Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Terve olisiko kenelläkään jäsenellä tiedossa tämmöisen mitsubishi l200/triton 4x4 178hv vm-2010 etuvetoakselin napamutterin kiinitys momenttia vaihdoin laakerin mutta olisi hyvä saada se heti oikeaan momenttiin.
Moro vielä yks kyssäri tosta lämmityksestä kun ajelin tossa pidemmän lenkin maantiellä ja sisä lämpötila oli mulla säädetty kokoajan 22 eikä ollut ilmastointia päällä ja puhallus koko ajan manuaali puolella niin mielestäni se puhalsi kauhean haaleaa ilmaa ja vaikka olisin säätänyt sen 24...
Mulla ennemmin Ollut kanssa l200 ja pari pajeroa sitten oli muita merkkejä välillä ja nyt sitten tämä l200 mulla ei tässä mitään x-merkkiä tikussa ole mutta tämä on 2010malli että onko sitten vasta uudempiin laitettu se merkki tikkuun täytyy varmaan alkaa seurailla silti tämänkin öljyn...
Jep mutta kyllä sitä täytyy mennä aika reippaasti jos noilla kilometri märillä jo on öljy vaihto kunnossa kyllä nämä egr ja dpf systeemit on semmosta paskaa ettei näillä muutakuin hajota moottorin. Kun jossei ole imusarja ja egr noesta ja öljykurasta tukossa niin sitten on löpöä moottorissa.
Ihan mielenkiinnosta kysy että miten öljy voi itsestään lisääntyä siellä moottorissa kyllä sinne jotain täytyy mennä öljyn sekaan jos öljyn määrä lisääntyy. Ei mulla ainakaan tossa omassa autossa öljyn määrä lisäänny
Nostaako sulla kierroksia kylmänä vaikka lämpötilan olisi säädetty vain 19 asteeseen kun mulla nostaa kierrokset jo tolla asetuksella 1200 jostain luin että pitäisi nousta kierrokset vasta kun lämmön säätö on säädetty täys
Nostaako sulla kierroksia kylmänä vaikka lämpötilan olisi säädetty vain 19 asteeseen kun mulla nostaa kierrokset jo tolla asetuksella 1200 jostain luin että pitäisi nousta kierrokset vasta kun lämmön säätö on säädetty täysille
Terve tuli vuosien jälkeen hommattua l200 vm-2010 178hp koneella onko näissä jotain mihin kannattaa kiinnittää huomiota tai jotain tyyppivikoja lisäksi onko normaalia että auton ollessa kylmä kun kääntää puhaltimen päälle niin auto korottaa tyhjäkäynnin yli tonniin lämmön säätö kytkin ei vaikuta...