-03 Outlanderin lämppärin säätimien valojen häviäminen

radiantti

New Member
Liittynyt
26 Huhtikuu 2007
Eli outlanderista hävisi kaikkien lämppärinsäätimien valot. Tietääkö kukaan missä poltin on? Oletuksena että kojelaudassa on vain yksi tai kaksi poltinta, joista kuidulla johdetaan eri namiskoille?
 
Vs: -03 Outlanderin lämppärin säätimien valojen häviäminen

aihetta sivuten... :seina
kaivele sitten se polttimo valmiiksi käteen,mene veholle ja käske tilata moinen.
ainakaan lancerin kohdalla niillä ei ole hajuakaan mitä sinne käy,mitään ei ole hyllyssä ja tilataan jostain keski-euroopasta... :seina
mittariston valoja tässä pari viikkoo koittanu saada... :nykii
 
Vs: -03 Outlanderin lämppärin säätimien valojen häviäminen

Valot nyt kunnossa. Lämppärin säätimissä 2 lamppua, tupakin sytyttimellä omansa, eli kolmas.
 
Vs: -03 Outlanderin lämppärin säätimien valojen häviäminen

Itelläkin on samanlainen -03 outlanderi ja lämpösäätimen valo pimeä, kuinka sen saa esille?, parempi kysyä ettei joku pikku klipu mene rikki. Toivon mukaan vara lamppuja saa normi varaosa liikkeistä koska täällä Vaasas ei ole mitsu huoltoa tietääkseni.

kimi
 
Vs: -03 Outlanderin lämppärin säätimien valojen häviäminen

No nyt hävis meikäläiselläkin lämpötilan säätimestä valot eli vain siitä hanttarin puoleisesta mutta samallahan ne kaikki kannattaa vaihtaa? Pitää vaan viedä näillä keleillä johonkin lämpöseen halliin kun ei viitti rikkoa tossa pakkasessa muoviosia.

Aika hiljasta ollu tässä otsikossa noiden ohjeiden kanssa mutta mitä äkkiä tota workshop manuaalia selasin niin eipä löytynyt puusilmän silmiin moista ohjetta.
 
Vs: -03 Outlanderin lämppärin säätimien valojen häviäminen

Piti sen verran uteliasuuttaan kurkata tonne että miten sen saa auki ja mitä sitten. Eli ensin säädinpaneelista nupit veke, ne lähtee ihan vetämällä. Sitten se muovikehys avataan ensin alareunoista ja sitten ylempää, varovasti pienellä ruuvarilla raottamalla. Lopuksi se koko kehikko tulee veke sieltä radion ja ilmastoinin ohjausboksin kanssa. Ilmastoinnin ohjausboksi on kiinni vastakkaiselta puolelta neljällä ristikantaruuvilla. Niitä irrottaessa kannattaa olla tarkkana että ruuvit tai takalasin sekä sisäkierron nappulat ei pääse tipahtamaan sinne keskikonsolin sisään. Ite polttimoita en lähtenyt sitten vaihtamaan kun irroitusvaiheessa se toinenkin alkoi toimia. En edes koittanut miten lähtee irti kun ovat niin syvällä kuopissaan ja kauhean hankalan näköisesti kiinni. Millaisia polttimoita mitsuissa on yleensä tuolla koetaulun takana? Nämä olivat vähän niinkun ledimäisiä pyöreäpäisiä polttimoita.
 
Takaisin
Ylös Bottom