Jäsenen pkj090966 uusimmat tuotokset

  1. pkj090966

    Grandis vaiko.....

    Vs: Grandis vaiko..... Mulla on ollut diesel-Grandis reilu puolitoista vuotta, ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Tilaa on valtavasti ja onhan tuo pestynä tyylikäs, joskin valaan muotoinen. Laatuongelmia ei ole ollut oikeastaan mitään. (Paitsi että webaston asennuksessa oli jäähdytysletku...
  2. pkj090966

    Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

    Vs: Hienoin kuva autostasi? Viime kesänä, Sveitsissä lähellä Simplonin solaa (ennen kuin saksalainen mersu murjoi auton perän Italiassa viikkoa myöhemmin)
  3. pkj090966

    Lasi säröllä

    Vs: Lasi säröllä Huollossa olivat kuitenkin löytävinään halkeaman yläreunasta, aivan ikkunan yläreunasta, pienen merkin nastan iskemästä. Joten takuusta ei toivo. Lasiliike korjailija halkeaman hartsilla, ei pitäisi tuosta enää levitä ja tulihan siitä kohtuullisen siisti. Huollossa sanoivat...
  4. pkj090966

    Lasi säröllä

    Auts - tänään huomasin, että Grandiksen tuulilasiin oli ilmestynyt vaaksan mittainen särö. Se lähtee tuulilasin yläreunasta, eikä missään näy kiveniskemiä. Autolla ikää hiukan yli 3 kk. Oliskohan tämä ennemmin takuuasia kuin vahinkotapahtuma (tuulilasivakuutus on, mutta siinä on omavastuu)...
  5. pkj090966

    Grandis ja MP3

    Jaa tästä olikin kaksi threadiä... Minulla on Grandis 2006, ja siinä siis MP3-levyt soivat nätisti. Se käsitys on minullakin, että vanhemmissa vuosimalleissa MP3-levyt eivät toimi. Mutta sitä en ole kokeillut, toimisiko DVD:lle poltetut MP3:t (tuskin). Ohjekirja ainakin puhuu vain CD-levyistä.
  6. pkj090966

    Grandis tuontiautona

    Oli tarkoitus kumpi hyvänsä (tai molemmat), niin joka tapauksessa tyhjäkäynti nousee hiukan kun Heat-nappi on päällä. Ohjekirja puhuu tosiaan pelkästään vastuksista sisätilan lämmityksessä ja jäin miettimään, onko tyhjäkäynnin nousu tarkoituksellinen asia (jotta moottori lämpiäisi) vaiko...
  7. pkj090966

    MP3-soitin ja Grandis

    Muakin aihe kiinnostaisi, netissä surffailin mutta en löytänyt mitään olennaista. Radiossa näyttäisi kyllä olevan aux-liitäntä, koska sen saa aktivoitua päälle painamalla pitkään CD-näppäintä (jos nyt muistan oikein ulkomuistista). Joten kai tuonne saisi MP3:nkin kytkettyä. (Helppona...
  8. pkj090966

    nasta vai kitka

    Vaihdoin kitkoihin muutama talvirengassarja sitten ja olen ollut tyytyväinen - pääkaupunkiseudulla on kuitenkin kesäkeli suurimman osan vuotta ja kitka on mukavan hiljainen. Myös lumella kitka on mainio. Jääkelillä ajetaan sitten varovaisemmin.
  9. pkj090966

    Grandis tuontiautona

    Heat-nappi näyttää myös nostavan hiukan tyhjäkäyntikierroksia (100-200 kierrosta). Olisko ideana että moottori lämpiää nopeammin...
  10. pkj090966

    Nyki nyki

    Kuulostaa lohdulliselta... Tosiaan mistään voimakkaasta ilmiöstä ei ole kyse, mutta kuitenkin sillä tavalla selvästä, että (liian) tarkka kuljettaja oppii tietämään missä tilanteissa kulku ei ole täysin tasaista.
  11. pkj090966

    Nyki nyki

    Kyllä luultavasti on tehnyt alusta asti, ja ilmiö on tosiaan lievä. Tuskin vika vaan kuljettajan yliherkkyyttä uuden kalliin auton kanssa.
  12. pkj090966

    Nyki nyki

    Diesel-Grandis: Olen ollut havaitsevinani hyvin kevyttä nykimistä, kun ajaa pintakaasulla vähän yli 2000 kierroksilla. Lähinnä vaihteilla 2 ja 3, siis esim. ajettaessa kaupungissa jonossa tasaista vauhtia. Ihan niinkuin moottorin elektroniikka ei osaisi päättää, vetääkö vai eikö vetää. Onko...
  13. pkj090966

    Grandis Di-D hyvään kotiin

    Vähän käytetyistä Grandiksista muuten pyydetään aika kovia hintoja... lähinnä katselin dieseleiden hintoja, kun olin ostamassa omaani. En oikein keksinyt, miksi maksaa vähän käytetystä suunnilleen sama hinta kuin uudesta.
  14. pkj090966

    Etuikkunan narina

    Minulla tuntuu vasen etuikkuna narisevan jossain vauhdissa. (Vai olisko se sittenkin ollut emäntä viereisellä istuimella.)
  15. pkj090966

    Grandiksen äkillinen syöksy

    Mulla on tänä kesänä ostetussa dieselissä kangasmatot, ja niissä oli vakiona tapit kuskin penkin edessä. (Tai siis lattiassa on tapit ja matossa reiät.) Ei pitäisi maton luisua. Mutta vaikea kuvitella että eteenpäin luisuva matto painaisi kaasupolkimen pohjaan, tai edes pitäisi sen pohjassa...
Takaisin
Ylös Bottom