vaihteisto öljyt

Vs: vaihteisto öljyt

ast sanoi
Jaa. Evo X SST vaihteisto-öljy:
attachment.php


Oliko ne manuaalivaihteiston öljyt vastaavasti merkittyjä timanttitiskillä? Voi olla toimittaja vaihtunut kun ovat lukeneet foorumeilta miten hyvin Castrolit toimii ;D

Siis tämä siinä esimerkkinä olikin! Tokihan tuo oli mulle selvää että on automaattiöljyä, mutta tämä kaivettiin esille painottamaan myyjän kertomaa "castrolin öljyä se alkuperäinen on, tuo ayc neste on ainoa mitsun oma" ja se oli vaaleassa peltipurkissa. Manuaaliöljynä oli nesteen tavaraa mitä meinas mulle diaqueenina myydä. Tosin kerto sitten että kannattaa motonetista hakea redlinea.
 
Vs: vaihteisto öljyt

TimoI sanoi
Manuaaliöljynä oli nesteen tavaraa mitä meinas mulle diaqueenina myydä. Tosin kerto sitten että kannattaa motonetista hakea redlinea.
:eek:

Tosta jos jostain kannattaa olla huolissaan. Monta vuotta menee että yleisesti ottaen Mitsun laatikoita pidetään sysipaskoina eikä kukaan halua semmoista, jos Nesteen ölpillä ruvetaan ajamaan :D
 
Vs: vaihteisto öljyt

Esimerkki eräästä Deltan tietotaidosta, soittavat minulle mitä x-autoon pitäisi laatikkoon laittaa, eli jos tarjoavat muuta kuin mitsun omaa tavaraa, kannattaa vaihtaa liikettä tai sanoa myyjälle että käy vaikka hieman koulutuksessa..
 
Vs: vaihteisto öljyt

ST sanoi
Esimerkki eräästä Deltan tietotaidosta, soittavat minulle mitä x-autoon pitäisi laatikkoon laittaa, eli jos tarjoavat muuta kuin mitsun omaa tavaraa, kannattaa vaihtaa liikettä tai sanoa myyjälle että käy vaikka hieman koulutuksessa..

En mä tuommosia kehtaa ruveta kinaamaan kun olen tottunut siihen että pitää ite tietää mitä hakee. Huonolla palkalla ei vaan saa pätevää miestä deltan tiskille notkumaan.

Kiinnostaa vaan saada mahollisimman sopivat öljyt jotta tietää saako auton vielä joskus myytyä :D
 
Vs: vaihteisto öljyt

Hande sanoi
Onkos kukaan tällasta öljyä ehtinyt kokeilla ? Onko yhtään ohuempaa kuin MT-90, joka muistuttaa talvella lähinnä siirappia :)

http://shop.mamasan.fi/product/show/3483/voimansiirto/38/red-line-mt-85-synkronioljy

Ennenkuin tuo MT85 tuli täällä myyntiin niin kysyin tuosta suoraan Redlinelta jenkeistä. Vastasivat että voi tehdä itse sekoituksen. Kyseessä 6-vaihteinen evon laatikko. Hyvin on toiminut, tosin pakkasilla noilla ei ole tullut ajeltua.

Thank you for contacting Red Line Oil, in your transaxle a mixture of about equal parts MTL/MT-90 can be used to achieve the 75W-85 viscosity that performs well
 
Takaisin
Ylös Bottom