Webaston huolto

OKSA

Galant 2.5 V6 Elegance -00
Liittynyt
27 Toukokuu 2004
Sijainti
Varpaisjärvi
Onko tietoo että mitä maksaa huolto ja mitä siihen yleensä vaihdetaan. Voiko huoltaa itse? Jos on jollakulla kokemusta polttoainelämmittimistä niin kertokaahan.
 
Vs: Webaston huolto

Tuliko kuntoon? Mikä siinä oli? Mä olen sähköpostitse nyt pyytänyt asennustarjousta viidestä eri paikasta, mutta vain 1 vastasi (Veho), ja hinta kaksi tonnia ja rapiat! Kyllä tässä viime aikoina olisi Webastoa/Eberiä arvostanut!!
 
Vs: Webaston huolto

Jos ajaa lyhyttä matkaa tai muuten rajallsia aikoja, niin kannattaa asentaa sitten myös CTEK tai webaston oma akkulaturi joka ei keitä akkua. Akusta virran ottavan lämmittimen käytön kanssa kannattaa muutenkin olla tarkkana, vie nimittäin aika äkkinopeesti akun finaaliin... Itse asennan CTEKin laturin kiinteästi autoon kuun lopussa, vaikkei ole koko webastoa. Kummasti pidentää akun käyttöikää ja parantaa käynnistyvyyttä... :peukku
 
Vs: Webaston huolto

nostokurki sanoi
Kummasti pidentää akun käyttöikää ja parantaa käynnistyvyyttä... :peukku
Jos on kunnon akku ja auton virtajärjestelmä kunnossa,miksi?
Eihän tuosta tietenkään haittaa ole,mutta perusasiat pitäisi ensin olla kunnossa.

Ja Webasto itsessäänhän ei älyttömiä virtaa vie (muutaman kymmenen wattia),vaan sisätilanpuhallin joka pyörii (monta amppeeria)..

Ja jos ei ole +10 tuntia aikaa ladata,kehottaisin hankkimaan Ctekistä sen suuremman version,XS7000:n,jossa latausvirta puolet suurempi kuin pienemmässä XS3600.

Oli muuten hauska huomata kuinka TuulipukuMaailman testi (jonka voitti XS3600) vaikutti taas myyntiin,kaikkea se ihminen uskoo..

EDIT:Itse aiheeseen liittyen,varaosia saa monesti paikasta (autotarvikeliikkeistä),mutta kannattaa olla tarkkana mihin vie huoltoon.
Valtuutetuilla huolloilla on takuu työlleen,toisin kuin "villeillä" lafkoilla.

Voi huoltaa perusjutut itsekin,ja oikeastaan koko webaston,jos vaan taitoa riittää.
Erikoisempia työkaluja kun ei oikeastaan tarvitse.
Jos osaat kansirempan tehdä,niin tämäkin sujuu.
 
Takaisin
Ylös Bottom