vähän aluvanteita 4*114,3

K

karhu1982

Guest
Miksiköhän on vaikeata löytää hienoja aluvanteita 13" 4*114,3?
14" vanteita on tosipaljon, mutta ei tuolla jaolla.
Tähän pitäisi saada muutos. Pystyykö rengasliikkeessä tilaamaan omaan autoon tuolla jaolla olevat vanteet, vaikka niitä ei olisi listassa?
 
eipä kukaan enää osta tuonkokoisia, mulla tosin on sarja 13" compomotive vanteita, kahdessa on päällä uudehkot 175/70 yokohamat ja kaksi on ilman kumeja, meinasin laittaa ne emännän autoon mutta jos välttämättä haluat ni voi se ajaa 15" nokialaisillakin ;)
 
Johtuu varmaankin siitä, että 13" vanteet vaikuttavat olevan hyvää vauhtia häviämässä uusista autoista.
 
Eipä Taida mahtua 15" aluvanteet Lancerin vm.90?
15" renkaatkin on hieman liian kalliita.
 
Eipä Taida mahtua 15" aluvanteet Lancerin vm.90?
15" renkaatkin on hieman liian kalliita.
mahtuu mahtuu kun mahtuu 17":kin ;) renkaista no ne maksaa minkä maksaa mutta ei niitä eka kaupasta välttämättä kannata ostaa pyytää tarjouksia ;)
 
Mahtuu komeesti, vaikka 195/50/15. Eikä ole kallis koko, alle 300e saa merkkirenkaat. Yllättävän paljon hintaeroja eri profiilin renkaissa, 185/55 on selkeesti kalliimpi.

13" vanteet on kyllä harvinaisia ja kallista tilaustavaraa jos uusia ajattelee.

edit: kyllä luulis 14-17" vanteita saavan tuolla jaolla, eikun kysymään vaan. Itse just Primeraan metsästin 16" alut, vain pari mallia oli semmoista mistä ei tuota jakoa löytynyt.
 
Mulla on omassa lancerissa 205/50-15 ja rekisteriotteen mukaan vaihtoehtoiset on 195/60-14
Ja muutoskatsastettu 215/40-17.

Ja joskus mulla oli vastaavanlaisessa lanserissa 185/70-13
 
Takaisin
Ylös Bottom