Jäsenen Qilty uusimmat tuotokset

  1. Q

    Outlander phev akun kunto

    Mullakin kävi pari viikkoa sitten. Tosin mulle sanottiin jo aikaa varatessa että testejä on muutama ja jos niiden jälkeen varaus yli 70% niin itse pitää maksaa testit. Ne oli yhteensä 160€. Siinä siis pikatesti näytti 67% ja tasauksien ja muiden jälkeen 70,3%. Eli ei mennyt vaihtoon. Mutta tuon...
  2. Q

    Outlander phev akun kunto

    Mulle on täysin yhdentekevää mikä tapa on oikea mitata. Huollossa on varmasti oma systeeminsä millä tuo varmistetaan ja jos on pientäkään mahdollisuutta saada uusi/korjattu akku takuuna niin mielellään sellasen ottaisin. Sen varmaan yksinkertaisinkin kaveri ymmärtää että jollain puhelin...
  3. Q

    Outlander phev akun kunto

    Koskeeko kaikkia PHEV vuosimalleja? Mulla olis -14, ajettu 119tkm ja watchdog näyttää 70% akulle
  4. Q

    Outlander PHEV 2014, muutamia kysymyksiä auton tekniikasta

    Oletko kokeillu laittaa puhelimen gps päälle, mulla (Android 9) tuntuu ainakin vaativan sen aina jostain syystä
  5. Q

    Outlander phev akun kunto

    Olisko kenelläkään mitään faktaa että miten Mitsun Akkutakuu toimii, kuinka pitkä se on ja mikä on "raja" jolloin akku on liian kulunut ikäänsä nähden? Netti kun tuntuu olevan pullollaan kaikenlaisia tietoja niin eipä juuri ota selvää, jossain lukee 8v/160tkm jossain lukee 5v ja jossain...
  6. Q

    Outlander PHEV 2014, muutamia kysymyksiä auton tekniikasta

    Tuosta EV remotesta ja Android yhdistämisestä sellainen vinkki että mulla se onnistui vasta kun olin tietysti tyhjentänyt vanhat luurit autosta, puhelimesta sijainti päälle, yhdistää puhelin ensin auton verkkoon ja sen jälkeen avaa Remoten ja yhdistää sieltä.
Takaisin
Ylös Bottom