Wheeler Dealers - 3000GT VR-4

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Wheeler Dealers - 3000GT VR-4

:driver :drive
Kaikki samat toimenpiteet on joskus tullu tehtyä ja vissii saa taas tehdä tuoho uusimpaa ostokseen :peukku
 

J. Helle

Member
Liittynyt
14 Tammikuu 2009
Sijainti
Nokia
Vs: Wheeler Dealers - 3000GT VR-4

Aika vähällä kyllä pääsivät tuon kanssa, olis se varmaan kiva työstää autoa jolla ei oo koskaan ajettu suolavedessä. ;D Kumma ettei ECS:tä ollut mitään mainintaa koko jaksossa. Aika usein ne kuitenkin tuppaa olemaan viallisia. Eipä sitä oo itse ainakaan koskaan toimivalla ECS:llä päässyt (vielä) ajamaan. Saati sitten ECS:llä jossa olis renegade techworksin controlleri, se vaikuttaa hyvinkin mielenkiintoiselta.

3si:llä on muuten juttua tulevasta dataloggerista jolla pystyy nollaan SRS-valon. Se on vielä ihan alkutekijöissään, mutta hienoa nähdä että saadaan vaihtoehtoja MUT-II/DRB:lle.
 

mitsumikko

Museoikä lähestyy
Liittynyt
21 Joulukuu 2005
Sijainti
kempele
Vs: Wheeler Dealers - 3000GT VR-4

J. Helle sanoi
Aika vähällä kyllä pääsivät tuon kanssa, olis se varmaan kiva työstää autoa jolla ei oo koskaan ajettu suolavedessä. ;D Kumma ettei ECS:tä ollut mitään mainintaa koko jaksossa. Aika usein ne kuitenkin tuppaa olemaan viallisia. Eipä sitä oo itse ainakaan koskaan toimivalla ECS:llä päässyt (vielä) ajamaan. Saati sitten ECS:llä jossa olis renegade techworksin controlleri, se vaikuttaa hyvinkin mielenkiintoiselta.

3si:llä on muuten juttua tulevasta dataloggerista jolla pystyy nollaan SRS-valon. Se on vielä ihan alkutekijöissään, mutta hienoa nähdä että saadaan vaihtoehtoja MUT-II/DRB:lle.

Hyvä, että jaksavat kehittää uutta näihinkin vehkeisiin. Onhan se ECS alusta tosi hyvä kyytinen/ajettava mulla toimi se kyllä hienosti.
Ainoa iso minus on vaan että vakio jousilla ja myös tein s tech jousilla auto näyttää lähinnä joltain cross countryltä... liian korkea IMO makuasia toki.

Tulipeltikin oli siivottu ylimääräsistä solenoidesta ja letkuista :peukku
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Wheeler Dealers - 3000GT VR-4

J. Helle sanoi
Aika vähällä kyllä pääsivät tuon kanssa, olis se varmaan kiva työstää autoa jolla ei oo koskaan ajettu suolavedessä. ;D Kumma ettei ECS:tä ollut mitään mainintaa koko jaksossa. Aika usein ne kuitenkin tuppaa olemaan viallisia. Eipä sitä oo itse ainakaan koskaan toimivalla ECS:llä päässyt (vielä) ajamaan. Saati sitten ECS:llä jossa olis renegade techworksin controlleri, se vaikuttaa hyvinkin mielenkiintoiselta.

3si:llä on muuten juttua tulevasta dataloggerista jolla pystyy nollaan SRS-valon. Se on vielä ihan alkutekijöissään, mutta hienoa nähdä että saadaan vaihtoehtoja MUT-II/DRB:lle.
Ecs purkin korjaus onnistuu ns tv korjaajalta kyl. Mulla yks kaveri korjas vuosia sitte mun boksi. Kohta multa tulee tän uusimman ostoksen alusta myyntii jos osia tarviit.
 

J. Helle

Member
Liittynyt
14 Tammikuu 2009
Sijainti
Nokia
Vs: Wheeler Dealers - 3000GT VR-4

Harri K sanoi
Ecs purkin korjaus onnistuu ns tv korjaajalta kyl. Mulla yks kaveri korjas vuosia sitte mun boksi. Kohta multa tulee tän uusimman ostoksen alusta myyntii jos osia tarviit.

Kiitos vaan tarjouksesta, katotaan tuleeko tarvetta. En oo oman uusimman ostoksen alustaa vielä ehtinyt edes selvitellä kun paljon muutakin huollettavaa. Eipä siinä sport-valo syty mutta luultavasti johdot irti boksista.
 

nostokurki

A121 Galant Sigma 1600GL
Liittynyt
5 Marraskuu 2005
Vs: Wheeler Dealers - 3000GT VR-4

Näkisiköhän tuon jakson jostain mistä ei pomppisi ihan noin paljoa malwarea naamalle? Virustutkat huutaa hoosiannaa...
 

hanski-58

Pajero 3.2D-ID Intense -07
Club Member
Liittynyt
10 Marraskuu 2005
Vs: Wheeler Dealers - 3000GT VR-4

Tänään klo 21:00 Discoveryllä tuo jakso nähtävänä... :driver
 
Ylös Bottom