Valoluomet?

M

Masi66

Guest
Löytyykö Galanttiin -89 eteen valoluomia vai tarviiko kaikki tehdä itse, sillai kyl sais sellaset ku ite haluaa ;D ???
 
http://www.imuricenter.com/Luomet/luomet.htm

Tuossa ois valoluomien teko-ohjeet.
Ja eikun emännän sukkahousut käyttöön :D
 
epäilisin että itse pitää ne väsätä :p mutta saa taas sellaiset kuin itse haluaa ;D
 
Kuulostaa kivalta pikku näpertelyltä (kun ei ole mitään tekemistä) niin kuin nyt,sairaslomalla ollessa :D (sormi murtui jousia vaihtaessa) ... ensi viikolla rupeen koittamaan valoluomia,itsetehtyjä tietenkin!
Samalla ne nopeasti teen,kun rupeen leikkimään lasikuidulla,syynä uudet helmat! Mahdollisimman monimutkaiset tietenkin ;D
Jooh,olen nimittäin kysellyt lanceriin valoluomia,mutta ei niitä tunnu oikein löytyvän.. :-/
ELI ...tehdään itse sitten,niinkuin kaikki muukin tähän mennessä... katsotaan sitten mitä tulee,ompahan jotain tekemistä.. ;)
 
No perkule täytyy syksymmällä paremman tekemisen puutteessa väsätä tollaset ja kolvata lankkuun, niin tulee lisää sävähtävyyttä ;D
 
omaan lanceriin ei kyl luomet oikein sopinut. pitää muokata maskia erilaiseksi et luomet näyttäisivät nokkaan sopivilta. uudenpaan kori malliin ne kyl sopis paremmin. ( huom. tää on sit henk.koh. mielipide ) ;)
 
kyllä ne tuoho galanttiin sopii hyvin jos on muutakin korisarjan tynkää, muuten ne erottuu vähä liian hyvin..
 
Takaisin
Ylös Bottom