Weitec -40mm vieterit C50 Colttiin

jarskie

Galant GTI Dyn-4
Liittynyt
29 Maaliskuu 2004
Oon kuullut jotain juttuja, että joskus jotkin jouset eivät madalla autoa yhtään? Esim. kaveri laittoi Golfiin madallusjouset, niin auto ei tippunut juuri yhtään.
Mistäs tämä johtuu? Olen huomenna asentamassa C50 koppaseen Koltiaiseeni Weitecin valmistamat 40mm vieterit vakioiskareiden seuraksi. Kenellään kokemusta tälläisestä yhdistelmästä?
Toimii niinkuin pitää?
 
laitas tonne etsi-toimintoon vaikka hakusanaksi weitec ni löytyy takuulla juttua.
mulla -40 madalti -35 eli sopivasti. ja kysees ol weitec..ny toine satsi menos...
 
Noniin, toinen takajousi saatiin vaihdettua melko helposti ja kaikki pultit ja mutterit irtosivat hyvin, mutta toisen kanssa sitten tulikin ongelmia. Alatukivarren ja iskarin pultti on todella jumissa. Mutteri saatiin irrotettua, mutta pultti ei suostu sitten millään tulemaan pois. Olisiko tähän ongelmaan mitään kotikonsteja, kun mitään hi-tech vehkeitä ei oikeen löydy?
 
kiertyykö se pultti ollenkaa siellä reiässä ?
ei muutaku kiertämällä ensi ruosteista se irti..saattaa tosiaa olla jumissa mutta ei se ole ku suorassa puslassa siellä eli ei sitä mikään pidä kiinni.
Sit ku saa edes pyörimään sen ni sit vasta alkaa lyömään jollai sieltä reiästä sitä pois.
 
Pyörii kyllä kummaltakin puolella kun vääntää avaimella, mutta on kyllä niin jumissa sielä..Pitää koittaa vielä 10 kilon hienosäätölekalla josko se sieltä lähtis. Muuten rälläkkä apuun..
 
ehkä pusla antanu periks iskarista ja sit se o kuluttanu sinne uran siihe pulttiin ja jumii sentakia.. lähtee varma kovemmilla iha lyömällä reiästään pois.
ja pultti kannattaa vaihtaa sit :)
 
Mulla oli ihan sama ongelma oman Coltin kans... Se pultti oli niin hyvin ruosteessa, että jouduin rälläköimään sen iskarin nupin pois... aikaa meni sen tolpan kans n. 2 tuntia ja 6 olutta.
 
Tais se mullaki olla sama ongelma just kyseinen pultin kans :D mut onneksi se irtos..
Itellä on tosiaan se weitecin -40mm madallusjouet, ja hyvät on alla. Auto meni tarpeeksi matalaksi :D
 
Samanlainen korroosio-jumitus lankussani. Suostuttelin ensin R3:lla ja papukaijapihdeillä. Alapultit irtosi molemmat suuremmitta ongelmitta. Mutta.. Repsikan puolelta yläpultti irtosi n. tunnin ähertämisen jälkeen. :-X Kuskin puolen ei sitten millään. Avuksi kevyt 3kg avustajalla roima napautus pultin kärkeen. :p Kyllä irtosi pultti, mutta irtosi samalla koko iskarin kiinnitys hässäkkä lokarin katosta. :-\
Pitää hitsailla uudet kiinnikkeet...kunhan motivaatio palaa...

[ylläpito on poistanut liitteen]
 
Takaisin
Ylös Bottom