Autona siis Lancer -91 Glxi. Ajattelin tässä kysäistä ennen kuin huolto alkaa konetta purkamaan, että onko tossa oikein muita vaihtoehtoja kuin, että öljy ja vesi menee koneessa sekaisin. Tänä talvena ajot on jääneet melkopaljon pätkäajoksi eli kylmänä oon tallista auton startannu ja lyhyitä matkoja ajellu, eli olisko voinu mönjät tulla siksi korkkiin. Ulkoisesti kone on tihuttaanut pidemmän aikaa tuolta akun puoleisesta kulmasta.
Auto toimii kyllä erittäin hyvin. Sattumalöydöksenä noi mönjät huomasin ja ehkä viimeksi joulukuussa lisänny öljyjä koneeseen. Silloin en huomannut tuota mönjää.
Auto toimii kyllä erittäin hyvin. Sattumalöydöksenä noi mönjät huomasin ja ehkä viimeksi joulukuussa lisänny öljyjä koneeseen. Silloin en huomannut tuota mönjää.