Jäsenen petel200 uusimmat tuotokset

  1. P

    Myydään mitsu l200 -07 jarrulevyt.. Ym.

    Myyty mitsu l200 -07 jarrulevyt. Nämä on myyty.
  2. P

    Myydään mitsu l200 -07 jarrulevyt.. Ym.

    Olisi ylimääräiset uudet jarrulevyt eteen, satulan pultit, jarrupalat ja yläpallonivelel. H:140€ yhteensä.. Jäi ylimääräiseksi auton vaihdon johdosta..voi kysellä nro:0443333124
  3. P

    milner off road?

    Vs: milner off road? Tuli mitsu myytyä pois jäi uudet jarrulevyt,palat,satulan pultit ja yläpallonivelen jos joku tarvii .. Sopii -07 mitsu l200 saa edullisesti..
  4. P

    milner off road?

    Vs: milner off road? Tilasin kanssa l200-07 jarrulevyt, palat ja yläpallonivelen tulivat viikossa..
  5. P

    L200 (-07) sammuilee

    Vs: L200 (-07) sammuilee...
  6. P

    Mitsu l200 -07 nopeusmittari ei toimi

    Moi. l200 nopeusmittari ei toimi enää.. missä mahtaa olla vika onko jossain joku anturi..
  7. P

    L200 (-07) sammuilee

    Vs: L200 (-07) sammuilee Mulla oli sama vika.. olisko ollu kahdella kuusiokolo ruuvilla kiinni ruiskutuspumpussa.. maksoi merkkiliikkeessä yli 500e korjaus.. netissä oli jossain myynnissä alle 100e uusi osa..
  8. P

    L200 lämmityslaite nostaa moottorin kierroksia

    Vs: L200 lämmityslaite nostaa moottorin kierroksia Moi. Oletko katsonut että katkaisia joka nostaa tyhjäkäyntiä on pois päältä.
  9. P

    L200 nykii kiihdyttäessä

    Vs: L200 nykii kiihdyttäessä Mulla teki l200 samaa, vika oli jakajapumpun paineventtiilissä..
  10. P

    l200 mangnum -07 nelivedon keppi jumissa

    Vs: l200 mangnum -07 nelivedon keppi jumissa Ok. Kiitos sieltähän se löytyi..
  11. P

    l200 mangnum -07 nelivedon keppi jumissa

    Moi. olisis sellanen ongelma kun laitoin nelivetoa päälle meni jakolaatikon vaihdevipu jumiin taisin painaa liian aikaisin keppiä pohjaan nyt on nopea neliveto ilman lukkoja kokoajan päällä.. keppi ei liiku.. jollain oli sama ongelma mutta en löytänyt keskustelua enään.. oli itse saanut kuntoon...
Takaisin
Ylös Bottom