2000km:n Mitsubishi Kesä cruise

M

Molmatsalo

Guest
Ajo reitti Tampere-Tornio-Tukholma-Helsinki

kiinnostusta?

Mitsuja läpi ruotsin ja suomen letkassa.. teltta mukaan..
 
Ironbutt ajo ;D Tässä kesällä tullu heitettyy pari työ reuissua eripuolille Suomea. Ihan tuskaa istua autossa, kun ei ole ilmastointia...
Ajoitko Molmis mua vastaan tiistaina Jämsässä siinä ekan liikenneympyrän jälkeen ??? Tuli vaa joku EVOIII lancerin farkku vastaan. Morjestin sille kuskille varmuuden vuoksi. Ajoin valkosella "evoIII":lla.


Sori tää läppä meni vähä topikin ohi......
 
joo, kysehän on rautaperse ajosta.. tulleee ajomukavuus mitsusta testattua.. viimekesänä tuli jo testattua tuollanen 2138km reissu alle 2vrk, ja kyls mitsun kuskin ei pakko oo olla rauta perse... matka meni.. tampere-tornio-uumaja-tornio-tampere... kaips se ei mulle kovin paha oo ku tulee tälläi kesäsin viikottain ajettua.. valkeakoski-tampere-kajaani-tampere-valkeakoski-tampere-kankaanpää-tampere-valkeakoski.. että semmosta eli semmootteet 1700km viikottain... siksi siis myös suosittelen castrolin 10w-60 kesäksi niin ei lopu viskositeetti ja moottori ei kulu.. talvexi taas 0w-40 castrol.. juu et semmosta öljyn vaihto ja suodattimen vaihtoväli alle 2kk eli n.12000km, eikä venttiilit naputa... 4kk oon jo ks. reissua päästellyt.. ja semmoonen 60-80km tulee vuodessa, eikä venttiilit raksuta.. eli kuin rolex ;D
 
Ironbutt ajo ;D Tässä kesällä tullu heitettyy pari työ reuissua eripuolille Suomea. Ihan tuskaa istua autossa, kun ei ole ilmastointia...
Ajoitko Molmis mua vastaan tiistaina Jämsässä siinä ekan liikenneympyrän jälkeen  ??? Tuli vaa joku EVOIII lancerin farkku vastaan. Morjestin sille kuskille varmuuden vuoksi. Ajoin valkosella "evoIII":lla.


Sori tää läppä meni vähä topikin ohi......

Varmaa se sama jannu joka osti sen GTI lehes myynnis olleen evo 3 farkun.. oliko siinä evon konepelti huomasitko ?
Mua se tuli kesäkuun eka viikol kuhmoisis vastaa eli siinä Jämsän lähellä... morjenstin kanssa ja äijä katto ja hiljenti jo kaukaa ku näki "evon" tulevan vastaan ;D
 
Elokuussa olisi tarkoitus lähteä pienelle itäblokin kierrokselle... Venäjä, Ukraina,Makedonia, Bosnia ym. Matkaa tulee noin 5500 km. Mennään tosin toijjotalla.
 
siksi siis myös suosittelen castrolin 10w-60 kesäksi niin ei lopu viskositeetti ja moottori ei kulu.. talvexi taas 0w-40 castrol..
ei mahda vanhoissa moottoreissa hyövätä tuommosia laittaa, lienee vielä synteettiset?, onko kallistakin?

tbo koneeseen vois ruveta tuommosta syöttää sit ku ajankohtasta jos on hyvää kerta (ja maistuu ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom