Verhoilu..(Kuvat valmiit!)

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Oli todellakin taas miéleenkiitooneen hetki..Ensimmäistä kertaa tein tuttavuutta kontaktiliiman,plyyshin ja pakkeli/lasikuituhattuhylly-pömpelin kaa..(Pieni on kyllä ajatusvirta tällä hetkellä,on sen verran tehokast liimaa,vaik olikin A1-suodatin..)Ohjeet verhoiluun sain liikkeest josta ostin plyyshin,ja ne OLI selkeet.."joo kato,otat vaa penesselin ja sit kastat sen liimal ja rupeet sutiin.."Että näin.Mutta täytyy myöntää,onnistuin erinomaisesti(liekö ekekertalaisen tsägää vai liimahuuruja).Mutta nyt on "MUODOT MAHTAVAT",ja värikin parani ainakin silminnähden(haalistunu harmaa-->sähkönsininen).Hyllynkin rakennus oli luku sinällänsä,pikkuhomma(n.7kk enemmän tai vähemmän koko ajan..)Ainoot valitettavat kohdat ovat onneksi pieniä eivätkä näy "metrin" päästä..Ei vais,oikeeseen reunaan tuli 2 n. 4-6cm "railoa",ja(myös oik.)vajaa 10cm..Mut niit ei nää,ja vielä jos jaksaa "sutia plyyshin karvoituksen" niin se ei näy edes kovin läheltä..Mut säästöö tuli taas muutama euro(n.suurin piirtein arvio 400-700e..).Harmi vaan et näit tälläi toteutettuja näkyy TODELLA harvoin,yleensä tyydytään siihen mitä kaupast saa ja mikä on myös naapurilla,tietysti samast liikkeest et saa alennuksel..Kehotan(vaikken siihen oikee ihminen ookkaan)kaikkia kokeilemaan ees jotain itse,siit joskus jopa yllättyy mitä kaikkee osaa...
 
Re:Verhoilu..

Laita kuvia ;D Itse verhoilen aina Bilteman karvapeitteellä ;D Ja hyvää tulee ;D

Verhoilinpa tänään ton pikku kipon käsijarrukahvan alla missä on toi ECONOMY/POWER nappi (automaattivaihteiston säätöjä), ja tosi hyvää jälkee tuli ei ryppyjä eikä mitään!

Jos verhoilee jollain muulla kuin karvapeitteellä niin fleecekankaat on kans tosi hyviä ja joustavia ;D
 
Re:Verhoilu..

Vaikka mun pitäiskin olla sitä sukupolvee joka osaa "leikkiä" tietokoneilla,niin en kuitenkaan oo..Jos neuvoja saan niin sit voin laittaa kuvia,mut itelt ilman se ei luonnistu..Mäkin vuosia sitten "biltemalaisella"verhoilin kotikajareita,kyllä ne viäkin on kunnos vaik liimanakin oli eri-keeper..Fleeceä ajattelin kans yhes vaihees,mut hylkäsin sen idean ku se oli liian paksua..hirvee stägä siinäkin et löysin tot plyyshiä,ku ensiks ei meinannu ees löytyä sinistä huopaa(alk.peränen verhoiluideamateriaali)..
 
Re:Verhoilu..

No jos sä siihe asti pääset, että saat kuvat koneelle asti niin lähetä vaikka mulle sähköpostil, voin pistää nettiin ne. kumikaki@phnet.fi

Oon tänään hyvällä tuulella, tarjous ei ole voimassa pitkään ;)
 
Re:Verhoilu..

miikka sanoi
Oon tänään hyvällä tuulella, tarjous ei ole voimassa pitkään ;)

Pitää sit toivoo et oisit viä vähän aikaa hyväl tuulel,muijan kaa kinaa ja sen porukoilt yleensä ollu lainas d.kamera,mut toi HH valmistu vast äskettäin enkä oo verhoillusta versiosta kerinny ottaa kuvia..(Kunpa en olisikaan köyhä opiskelija vaan rikas miljonääri 100milj.Nokia-optioilla-mut aina ei vaan voi voittaa..)
 
Re:Verhoilu..

Eiköhän hyvä tuuleni jatku, sen kuin lähetät kuvat sitten kun saat ne koneelle.
 
Re:Verhoilu..

En tietenkään osaa edes linkittää tuota osoitetta,mutta tuolla ne kuvat ny on.Kiitoksia paljon Miikalle joka jaksoi laittaa kuvat tuonne!!Eli
http://vaikutusvalta.com/mcf

Ja muokkausta..Siis toi linkki meneekin aut,hmm..Tyhmyydel ei oo välil rajaa..Ja siit verhoillun versen keskelt jos näkyy se "tähti",niin siitä puuttuu viel refleksi,ei ollu kuvauksen aikana mukana..
 
Takaisin
Ylös Bottom