Juurikaan ei ole tietoa jaettu täällä eikä googlettamallakaan löytynyt venttilivälyksistä.
Lämmin moottori on ilmeisesti sitten 0,25 mutta kylmä moottori...oli jopa tietoa että sitten 0,30 mutta
Brasilian sivuita youtubesta ja tais olla muillakin kielillä, mutta ei suomeksi, no minä puhun toisena kielenä Brassi portugalia joten siksi se kieli.
Kyllä paljon korjanneet mekaanikot neuvovat aina että kylmänä 0,15
Ihmettelen vaan, että miten meillä ei tunnu siitä tietoa olevan. Tässä moottorissa näemmä käy niin että lämmetessä kun laajenee niin se ei tarkoita
aina sitä, että välys pienenee, käsittäisin, että kun siis koko moottori lämpenee ja laajenee niin välys nostimen ja venttiilin välissä kasvaa.
Mulla on ollut jo viimeiset kymmenen vuotta näin säädetty, aiempi on ollut korjaamon jäljiltä ja heidän tapaansa en nyt tiedä.
Kun nyt laittelin muuta juttua niin aloin sääteleen välyksen myös samalla, siksi kirjoittelen siitä.
Luulisin että joidenkin 0,30 kylmänä säätämät ovat sitte lämpimänä tosi isolla välyksellä.
Onko kukaan pohtinut tätä...?
Lämmin moottori on ilmeisesti sitten 0,25 mutta kylmä moottori...oli jopa tietoa että sitten 0,30 mutta
Brasilian sivuita youtubesta ja tais olla muillakin kielillä, mutta ei suomeksi, no minä puhun toisena kielenä Brassi portugalia joten siksi se kieli.
Kyllä paljon korjanneet mekaanikot neuvovat aina että kylmänä 0,15
Ihmettelen vaan, että miten meillä ei tunnu siitä tietoa olevan. Tässä moottorissa näemmä käy niin että lämmetessä kun laajenee niin se ei tarkoita
aina sitä, että välys pienenee, käsittäisin, että kun siis koko moottori lämpenee ja laajenee niin välys nostimen ja venttiilin välissä kasvaa.
Mulla on ollut jo viimeiset kymmenen vuotta näin säädetty, aiempi on ollut korjaamon jäljiltä ja heidän tapaansa en nyt tiedä.
Kun nyt laittelin muuta juttua niin aloin sääteleen välyksen myös samalla, siksi kirjoittelen siitä.
Luulisin että joidenkin 0,30 kylmänä säätämät ovat sitte lämpimänä tosi isolla välyksellä.
Onko kukaan pohtinut tätä...?