2003 Outlander A/T valaistus

nelivetokimi

New Member
Liittynyt
16 Lokakuu 2008
Sijainti
mustasaari
niin elikkä että onko 03 outlanderissa A/T vaihdekepin juuressa valaistusta, vai onko tarkoitus että P,N,R,D ei näy pimeällä? (muualla kun mittaristossa) Aattelin kysäistä täältä ensin ennen kuin rupeen purkamaan. Kysyn koska alumiinilevy ja mustat kaiverretut kirjaimet.

Olen kyllä hieman hämmästynyt kun autosta on tosi monta kojelaudan lamppua rikki, ikäisekseen monta kun vertaa edelliseen autoon joka oli volvo ja 4V vanhempi, eikä yhtään pimeätä kohtaa.
 
Vs: 2003 Outlander A/T valaistus

Kyllä minulla on ainakin sigmassa valot myös niissä kepin juuressa hahlossa valot, luulis että 10 vuotta tuoreemmassa outlanderissakin sit ois mut eihän näistä koskaan tiedä ::)

EDIT: Oletan että Outlanderissasi on valomuisti? Monissa japanilaisissahan mittaristo- tai muut kojetaulun nappuloiden valot eivät syty ennenkuin valoviiksestä kääntää ajovalot päälle (vaikka ne jo valomuistin toimesta olisivatkin päällä). Sigmassa ei valomuistia ole, joten ajovalot joutuu aina viiksestä kääntämään päälle, jolloin tietysti myös samalla mittaristo- sekä muut kojelaudan valot / nappuloiden taustavalot syttyvät. Tällä ajoin siis takaa sitä, että ne kepin juuressa hahlon valot syttyvät myös vasta kun ajovalot on käännettynä viiksestä päälle.

Oletan että tämän olet jo kokeillut, jos ei siltikään pala niin voihan se olla että siellä on vaan johdot huonosti, en kyllä uskois että noin tuoreessa autossa olis ne valot palanut kun ei 15 vanhasta mitsustakaan vielä ole... :nykii
 
Vs: 2003 Outlander A/T valaistus

juu, olen kokeillu viiksestäkin, eikä ne syty vaikka pistää pitkätkin palamaan ;) .Onko joku tietoinen mistä sais räjäytys/purku kuvan autosta että tietäis kuinka saa kojelaudan, vaihekeppi alueen purettua rikkomatta kiinnitys "kynsiä"?

Kakkosautona on Scudo ja siinä on purku tosi helppoa, ei muuta kun 3 sormella kiinni ja vetää ;D , mutta mitsus ei uskalla väkivallalla lähtee kokeilemaan.
 
Vs: 2003 Outlander A/T valaistus

noniin, kävin sitte merkkihuollossa ja katottiin siellä räjäytyskuvaa ja sen mukaan kepin juuressa ei ole mitään valaistusta...??? sillä lailla.
 
Takaisin
Ylös Bottom