2.5 TD Pajeron lämmöt, missä asennossa viisari normaalisti?

mL200

New Member
Liittynyt
29 Tammikuu 2011
nyt en jaksa alkaa ettimään oikeaa topiccia...

elikkäs onkos muilla 81 asteista termostaattia 2.5 td pajerossa?

mulla on vanha semmonen paikallaan ja lämpöviisari nuilla kohdin-->
timanttitiskillä odottaa uusi termari kylläkin...

EDIT: otsikkoa muokattu taas vaihteeksi. Minkähän vuosimallin 2.5 TD muuten mahtaa olla kysessä?
 

Liitetiedostot

  • 2011-09-21 17.55.10.jpg
    2011-09-21 17.55.10.jpg
    141 KB · Lukukerrat 488
Vs: 2.5 TD Pajeron lämmöt, missä asennossa viisari normaalisti?

Omassakin oli lämmöt juurikin noilla kohdin.
 
Vs: 2.5 TD Pajeron lämmöt, missä asennossa viisari normaalisti?

mulla on 82 asteinen termari ja lämmöt nöusee tohon alimpaan viivaan
 
Vs: 2.5 TD Pajeron lämmöt, missä asennossa viisari normaalisti?

eli tarvinneeko vaihtaa uuteen...? lämmintä kuiteski tulee ohjaamon puolelle ainankin näillä keleillä, mites pakkasilla?
 
Vs: 2.5 TD Pajeron lämmöt, missä asennossa viisari normaalisti?

ei tarvi uuttaa,mulla ainaki lämpöö piisaa ja viisari samas kohoras.
 
Vs: 2.5 TD Pajeron lämmöt, missä asennossa viisari normaalisti?

motonetin termari ei käyny paikalleen, maksoi jopa n. 10€ ja timanttitiskillä odottais yksi uus kappale, n. 40€... huikee ero, enkä kysyny et minkä asteinen on kyseessä siellä odottamassa. mutta taidan jättää hakematta ja kokeilla vanhalla talven yli.
 
Vs: 2.5 TD Pajeron lämmöt, missä asennossa viisari normaalisti?

Marko V sanoi
mulla on 82 asteinen termari ja lämmöt nöusee tohon alimpaan viivaan

Sama täällä, tuohon alinpaan viivaan vain nousee... Mitenkäs mahtaa talvella tulla lämpöä?
 
Vs: 2.5 TD Pajeron lämmöt, missä asennossa viisari normaalisti?

erellisen pajen lämpö ei noussu millää ekaan viivaan, eres termostaatin vaihrolla,nii sillä meinas tulla kylymä viime talavena,en tiä mistä johtu.
 
Vs: 2.5 TD Pajeron lämmöt, missä asennossa viisari normaalisti?

Minä olen tullut siihen tulokseen, että nykyiset (tarvike) termostaatit on paskoja. L300:n olen saanut joka syksy vaihtaa termostaatin. Nyt olen vaihtanut neljänä talvena peräkkäin. Kuukausi sitten toimi vielä ok, mutta nyt näyttää lämmöt heiluvan taas puolessavälissä normaalista :seina
 
Vs: 2.5 TD Pajeron lämmöt, missä asennossa viisari normaalisti?

Termostaatti on kyllä yksi niitä osia, joita ei kenenkään pidä ostaa tarvikkeena. Empä muista kuulleeni hyviä kokemuksia moisista, enkä omista kyllä itsekkään..

Pajeron lämpömittarit mahtaa olla aina hieman tuolla alaviistossa normaalisti. onhan tuossa kuvassakin viisari reilusti asteikon "normaali" kohdassa.. Ainakin käsittääkseni tuo keskimmäinen väli on ns. normaali alue.
 
Takaisin
Ylös Bottom