Vs: ACD-ongelmia ja niiden korjauksia
No perhana. Katos seuraavan kerran ennenkun käynnistät et miten nopeesti se säiliö tyhjenee kun laitat virrat päälle ja painat kaasua. Tietty et auto on seisonu sen verran et nestepinta on noussu. Sit katot et pitääkö paineen siellä pumpussa. Jos ei pidä niin paineakku rikki, jos paine nousee liian hitaasti niin sähkömoottori.
Ite sain (vahva) LUULTAVASTI nyt oman toimimaan kun vaihdoin uuden sähkömoottorin. Edellinen oli todella hidas verrattuna toimivaan.
Edit.. eihä se tietenkään täyttyä pitäis
Manq sanoi:seina :seina v***u saat*** reilu kuukaus sitä sit kestiki.. tänää illalla sytty valot ekan kerran. 200m ajon jälkee ja joka kerta tekee nyt samaa ku useamman kerran käynnistin uusiks.
Täytyy kattoa vikakoodit ny vaikka ekaks kuhan kerkee.
Sen verran kokeilin että ajon jälkee ku sammutti ja löi virrat takas päälle ja kaasupoljin pohjaa ni pumppu ei käynnistyny, rele kyllä naksahti...
No perhana. Katos seuraavan kerran ennenkun käynnistät et miten nopeesti se säiliö tyhjenee kun laitat virrat päälle ja painat kaasua. Tietty et auto on seisonu sen verran et nestepinta on noussu. Sit katot et pitääkö paineen siellä pumpussa. Jos ei pidä niin paineakku rikki, jos paine nousee liian hitaasti niin sähkömoottori.
Ite sain (vahva) LUULTAVASTI nyt oman toimimaan kun vaihdoin uuden sähkömoottorin. Edellinen oli todella hidas verrattuna toimivaan.
Edit.. eihä se tietenkään täyttyä pitäis