Alipainepunputin

neppi

New Member
Liittynyt
2 Syyskuu 2006
Sijainti
kausala
No heips. Mulla Delicassa on ihan öljyssä koko laturi-alue (ja se alapuolinen asfaltti), nii. Jos vaihan ne öljyletkut ja laturin ja ap-pumpun välisen stefan (onks siellä semmonen), ni rauhottuuks se sillä? Voiks se pumppu vuotaa jostain muualta ku siitä stefasta? Pystyyks sitä pumppuu huoltaa tai ees purkaa? Onks kellää ehjää pumppuu? Hajooko laturi ihan just? Leviikö pää?

Ja KYLLÄ, käytin 'haku':a ja luin ne kaikki jutut juu.

neppis
 
Vs: Alipainepunputin

Kyllä sinne kuulemma saa tiivistesarjan ja ei pitäisi olla paha homma vaihtaa. jos pumpun ja laturin välinen stefa hajoaa, niin öljy mennee laturiin ja sitten se hajoaa. Mulla vuotaa kans pumppu ulos sitä öljyä, mutta ei ilmeisesti ole vielä laturiin menny ku toimii. kerrohan kun tiedät (saa muutkin kertoa jos on kokemusta ;D ) mistä tiivisteitä ja mihin hintaan.
 
Vs: Alipainepunputin

Eli siis alipainepumppuun saa sisään tiivistesarjan? Oukei oukei! Onkhan se sit mitsukaupan osia? Se laturin takapään stefa löytyy ainaki ihan joka autosähkökaupasta ja saattais olla jopa ihan standardikokonen (paitsi et ainii ku täähän on Mitsu, ni ei ehkä noudatakkaa mitää tunnettuu standardii), että löytyis jopa paikallisesta varaosakioskista, en tiä nii. Sehän sinne toki pitää vaihtaa, jos sen pumpun laturista irrottaa.
 
Vs: Alipainepunputin

Siis näin olen itseni antanut ymmärtää, että siihen pumppuun ois olemassa tiivistesarja, mutta en ole vielä mistään kyselly.
 
Takaisin
Ylös Bottom