Hakutulokset

  1. O

    Outlander 2,2Di-D, TC-SST, 2011

    Vs: Outlander 2,2Di-D, TC-SST, 2011 Soya King kertoi tehomittauksen olevan vain suuntaa antava. Eli ei ollenkaan vertailukelpoinen luvatuille arvoille. Virheellistä oli se, että dyno oli vain etupyörille eikä 4wd. Toivottavasti joku Mitsubishia autokseen haaveileva lukee tämänkin viestiketjun...
  2. O

    Outlander 2,2Di-D, TC-SST, 2011

    Vs: Outlander 2,2Di-D, TC-SST, 2011 Jos koet edelleen, että vanhaan pumppusuutin moottoriseen nähden vääntöä on reilusti enemmän niin en usko heidän tehneen mitään päivityksiä. Nautit vain sujuvista ohituksista ja raivokkaista kiihdytyksistä. Minulle tämä Mitsu jäänee viimeiseksi tuttavuudeksi...
  3. O

    Outlander 2,2Di-D, TC-SST, 2011

    Vs: Outlander 2,2Di-D, TC-SST, 2011 Vedot olivat ihan normaaleja kiihdytyksiä vitosvaihteelle. Luistonesto pois kytkettynä ja kiihdytys voimakkaasti tappiin asti, eli juuri sellainen lähtö jolla pääsee nopeasti liikennevirran mukaan. Maksiminopeus rullilla ajettaessa oli 206km/h. Tuosta...
  4. O

    Outlander 2,2Di-D, TC-SST, 2011

    Vs: Outlander 2,2Di-D, TC-SST, 2011 Suosittelen sinua käymään mittauksessa ennen mahdollista päivitystä. Näin saataisiin mahdollisesti yhdestä Mitsusta oikea teholukema paperille. Siihen ei "tiskillä" olisi enää paljoa vastapuolelta lisättävää. Kuluttajaa viedään näissä asioissa aika lujaa...
  5. O

    Outlander 2,2Di-D, TC-SST, 2011

    Vs: Outlander 2,2Di-D, TC-SST, 2011 Hienoa jos edes yksi kohtalotoveri löytyy. Eli onko autossasi havaittavissa voimakkaassa kiihdytyksessä ohjauksen vetelyä? Tämä kysymys vain siksi, että mahtaako autossasi olla vielä tuo tehtaan lupaama 380Nm. Itse käytin autoni Hyvinkäällä V-tech pajalla...
  6. O

    Outlander 2,2Di-D, TC-SST, 2011

    Muilla kokemusta "täysitehoisesta" Mitsusta? :driver Ihan uutena ei ollut epäilystäkään, etteikö autossa olisi 380Nm vääntö. Auton ongelmat alkoivat ajettuani reilu 1000km. Ajoneuvon mittaristoon syttyi moottorin vikavalo. Vikaa haettiin ja lopuksi korjaamo vaihtoi kaasuläppäkotelon ja...
Takaisin
Ylös Bottom