Moi,
outo ongelma L200:ssa: Öljytikku tahtoo pompata ulos kolostaan ja sitten ruiskii öljyä ympäriinsä. Olen koittanut paksuntaa tikkua jeesusteipillä että olisi tiukemmin kolossaan mutta silti pomppaa ulos. Onko jossain muualla nyt tukos ja paineet tulee sitten liian suuriksi ja purkaantuu tuota kautta? Vai enemmän vaan teippiä kehiin?
toinen ongelma on nykiminen, täyskiihdytyksessä tuntuu selvää nykimistä 2000rpm ylöspäin. Tasakaasulla ei tunnu eikä tyhjäkäynillä. Normi kiihdytyksissä sitä ei vielä myöskään huomaa mutta motarin ramppia kun kaasu pohjassa kiihdyttelee niin tuntuu. Haulla etsin ja jotakin löysin, pa letkut jos vuotaisi niin sitä naftaa varmaan liruttelis jonnekin josta sen huomais? Suuttimia itse epäilin mutta vaikuttaako tuolla tavoin? Mites näissä se ilmamassamäärämittari oireilee, olisko siinä jotain vikaa?
outo ongelma L200:ssa: Öljytikku tahtoo pompata ulos kolostaan ja sitten ruiskii öljyä ympäriinsä. Olen koittanut paksuntaa tikkua jeesusteipillä että olisi tiukemmin kolossaan mutta silti pomppaa ulos. Onko jossain muualla nyt tukos ja paineet tulee sitten liian suuriksi ja purkaantuu tuota kautta? Vai enemmän vaan teippiä kehiin?
toinen ongelma on nykiminen, täyskiihdytyksessä tuntuu selvää nykimistä 2000rpm ylöspäin. Tasakaasulla ei tunnu eikä tyhjäkäynillä. Normi kiihdytyksissä sitä ei vielä myöskään huomaa mutta motarin ramppia kun kaasu pohjassa kiihdyttelee niin tuntuu. Haulla etsin ja jotakin löysin, pa letkut jos vuotaisi niin sitä naftaa varmaan liruttelis jonnekin josta sen huomais? Suuttimia itse epäilin mutta vaikuttaako tuolla tavoin? Mites näissä se ilmamassamäärämittari oireilee, olisko siinä jotain vikaa?