Korjailin toissa vuonna yhden täystuho crankwalk evon ja siinä on tyhjäkäynnillä öljynpaineet todella matalat. Kylmänä tyhjäkäynnillä paine taisi olla 3...4 bar, mutta kun kone lämpenee niin se putoaa asteikon alapäähän ehkäpä jotain alle 0,5 bar. Kierroksilla se nousee muistaakseni 5...7 bar. Aiemmista topiceista luin, että vissiinkin 1...2 bar pitäisi olla tyhjäkäynnilllä.
Tasapainoakselit on poistettu ja niiden laakereiden öljykanavat on tukittu. Öljyruiskut on paikoillaan. Öljypumpun ja öljynsuodattimen jalan vaihdoin siinä rempan yhteydessä. Runkolaakeria viilasin sen verran, että sain pienen öljykanavan sinne päittäislaakerille (vissiinkin pitäisi auttaa siihen crankwalk ongelmaan). Siinäpä ehkä ne oleellisimmat muutokset.
Onko tuossa nyt yksinkertaisesti vaan liian ohuet öljyt vai onko jotain muita ajatuksia? Onko siellä suodattimen jalassa jokin venttiili mikä säätää painetta tyhjäkäynnillä?
Tasapainoakselit on poistettu ja niiden laakereiden öljykanavat on tukittu. Öljyruiskut on paikoillaan. Öljypumpun ja öljynsuodattimen jalan vaihdoin siinä rempan yhteydessä. Runkolaakeria viilasin sen verran, että sain pienen öljykanavan sinne päittäislaakerille (vissiinkin pitäisi auttaa siihen crankwalk ongelmaan). Siinäpä ehkä ne oleellisimmat muutokset.
Onko tuossa nyt yksinkertaisesti vaan liian ohuet öljyt vai onko jotain muita ajatuksia? Onko siellä suodattimen jalassa jokin venttiili mikä säätää painetta tyhjäkäynnillä?