autojen myynti hinnat jätetään pois???

J

jonttu

Guest
joo elikkä tota olen ihmetellyt, kun jatkuvasti törmää ilmoituksiin et myyjä ei ilmoita hintaa, en tarkoita vain klubin ilmoituksia vaan kaikkia mitä näin netistä tulee katseltua, tuntuu vaan tyhmältä lukea ilmoitusta jos on etsimässä autoa, kun aina saisi soitella ja kysellä et mihin hintaan suurin piirtein auto vaihtaa omistajaa, fiksumpi tapa olisi laittaa edes jotain kun jättää pois kokonaan, moni kuitenkin sen heti ekaksi kysyy (et mihin hintaan toi lähtee) tyhmä on se joka maksaa eikä se joka pyytää ;D itse olen vaan törmännyt monesti noihin ilmoituksiin kavereiden kanssa ja jatkuvasti tulee mieleen et toi on varmasti sika kallis kun ei viitsi edes hintaa laittaa, esimerkiksi kun itse rupesin mitsua myymään oli vaikea katsoa missä hinta haitarissa oma auto on, varmasti näin tuning aikaan monella on sama murhe, kun monta on saman laista mut ilman mitään lisukkeita jotain hintaa tuning herkuille kumminkin pitää laskea, ja varmasti auttaisi kun vertailu kohteissa olisi hinnat, jokainen voisi hyvällä mielellä pistää sitten omansakin myyntiin,en tiedä onko ketään muuta pistänyt silmään sama asia mut sainpahan asian esitettyä ja mielipiteitä olisi kiva kuulla :) terveisin jonttu :p ;D
 
On kyllä ärsyttävää jos minkäänlaista hintaa ei ole.

"Eniten tarjoavalle = Ei pienintäkään aavistusta mitä siitä voisi saada" ;D

http://www.dlc.fi/~iekjonid/Auto.html
 
*Pisto sydämessä* ;)
Sori mä ainakin korjaan tilanteen heti!!
V****taa itseäkin aina ku ei oo hintaa ;D ;D
 
Sama se on kun myydään joissain foorumissa ja sit käsketään että mailaas takasi niin saat hinnan / kuvat ko tuotteesta... ei perkele..... :mad: foorumin niinku pitäis auttaa myymään jotain tavaraa ja ei kun mennään vaan taaksepäin jonnekkin lehti-ilmotuksien suuntaan.
 
Joop jos olis omaa kotisivutilaa niin silloin vois kuviakin laittaa!
esim tälle foorumille kun ei pysty mitään liittämään suoraan!!
Elikkä kaikkihan ei aina ole mahdollista!
 
*Pisto sydämessä* ;)
Sori mä ainakin korjaan tilanteen heti!!
V****taa itseäkin aina ku ei oo hintaa ;D ;D
en tosta sun ilmosta huomannut tota hinnan puuttumista mut ei toi sun coltti ainakaan pahanhintainen ole ;D
 
Ton hinnan puuttuminen foorumeiden ilmoituksista, johtuu ainakin osaltani siitä ettei halua mitään asiattomia kommentteja hinnasta tms.. Kiva pistää auto myyntiin ku jenggi alkaa heti kommentoimaan että onpas kallis tms., vaikkei ole edes mitään kiinnostusta kyseistä yksilöä kohtaan.
 
Ton hinnan puuttuminen foorumeiden ilmoituksista, johtuu ainakin osaltani siitä ettei halua mitään asiattomia kommentteja hinnasta tms.. Kiva pistää auto myyntiin ku jenggi alkaa heti kommentoimaan että onpas kallis tms., vaikkei ole edes mitään kiinnostusta kyseistä yksilöä kohtaan.

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/YaBB.pl?board=myynti;action=display;num=1057691022

Tässä hyvä esimerkki :)
 
mielestäni hyvä myyjä laittaa aina tarvittavat tiedot ilmoitukseen esim. yhteystiedot, hinnan, kuvan ja kertoo viel selkeästi minkälainen tuote on. ;D
 
Kyllä esim. forumissa voi myydä tarjousten perusteella. Kun on mm. pikaviesti jolla voi tarjota.

Olen kyllä samaa mieltä siitä että lehti ilmoituksissa täytyy olla hinta, ettei toisen tarvitse turhaa soittaa.
 
Takaisin
Ylös Bottom