2.0 glsi galun kytkin ongelma..

axe90

Fuck the shallow water nigga, we was in tha deep.
Liittynyt
16 Heinäkuu 2008
Sijainti
Helzinki
Niin elikkäs ihan hyvinhän galantti o muuten toiminu mut nyt seissyt melkee 5kk ja siinä välissä tullut sillä vain 100km ajettua, elikkäs kytkinpolkimessa on normaali tunto mutta tarttee runnoa AIVAN pohjaan, muuten ei meinaa pykälät mennä pesään ilman rohinaa, Eli mitenkäs säätö tapahtuu? vai onko tässä vekottimessa nestekytkinä?! kun vanhassa volvossa ainakin oli ja teki samat oireet kun oli kytkinneste loppu, vai mikä se pikku säiliö siinä jarrunestesäiliön vieressä on? :p vastauksia! kiitos jo etukäteen.
 
Vs: 2.0 glsi galun kytkin ongelma..

Nestekytkin siinä on. Villi veikkaus on että kytkinlevy on jämähtänyt booreistaan, siksi tuntuu siltä että vaatii reilumpaa polkemista jotta irrottaa. Yleensä menee ohi aikaa myöden.
 
Vs: 2.0 glsi galun kytkin ongelma..

En tiedä voisiko sylinterin ryytyminen (vanha neste = melkein vettä -> ruostuttaa sylkyt kun mäntä seisoo pitkään samassa paikassa) aiheuttaa tuollaista, mutta ei se 5kk tauko ajossa yleensä paranna noiden toimintaa...
 
Vs: 2.0 glsi galun kytkin ongelma..

Ok, no mitäs onkos galantissakin kytkin ja jarruneste samassa säiliössä, meinaan kummastuttaa se pienempi säiliö siinä jarruneste säiliön vieressä :)
 
Vs: 2.0 glsi galun kytkin ongelma..

Pienempi säiliö on juurikin kytkimen nestesäiliö, ja sen säiliön alla on luonnollisesti kytkimen pääsylinteri.
 
Takaisin
Ylös Bottom