- Liittynyt
- 7 Tammikuu 2003
Enpä oo aiemmin tätä ajatellut, mutta lueskelin tuossa taas internetistä niin kun mullahan on tuo 4G63T jossa on tuo 7.8 suhde, olen aina luullut että tämä on pelkästään mäntien vaikutusta, mutta nyt löysin uutta tietoa?
Eli vapari onkin myös erikokoiset palotilat vrt turbomallit? Vesikanavissa ei liene eroa, 47cc vs 43cc.. Osaakos joku pikaisesti kertoa miten paljon tuo 4cc näkyy puristuksessa?.. entä jos on paksumpi kannentiiviste? (MLS? lienee paksumpi ku komposiitti, en löytänyt äkkiseltään komposiitin paksuutta) Tokihan se ei varmaan haittaa vaikka puristus nousiskin tuosta 7.8:sta mutta miten lie keston kanssa?
Lyhyesti: Uskaltaako tehdä suoraa headswappia vaparin ja turbon välillä ilman että joku räjähtää.
Eli vapari onkin myös erikokoiset palotilat vrt turbomallit? Vesikanavissa ei liene eroa, 47cc vs 43cc.. Osaakos joku pikaisesti kertoa miten paljon tuo 4cc näkyy puristuksessa?.. entä jos on paksumpi kannentiiviste? (MLS? lienee paksumpi ku komposiitti, en löytänyt äkkiseltään komposiitin paksuutta) Tokihan se ei varmaan haittaa vaikka puristus nousiskin tuosta 7.8:sta mutta miten lie keston kanssa?
Lyhyesti: Uskaltaako tehdä suoraa headswappia vaparin ja turbon välillä ilman että joku räjähtää.