vapari koneen moottorijarrutuksen putkeen yskintä.

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
tälläinen homma tuli mieleen kun tuo nykyinen gti galantti on ensimmäinen 16venttiilinen meillä (galanteista)
kyseessä siis 4g63 6-pulttinen 16v doch pannu gti galantissa.

yskiikö tuo 16tappinen noin paljon enempi putkeen moottori jarrutuksessa kuin noi vajaa venttiili koneet?

veto on vallan mainio tuossa koneessa, ei kuluta nesteitä, pa-kulutus suhteelisen pieni 6.2 jopa ollut matkaajossa
vetää helposti 3sella rajoittimeen (gps nopeus 157kmh) nelosella menee hyvin yli 200kmh...


joka tapauksessa moottori jarrutuksessa paukuttaa putkeen ihan kuin olis "vireempikin" laite.
sytkä on säädetty ja on kohdallaan, ajoitukset nokissa ovat ok (tarkasin vielä erikseen)
katsastuksessa sanoi että arvot kuin uudessa.

ecua en ole vielä avannu että mitä se on syöny...

voiko "jyrkät" nokat aiheuttaa tuon miksi sitä nyt hienosti sanotaan... overleap tms ???
nokista kun ei löytyny merkkejä että mitkä ovat ::)

ja rosterinen peltisarja löytyy myös....
 
Takaisin
Ylös Bottom