on "helpoin" ratkaistava, sillä on siinnä käsityksessä, että sen viimeisen penkkirivin saa siihen lisättyä jälkikäteenkin.

Mikäli sopiva auto löytyy saa minusta kokolailla aktiivisen jäsenen. Olen tuolla Saabisteissa ollut melko innokas harrastaja ja tietysti pyrkisin jatkamaan täällä vastaavasti.
 

Wlooffy

Active Member
Liittynyt
25 Lokakuu 2006
Sijainti
Salo
Tervehdys

olen uusi/vanha foorumin jäsen. Kuuluin joskus kymmenisen vuotta sitten klubiinkin. Minulla on ollut useita Mitsubishejä, joista viimeisin oli viimeisen sukupolven kerrassaan upea Galant Sport. Tämän jälkeen ei Mitsulta enää saanut vastaavan luokan autoa, niin oli pakko vaihtaa merkkiä. Sitten meni lähinnä Saabin ratissa aikaa, johon tykästyin merkkinä kovasti. Sittemmin se merkki loppui tietysti kokonaan ja nyt näyttää siltä, että pitää palata Mitsuun.

Outlanderia olen katsellut, katsotaan löytyykö sopivaa. Kriteerit ovat aika inhottavat. Vaimo vaatii vieterivaiheista, minä haluan turbollisen ja paikkoja pitäisi saada se seitsemän. Mielestäni viimeinen kohta on "helpoin" ratkaistava, sillä on siinnä käsityksessä, että sen viimeisen penkkirivin saa siihen lisättyä jälkikäteenkin.

Mikäli sopiva auto löytyy saa minusta kokolailla aktiivisen jäsenen. Olen tuolla Saabisteissa ollut melko innokas harrastaja ja tietysti pyrkisin jatkamaan täällä vastaavasti.
Terve tuloa joukkoon. T: Toni
 

romunkerays

New Member
Liittynyt
3 Tammikuu 2021
nyt vast huomasin tämänkin postauksen. riksulainen 40v äijä joka tuhlaa rahansa sport pajeron laittamiseen, harrastuspohjalt tuo nimimerkki sekä myös varsinaist offipalstaa käyttelen
 

Westi

New Member
Liittynyt
12 Helmikuu 2021
Tervehdys kaikille. Uusi Outlander ostettu viime pe. Ma se lähti korjaamolle ja ti uudelleen. ei käynnisty ja vikailmoituksia täynnä. Jotain on pakkasen ja releiden kanssa häikkää. Onko tämä tuttua muille? Suoraan sanottuna vi**ttaa kun ei ole kun 143 km auton mittarissa ja se on ollu pajalla viikon ja en saa sitä sieltä vieläkään. Tilanneet mikroreleitä varmaan junan vaunullisen...
 

Mtm1

New Member
Liittynyt
7 Maaliskuu 2021
Täällä oli tällainenkin.
Itsellä nyt ensimmäinen Mitsubishi, monen merkkistä muuta autoa ollut tätä ennen.
Edellinen auto oli Toyota Auris Hybridi ja siitä lähti kiinnostus siirtyä enemmän tuonne sähköautoilua kohti. Ja kun tarvetta oli myös vähän isommalle autolle, niin nyt on viikon verran ollut käytössä Outlander PHEV. Vielä ei ole kunnollisesta käytöstä kokemusta, kun en ole päässyt oikeasti latailemaan tuota autoa (ainostaan ajon aikana chargella), mutta maanantaina saadaan latausasema paikoilleen, niin siitä se sitten lähtee.
Auto on vm. 2015 ja karvan alle 100tkm ajettu, joten toiveissa olisi, että tuon kanssa pääsisi suhteellisen vaivattomasti liikkumaan, mutta katsotaan :)
 

O_P

New Member
Liittynyt
22 Maaliskuu 2021
Täällä uusi foorumin käyttäjä muutaman vuoden mitsu -kokemuksella.
Omistin vuosina 2015-2020 94 Lancerin, jonka matka päättyi lieskoihin moottoritiellä ja tilalle saapui 99 Carisma :) Nyt etsinnässä varaosia Carismaan
 

Pinin Pajero

New Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2021
Viikon olen nyt omistanu Pajero Pinin joka on ensimmäinen Mitsu minulle. Marjastus ja metsästys käyttöön hankittu ja lyhyenä pätkänä soveltuu siihen tarkoitukseen erinomaisesti. Entinen pätkä Jimny osoittautu läpimädäksi ja saas nähä mitä tästä paljastuu kun vien sen katsastukseen. Sitä en lakkaa ihmettelemästä mistä tämä foorumi tuon minun kuvan nappas profiilikuvaksi, sillä itse en sitä siihen valinnu?
 

Basbarduu

V GSR & A163
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
31 Maaliskuu 2009
En tiedä mistä lie nappasi kuvasi :cool: mutta voit vaihtaa avatar kuvaasi painamalla omaa nimeäsi yläreunasta ja menemällä asetuksiin. PätkäPaje on varmastikin mainio auto metsästykseen ja marjastukseen.
 

Pinin Pajero

New Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2021
En tiedä mistä lie nappasi kuvasi :cool: mutta voit vaihtaa avatar kuvaasi painamalla omaa nimeäsi yläreunasta ja menemällä asetuksiin. PätkäPaje on varmastikin mainio auto metsästykseen ja marjastukseen.
No olkoon toistaiseksi tuo kuva joka kyllä vanha ja saa itsenikin tuntemaan vanhaksi. Avatarkuvan laittaja taisi kuitenkin paljastua? Jäi tuosta se kolmas käyttötarkoitus pois, eli kalastusmatkoille myös sopiva.
 

jarnmann

New Member
Liittynyt
18 Heinäkuu 2020
Sijainti
Etelä-Pohjanmaa
Näemmä mennyt minultakin ohi tämä ketju. Joka tapauksessa 2020 heinä-elokuussa vaihto Outlander 2.2 DiD 7p / manuaali, kun kersoja on siunaantunut enempi kuin PHEV:iin mahtuu. Pitkään puntaroin Pajeron kanssa, mutta sangen vihertävä "yleinen ilmapiiri" kallisti valinnan Outlanderiin. Metsästystä ja metsänhoitoa paljolti läpi vuoden, siksipä tuo vaihto nelivetoon kiinnosti.
Entinen oli voortin Galaxy tähtiristeilijä, josta hajosi powershift automaatti noin 350 tkm nurkilla. Galaxyssä oli ruhtinaalliset tilat, mutta etuveto + automaatti oli aika hankala talvikeleillä vaikkakin Bilteman lumiketjuillakin ajelin. Lumikola ja lapio piti olla talvella metsätöihin lähtiessä mukana.
Toki Outlanderissakin on aina lapio mukana ja kun pistää 2. ja 3. penkkirivin kumoon, niin kyllä on tilaa sahoille ja muille kamoille. Kerran jos toisenkin lapiota on tarvinnut, kun jää mahasta roikkumaan :LOL:
 

Pinin Pajero

New Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2021
Vaimo muistutti ettei tämä Pajero olekkaan ensimmäinen Mitsu minulla. Onhan minulla ollu L200 aikanaan, eli tuossa vuosituhannen vaihteessa. Lapset piti sitä niin rumana etteivät ihan vähällä kyytiin suostuneet.
 

Tumppi Pajero

New Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2021
Piti rekisteröityä kun täällä on muitakin Pajeron Pininin omistajia.
Minulla on talvella hankittu 1.8 GDI harrasteluauto. Vuosimalli on 2000, mittarissa 170 000 km ja ensirekisteröity Ruotsissa. Aluksi täytyy vähän harrastaa autoa ja myöhemmin toivottavasti voi sillä harrastaa... pääasiassa metsästystä.
 

Jnss1

New Member
Liittynyt
31 Toukokuu 2021
Sijainti
Kuopio
Ostin muutama viikko sitten oman evo 6:n, pitkäaikanen unelma ihan pikkupojasta lähtien! Nyt vihdoin pääsin toteuttamaan unelmani. Hieno liittyä tähän huipputallin joukkoon!:cool: Nostellaan käsiä kun ajellaan vastaan! Auto vaikuttelee Kuopion seudulla.
 

Mitsupitsi

Member
Liittynyt
16 Kesäkuu 2021
Sijainti
Oulu
Uusi jäsen ollaan ja pitkästä aikaa taas Mitsu alla, viimeksi ajellut 1.8TD Galant -85 joskus 90 luvun taitteessa ja sitten 2 litraisella automaatti Galantilla vm. -92 (jos oikein muistan) vuosituhannen vaihteessa. Nyt tuli hommattu facelift 2016 2.2 D-ID Outlander lähinnä veneenveto hommeleihin. Sillä tuon vaihtamisen sain itselleni perusteltua... Viime vuosikymmen on vilahtanut Fordien puikoissa.

Näin reilun viikon kokemuksella auto on oikeinkin mieluinen (y)

Oulun alueella päästellään menemään tällä viininpunaisella kojotuksella !
 

Jokiset

New Member
Liittynyt
20 Elokuu 2021
Tuli ostettua 2014 Phev 208 tkm ajettuna ja 2018 maahan tuotuna. Uusi kokemus ja kilometrit ja akun kunto toki hieman arveluttavat. Foorumianne luettu mutta niinkuin kaikki autot yksilöllisiähän ne ovat.
Akkupakettia katsoin netistä ja Suomeen tuotuna oli jotain 600€ paikkeilla, joten uskalsin ottaa riskin niiden suhteen.
Auto on Oulun seudulta mutta edellistä omistajaa en tavoittanut. Jos tietoa autosta, niin kuuntelen mielelläni. rekkari JKZ-827.
 

Pinin Pajero

New Member
Liittynyt
10 Huhtikuu 2021
Tuli ostettua 2014 Phev 208 tkm ajettuna ja 2018 maahan tuotuna.
Akkupakettia katsoin netistä ja Suomeen tuotuna oli jotain 600€ paikkeilla, joten uskalsin ottaa riskin niiden suhteen.
Auto on Oulun seudulta mutta edellistä omistajaa en tavoittanut. Jos tietoa autosta, niin kuuntelen mielelläni. rekkari JKZ-827.
Ei ole tietoa tuosta autosta vaikka Oulun seudulla asunkin, mutta tuota akun edullista hintaa hämmästelen. Mikä tuon akun kapasiteetti on, vai onko se ollenkaa pistotkeesta ladattava? VW GTE:n akuista puhuvat että maksa 16 000 euroa......
 

Jokiset

New Member
Liittynyt
20 Elokuu 2021
Ei ole tietoa tuosta autosta vaikka Oulun seudulla asunkin, mutta tuota akun edullista hintaa hämmästelen. Mikä tuon akun kapasiteetti on, vai onko se ollenkaa pistotkeesta ladattava? VW GTE:n akuista puhuvat että maksa 16 000 euroa......
Toisella osastolla sain selvityksen edullisuudesta. Eli noita tarvitaan viisi kpl mutta silti ihan kohtuullinen.
 

58make

Member
Liittynyt
23 Elokuu 2021
Sijainti
Valkeala
Vaihtui Hyundai Santa Fe Outlanderiin reilu viikko sitten, 2015 rekisteröity -16 mallinen kulkine,
tuotu ruotsista ja 132000 ajettu, kelpo auto tämäkin kyllä, loppui pitkään jatkunut dieselillä
ajelu nyt.
 

3x

Member
Liittynyt
3 Elokuu 2010
Vaihtui Hyundai Santa Fe Outlanderiin reilu viikko sitten, 2015 rekisteröity -16 mallinen kulkine,
tuotu ruotsista ja 132000 ajettu, kelpo auto tämäkin kyllä, loppui pitkään jatkunut dieselillä
ajelu nyt.
Sillä PHEV akulla ei kyllä pitkiä taipaleita ajella. Mutta jos ajelee lyhyttä kaupunkiajoa ja latailee aina kun voi niin miksei.
Toisaalta tulee miettineeksi tarviiko silloin olla ns maasturiauto ?
Tänäänkin ole ajanut noin 500 km joten PHEV tyyppinen ei sovellu minulle.
 

58make

Member
Liittynyt
23 Elokuu 2021
Sijainti
Valkeala
Sillä PHEV akulla ei kyllä pitkiä taipaleita ajella. Mutta jos ajelee lyhyttä kaupunkiajoa ja latailee aina kun voi niin miksei.
Toisaalta tulee miettineeksi tarviiko silloin olla ns maasturiauto ?
Tänäänkin ole ajanut noin 500 km joten PHEV tyyppinen ei sovellu minulle.
Auto valitaan tarpeen mukaan, peräkärryä ja traileria kun joutuu vetämään niin jollakin koppimopolla ei tee mitään, mukava on myös
kun on korkeampi auto niin näkee liikenteen paremmin, akku kun loppuu niin ajetaan bensalla, ei siinä sen kummempaa ole.
 

moilanen88

New Member
Liittynyt
15 Syyskuu 2021
12v ja 7 saabbia myöhemmin vaihdoin outlanderiin 2.2 d-id vm-11 tc-sst laatikolla,selkävaivat pakottivat katumaasturiin.
Jos on kajaanista kukaan,vois laittaa yv:tä,sais hieman kertoa mitä kaikkea tuosta mitsusta ois hyvä tietää,täysin vieras maailma minulle.
 

Jorka

New Member
Liittynyt
26 Syyskuu 2021
Nonni, ilmoittaudutaan nyt tännekin. Elikkäs Mustasaaressa asutaan ja vaimolle tommonen Mitsu ASX hommattiin.
Eli täältä tulee varmaankin monenlaisia kysymyksiä jatkossa‍♂️
 

Orlando

New Member
Liittynyt
30 Marraskuu 2021
Jees, eli uusi käyttäjä foorumilla. Tuli metsästysautoksi hommattua -93 mallin pitkä Pajero 3.0L V6-bensakoneella. Muuten jees kunnossa mutta bensatankki pitänee vaihdattaa vaan kunhan tulee uusi tankki minkä löysin tori.fi:stä. Eli jos joku tietää Jyväskylä/Hartola-akselilta jonkun joka noita sopivalla korvauksella tekee niin saa vinkata, itse olen pääkaupunkiseudulla mutta auto metsästysmaiden takia tuolla. :D
 

Airman

New Member
Liittynyt
24 Marraskuu 2021
MY21 Eclipse Cross PHEV:llä lähdin tutustumaan tähän minulle ihan uuteen autoilumaailmaan 54:n normaalin autoiluvuoden jälkeen.
Tähän saakka on mennyt aivan hyvin, vaikka ajelenkin täällä pohjoisen raukoilla rajoilla, missä luonto on karu ja ihmiset yksinkertaisia...:ROFLMAO::cool:
 

Zaphood

New Member
Liittynyt
24 Maaliskuu 2022
Sijainti
Kehä-3: sisällä
Moro,

Wanna-be Outlander omistaja täällä. Edellinen autokirjo on Nissan Micrasta Saab 9000 ja monta siinä välissä. Nykyinen on Kia Sportage.

Auto pitää päivittää kevään aikana ja pohdintojen jälkeen Outlander 2019-2020 revisio on nyt haussa. Tavoite on kulkea kauppa- ja työmatkat sähköllä ja sitten mökille ja muuten pitkää matkaa hybridinä/bensalla. Viimeinen 15 kilsaa mökille valtion tietää tarvii talvisin maastoautomaisen kulkuvälineen kun auraus ja tien kunnossapito ei toimi. Useampaan kertaan Kian pohja tuli päättyvänä talvena putsattua tiellä olevaan lumeen kun maavara loppui kesken. Keväällä sitten mennään 15 sentin savivellissä pari viikkoa.
 

TuKo

New Member
Liittynyt
5 Joulukuu 2022
Sijainti
Lappeenranta
Päivää.

Uudella käyttäjätunnuksella vuosien jälkeen, kun tuli hommattua E38A ja E39A noiden aikasempien L200 ja EC5A lisäksi...

4G63 DOHC -konetta suunnittelen tuohon GLSi:hin, pitänee varmaan samitsu:lle mennä haastelemaan josko sieltä irtoais... samitsun pihassa seisoo myös pari minun raatoa, etuvetoisesta 2,5 V6 eli EA? joutais myyntiin osia, itse tarvitsen jotain siitä.
 

lahtimies

New Member
Liittynyt
12 Maaliskuu 2023
Terve. Tuli viikolla haettua liikkeestä Outlander PHEV vm. 2016, tällä ajettu 109000 km. Sitikkahistoria vankka mutta eipä siellä ole tuoreita nelivetoja mallistossa, ja PHEV tuntui nykytarpeeseen sopivalta. Melkein-mitsulla ajelin jossain vaiheessa vuoden verran, C4 Aircross (eli ASX sitikan kuorilla).
 

Kyösti

New Member
Liittynyt
30 Maaliskuu 2023
Heipä hei. Kohta hakemaan uutta Eclipse Cross PHEV:iä ja tietoja hakiessani löysin foorumille. 14 vuotta mennyt Honda-miehenä, joten merkin vaihto vähän jännittää :unsure:.
 

Mane1

New Member
Liittynyt
29 Huhtikuu 2023
Olen eläkeläinen Asikkalasta. Tämän Mitsubishi Galant jäi käsiin Huutokaupat.comin kautta tämän vuoden alku puolella. Kerrotaan pieni tarina: Minulla oli tällainen Galant 1992-1995 välisen ajan jonka annoin vaihdossa pakuun yrityksen aloituksen myötä. Tämä on sama vuosimalli sama väri sekä EXE malli sillä kiinnoistuin tästä. Ainoa suurin ongelma on apukuskin puolen takalokasuoja joka on mätä etsinnöistä huolimatta en ole lyötänänyt uutta korjaus osaa. Autotoc kaikki koluttu kaikissa ei täällä hetkellä varastossa saa nähdä tuleeko koskaan viesti pyyntö jätetty kaikkiin. Jos jollain tietoa olisin kiinnostunut ! Pidän Facebookissa ylläpidän Mitsubishi Galant ryhmää edellytyksenä ei ole välttämättä omistaa Galanttia kaikki Mitsubishin omistajat ovat terve tulleita ryhmään sekä Mitsubisheistä kiinnostuneet.
 

Liitetiedostot

  • IMG20230312142051.jpg
    IMG20230312142051.jpg
    337.1 KB · Lukukerrat 68
  • IMG20230312142046.jpg
    IMG20230312142046.jpg
    405.8 KB · Lukukerrat 70
  • IMG20230312142100.jpg
    IMG20230312142100.jpg
    450.2 KB · Lukukerrat 71
  • IMG20230312142001.jpg
    IMG20230312142001.jpg
    398.7 KB · Lukukerrat 68
  • IMG20230312141855.jpg
    IMG20230312141855.jpg
    380.3 KB · Lukukerrat 67
  • IMG20230312141915.jpg
    IMG20230312141915.jpg
    422.3 KB · Lukukerrat 65
  • IMG20230312142124.jpg
    IMG20230312142124.jpg
    419 KB · Lukukerrat 65

Airman

New Member
Liittynyt
24 Marraskuu 2021
Tervehdys Torniosta, pohjoisen raukoilta rajoilta, missä luonto on karu ja ihmiset yhksinkertaisia... ;)
Ensimmäisen autoni ostin toukokuussa 1967, käytetty Volvo PV444. Toistaiseksi viimeisen autoni ostin uutena marraskuussa 2021, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV. Tämä "Klipsi" on minulle ensimmäinen sähkömoottoreita etenemiseen käyttävä ja myös ensimmäinen nelivetoinen.
Tähän mennessä on kaikki 16000 km mennyt hyvin ilman mitään suurempia ongelmia.
 

Garbox

New Member
Liittynyt
27 Kesäkuu 2023
Tervehdys Porin suunnalta. Eilen tuli kaupat 2019 Outlander PHEVistä. Etukäteen kävin googlehaun perusteella lukemassa kokemuksia mm. tältä forumilta. Audiclubin puolella tottunut, että yleisesti siellä saa hyvin ja asiallisia vastauksia, joten olen iloinen huomatessani, että täällä ainakin vaikuttaisi olevan sama meininki.

Itse sinänsä en maasturia tarvi, mutta kun tuli pakko vaihtaa dieseli pois ja edelleen nelivedon halusin, niin tämmönen pehvi näytti fiksuimmalta halutussa hintaluokassa. Quattrolaitteet olis olleet niillä riski-ikäluokan koneilla, niin ei jaksanut lähteä sinne.
 

Gonzo

New Member
Liittynyt
19 Heinäkuu 2023
Sijainti
Espoo
Espoosta tervehdys! Vuosituhannen alussa -89 Pajerolla pukkasin työmatkaa Nastolan-Vantaan väliä, nyt 20 vuotta myöhemmin paluu Mitsuihin, kun äsken noudin -19 Outlander PHEV:n, Malmön suunnilla toimineen. Pikkasen jännittää ;)
 
Ylös Bottom