Autonhakumatka...

jtolonen

New Member
Liittynyt
1 Maaliskuu 2003
Sijainti
Lappeenranta
Nyt suoraan sanoen vituttaa!

Rupesin tuossa päivemmällä kyselemään jostain tilapäistä käyttöautoa kun tuo oma Lanceri potee edelleen konepulaa. No, kaverilla oli ylimääräinen Nissan Cherry mikä piti olla leimattu jne. Sain auton lähes ilmaiseksi kun ei sille kuulemma käyttöä ollut.

Paperit piti tehdä seuraavana päivänä ja siksi en kiinnittänyt sen kummempaa huomiota siihen mitä rek. otteessa luki.

Siinä sitten lähdin ajamaan 25km matkaa kotiin ja kuinka ollakaan 500m ennen kotipihaa poliisit pysäyttivät ja tutkiskelun jälkeen totesivat että leima on loppunut tän kuun 3. päivä, seisontavakuutus päällä ja verot maksamatta. Sain käskyn ruuvata kilvet irti ja sen jälkeen kirjoitettiin 35e rikesakko.

No, kaveri kärsii kyllä itse enemmän: Verot ja vakuutukset korotettuna...

Tulos: kilvetön cherry pihalla, ja huomenna kävellen töihin :(

Opetus: en enää koskaan aja muiden autoilla metriäkään ennen kuin olen tarkistanut paperit suurennuslasin kanssa ja tehnyt tekstiviestillä rekisterikyselyn AKEsta ;D
 
ei tainnut sun kaveria oikeen kiinnostaa kertoa sulle veron ja leiman puuttumisesta laita se kaveri maksaa noi sun sakotkin kun noin turhasta kärsit ite 35€ ;D
 
jos mulle olis joku mun kaveri tehny noin niin ei ehkä enää olis kaveri.... :mad:
ja vielä hiukan köyhempikin ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom