Heissan taasen kaikille!
Uusi vuosi ja uudet kujeet, toivottavasti pajero ei kovasti kujeita keksi... ;D
Joo, vähän pelotti onko vielä tervetullut meikäläinen tänne pukstaavia rustailemaan kun toi jäsenmaksu vähän jässähti sähköpostiin ja tiliväliin himpun odottamaan. :
Mut, joo -asiaan. Elikkäs tässä uudessa pajerossa kun noita nelikon vaihtoehtoja on hieman enemmän, niin meni pikkuisen manuaalin tutkimisen jälkeen sormi suuhun. :-X
Lopsautin sen 4h vaihtoehdon ja lähdin töihin. ekat kunnon lumet ja liukkaat tuolloin, ja ekassa mutkassa kylkimyyryä mäntyä kohti!! sen verran oikaisi ja hitaasti menin, että ei käyny kuinkaan. Parit muutkin kerran sompailin kyljeltä kyljelle.. Oli kabiini käsiä täys. Ja risteykset meinas mennä pitkäksi kun ABS oli vähän outo! Totuttelu vaihetta..
Mutta nelikon 4Hlc vähän paremmin toimi, siitä en vaan saanut tolkkua voiko sitä käyttää jatkuvasti. No ilmeisesti voi, kun lähes koko talven olen nyt sillä ajannut. Hidas puoli ja lukot on hyvät kun koppia on tullut hinattua.
Lukot ei ole jäätynyt, hyvä homma. Takaoven lukko oli jääsä eikä mikään litku sitä voidellut tarpeeksi. no, nyt sitten se rämähti kunnolla. kahva liikkuu kuin ei mitään olisi, auki sitä ovea ei saa! Tarttee jotenkin avata se mekanismi esiin. Ei ole vielä tullut etsittyä kuvia siitä jutskasta. ja mistä lähtis raotteleen.
No, sitten lämpö. Täällä on ollut parit ketjut, ja tuo ainakin on vaikuttanut suht lämpimältä.
Öljy. Suositus on castrollin öljy, ja sitä siinä jo olikin. Vaihdatin mobilit viimeksi ja voi ihmettä!! Sitä hieman kuluu, ei paljon, mutta muuten kyllä jotenkin on todella erilainen öljy! En tiedä mikä tekee, mutta nyt aina, lähes samassa kohdassa, öljyvalo syttyy. Töihin mennessä ja tulossa. Jotenkin outoa. Siis samat kohdat, voi oikein tarkistaa että nyt pitäisi syttyä - noin -ja kohta se sammuu. Tää öljy asia ei välttis talveen liity, mutta kummastuttaa.
En tiedä onko se aina ollut po-tankki lähes tyhjänä, tosin ittelläkään on varaa sitä kovin täynnä pitää. Vai onko lorotettu jotain schaissea ulkomaan kamaa tahi sitten jostain pissii tankkiin.
pakkasten tullessa laitoin tankkiin vähän enemmän ja talvilaatua. Vaihdoin suotimen. Aikaa kului ja välähti vedenerotin loistamaan. Sillä hetkellä ei ollut uuta suodinta, joten päätin tyhjätä sen. Sisällä oli ruskeaa kakkajäätä. Sen sulattua ja kuivittua suuvasin sen takasin. Tarvii laittaa uusi kun ehtii. Jos se taas on yhtä sotkuinen niin sitten pitää varmaan tankki putsata.
Tämmöstä tälläkertaa meitillä täällä! Palataan taas!
t. jarski
Uusi vuosi ja uudet kujeet, toivottavasti pajero ei kovasti kujeita keksi... ;D
Joo, vähän pelotti onko vielä tervetullut meikäläinen tänne pukstaavia rustailemaan kun toi jäsenmaksu vähän jässähti sähköpostiin ja tiliväliin himpun odottamaan. :
Mut, joo -asiaan. Elikkäs tässä uudessa pajerossa kun noita nelikon vaihtoehtoja on hieman enemmän, niin meni pikkuisen manuaalin tutkimisen jälkeen sormi suuhun. :-X
Lopsautin sen 4h vaihtoehdon ja lähdin töihin. ekat kunnon lumet ja liukkaat tuolloin, ja ekassa mutkassa kylkimyyryä mäntyä kohti!! sen verran oikaisi ja hitaasti menin, että ei käyny kuinkaan. Parit muutkin kerran sompailin kyljeltä kyljelle.. Oli kabiini käsiä täys. Ja risteykset meinas mennä pitkäksi kun ABS oli vähän outo! Totuttelu vaihetta..
Mutta nelikon 4Hlc vähän paremmin toimi, siitä en vaan saanut tolkkua voiko sitä käyttää jatkuvasti. No ilmeisesti voi, kun lähes koko talven olen nyt sillä ajannut. Hidas puoli ja lukot on hyvät kun koppia on tullut hinattua.
Lukot ei ole jäätynyt, hyvä homma. Takaoven lukko oli jääsä eikä mikään litku sitä voidellut tarpeeksi. no, nyt sitten se rämähti kunnolla. kahva liikkuu kuin ei mitään olisi, auki sitä ovea ei saa! Tarttee jotenkin avata se mekanismi esiin. Ei ole vielä tullut etsittyä kuvia siitä jutskasta. ja mistä lähtis raotteleen.
No, sitten lämpö. Täällä on ollut parit ketjut, ja tuo ainakin on vaikuttanut suht lämpimältä.
Öljy. Suositus on castrollin öljy, ja sitä siinä jo olikin. Vaihdatin mobilit viimeksi ja voi ihmettä!! Sitä hieman kuluu, ei paljon, mutta muuten kyllä jotenkin on todella erilainen öljy! En tiedä mikä tekee, mutta nyt aina, lähes samassa kohdassa, öljyvalo syttyy. Töihin mennessä ja tulossa. Jotenkin outoa. Siis samat kohdat, voi oikein tarkistaa että nyt pitäisi syttyä - noin -ja kohta se sammuu. Tää öljy asia ei välttis talveen liity, mutta kummastuttaa.
En tiedä onko se aina ollut po-tankki lähes tyhjänä, tosin ittelläkään on varaa sitä kovin täynnä pitää. Vai onko lorotettu jotain schaissea ulkomaan kamaa tahi sitten jostain pissii tankkiin.
pakkasten tullessa laitoin tankkiin vähän enemmän ja talvilaatua. Vaihdoin suotimen. Aikaa kului ja välähti vedenerotin loistamaan. Sillä hetkellä ei ollut uuta suodinta, joten päätin tyhjätä sen. Sisällä oli ruskeaa kakkajäätä. Sen sulattua ja kuivittua suuvasin sen takasin. Tarvii laittaa uusi kun ehtii. Jos se taas on yhtä sotkuinen niin sitten pitää varmaan tankki putsata.
Tämmöstä tälläkertaa meitillä täällä! Palataan taas!
t. jarski