Jäsenen KimeX uusimmat tuotokset

  1. KimeX

    L200 -98 öljyongelma

    Vs: L200 -98 öljyongelma Hei. Minulla oli samanlaisia ongelmia ja ongelman syy löytyi, mootori väljä. Kolmos pytty oli kulunut niin pahoin että olisi pitänyt koneistaa oikein kunnolla tai vaihtaa lohko. Onneksi purkaamolta löytyi vähän ajettu moottori. L200 2006 ajettu 170 tkm
  2. KimeX

    Grandiksen takatilan puhallin puhaltaa vain kylmää + moottoriongelmaa?

    Vs: Grandiksen takatilan puhallin puhaltaa vain kylmää + moottoriongelmaa? Täällä yksi volkkarinkoneita inhoava lisää. Grandiksen koneessa on ollut uudesta asti nykimisiä ja tehon menetyksiä. On vaihdettu egr ja siirtopumppuja, en edes enää muista mitä kaikkea ja juuri kun tuntui sitä että se...
  3. KimeX

    Grandiksen iskarit

    Vs: Grandiksen iskarit Olen yrittänyt paikallistaa grandiksen etupäästä tulevaa kolahtelua, varsinkin kun ajaa korotettuun suojatiehen tai hidasteeseen. Korjaamo ei saa autoa korjatuksi. Onko kukaan selvittänyt kolahtelua? Autolla ajettu 29 000 km. ???
  4. KimeX

    Grandis Di-D pukkaa öljyä ulos täyttökorkista.

    Grandis Di-D pukkaa öljyä ulos täyttökorkista. Kuivasin viimeviikolla suojamuovin alustan ja täyttökorkin ympäristön huolella paikantaakseni vuodon. Kas korkista se tulee. Mittatikun kumi myös öljystä likaantunut. Onko muilla kokemuksia hyvistä öljynpaineista? Autolla ajettu hurjat 27 000 km...
  5. KimeX

    evo IX ja etanoli

    Vs: evo IX ja etanoli Kaveri on ajanut jo monta tankillista fordilla. Ja virittävät kelkkoja kulkemaan etanolilla. Näyttää olevan saatavilla fullflex jälkiasennus sarjoja moniin automalleihin. Ja olisihan se pikkuisen edullisempaa. Ei siis ole vitsi!
  6. KimeX

    evo IX ja etanoli

    Moro Onko kellään tietoa toimiiko evo IX etanolilla E85 ? On sen verran halvempaa kuin bensiini. Haaparannan Ikean Jet asemalla E85 noin 0.9€ litra.
  7. KimeX

    Pyyhkimen sulat Grandikseen

    Vs: Pyyhkimen sulat Grandikseen Onko kukaan kysynyt würthin myymälöistä, siellä olen nähnyt pelkkiä vaihto sulkia. Varmaan ovat edullisempia, jos on on tili minne ostaa kun eivät myy yksityisille. Itse en ole viellä tarvinnut uusia sulkia kun mittarissa on vasta 2000 km :) mutta kysäisen...
  8. KimeX

    Grandikseen etumaskinsuojus

    Vs: Grandikseen etumaskinsuojus Kyllä niitä löytyy. Minä sain diesel grandiksen mukana suojat, auto on huomattavan lämpimämpi kovalla pakkasella. Onko muilla kuskin jalkatila viileä? Ei oikein puhalla kunnolla kaasujalkaan, muuten kyllä tarkenee hyvin täällä lapissa. :peukku
Takaisin
Ylös Bottom