Autoon varashälytin

M

Misukka

Guest
Misukkaan pitäis saada hälytin.
Hyvin todennäköisesti laitatan sen liikkeessä kiinni.
Onko esim. Cobra mistään kotoisin?
Täällä korvessa http://www.fanaticaudio.com/liike/halyttimetx.htm tarjoaa COBRA Bridge 7918-1
hälyä asennettuna hintaan: Hinta asennettuna 449 euroa.

cobrahaly.jpg


Radiotoiminen vesitiivis kauko-ohjain
Keskuslukituksen ja Comfort-toimintojen ohjaus
Akkuvarmistettu HighPower-sireeni/keskusyksikkö
Käynnistyksenestopiiri sisäänrakennettuna
SecurityTouchKey-huoltoavain
DigitalUltrasonic-sisätilanvalvonta
Ovien, konepellin ja tavaratilan valvontapiirit
Lisävarusteena mm. TeleAlert, asentotunnistin ym...
24 kk täystakuu. 24 h puhelinpalvelu.

Mitä mietteitä mallista ja hinnasta olette
??? ??? ??? ??? ???
 
kannatan parasta mitä rahalla saa  ::) mulla oli Coltissa Cobra ja nyt on alfatech 200bb Lancerissa molemmat ovat saman valmistajan tekemiä mutta tuota Cobraa ei myydä asentamattomana  :eek: (ei ainakaan vastuun tunteva hälyytin asentamo) kaikissa valtion käyttämissä (poliisit yms.) käyttää vain Cobran hälyytintä  ;)
Edit: typo
 
Entäs tuo hinta politiikka?  :eek:
50 euroa kalliimmassa mallissa oli vielä lisäksi: Mikroaaltotutka ja lasinrikkotunnistin sekä kahdet "avaimet".

Kannattaako noista maksaa  :-/

100¤ olis halvempi asennettu samanlainen häly kuin sulla. Maksaisinko siis turhasta tuon 100¤ Cobrasta?
 
Enforcer . Hyvä ja halpa ja ominaisuuksia piisaa.
VAT- hyväksytty.
Asennettuna 350 e ( sis iskututka lisävarusteena mulla )

http://www.worldcomp.fi/product/07/01/
http://www.worldcomp.fi/product/07/01/seco_enforcer_750-4.htm

EDIT: Lasinrikolla et tee mitää jos o sisätutkat.
Itellä sisä/ulkotutka vakiona ja iskututka korvaa sit asentotunnistimen.
 
Täällä päin vain ei taida saada tuon "pakottajaa".
Ei olis ominaisuuksiin nähden kyllä pahanhintainen enää.
Se sitä saa kun jää tänne korpeen asumaan 8)

Täälläkin vain noita pitkäkyntisiä riittää.
Lauantai yönä oli yhen jepen auto tiiliskivien päällä :D
 
Lukkomutterit/pultit !!!!
Ne ainaki hidastaa....
Iskututka mulla ainaki alkas ulvoo, jos aletaan muttereit koittaa :)

En tarkemmin tiedä tapahtunutta, mutta vahvasti epäilen että hälyä/lukko notteja ei ole ollut käytössä.
On tämä nykymaailma kyllä perseestä.

Tiuommoisen jos laittais:
http://www.stickdeath.com/2002auto.html
 
Kaverin pari kuukautta vanhaan t5:een murtauduttiin syksyllä ja vietiin pioneerin 7400 soitin ja viilleltiin nahkapenkkejä ja oviakin jollakin teräaseella, mutta ihme oli se ettei ne vieny vanteita( 235/40/18") vaan otti viereisestä -90 mallisesta lancerista muutaman sadan euron vanteet :)..olin juur ennen murtoa jauhanu sil et kannattais hommat se hälytin :)Niihin autoihin jossa oli häläri ei oltu menty, jote häläri olis kannattanu hommata....
 
Alfatech 200 BB on tarjouksessa 345¤ asennettuna.

Tuommoinen sitten jysähtää paikoilleen 8)
 
mulla on joku philipsin häly (surkea) eikä ole vat:hyväksytty mut on siinä jotain hyvää saan silti vakuutuksista -800mk vuodessa ton hälyn ansiosta ;D jos mun autosta jotain viedään ni siitä vaan toivottavasti menee tarpeeseen, on ne ennenkin vähän ylimääräistä maksanut ;D
 
mulla on joku philipsin häly (surkea) eikä ole vat:hyväksytty mut on siinä jotain hyvää saan silti vakuutuksista -800mk vuodessa ton hälyn ansiosta ;D jos mun autosta jotain viedään ni siitä vaan toivottavasti menee tarpeeseen, on ne ennenkin vähän ylimääräistä maksanut ;D

Saisivat Tapiolassa antaa hyvitystä myös laajaan osakaskoon, mutta eivät anna. Pitää olla kuulemma täyskasko :(
Toki omavastuu varkaustapauksessa lähtee pois, kun on vat:n hyväksymä häly kiinni. Näin muistelisin.
 
Saisivat Tapiolassa antaa hyvitystä myös laajaan osakaskoon, mutta eivät anna. Pitää olla kuulemma täyskasko :(
Toki omavastuu varkaustapauksessa lähtee pois, kun on vat:n hyväksymä häly kiinni. Näin muistelisin.

Mulla o ainaki Tapiolas säästökasko ja omavastuut o pois + -10% vakuutusmaksuist ku on VAT hyväksytty. Piti vaa faksata asennustodistus sen kaverin joka sen mulle asenti.
 
Mulla o ainaki Tapiolas säästökasko ja omavastuut o pois + -10% vakuutusmaksuist ku on VAT hyväksytty. Piti vaa faksata asennustodistus sen kaverin joka sen mulle asenti.

Onko osakasko sama kuin säästökasko ???
Jos se saatanan rupikonna yritti kusettaa siellä toimistossa niin saa kuulla kunniansa :( :mad:
 
Onko osakasko sama kuin säästökasko ???
Jos se saatanan rupikonna yritti kusettaa siellä toimistossa niin saa kuulla kunniansa  :(  :mad:

ei ole sama
http://www.tapiola.fi/Yksityisasiakkaat/index.asp?DirID=731

Edit. Otin ton just ton ilkivaltavakuuden takia jo aikoinaan :)
 
Paljonko sulla on alennettu kokonaishinta tuolle säästökaskolle?

Laajennettu osakasko maksaa mulle muistaakseni vähän päälle 70¤
 
Mulla o ainaki Tapiolas säästökasko ja omavastuut o pois + -10% vakuutusmaksuist ku on VAT hyväksytty. Piti vaa faksata asennustodistus sen kaverin joka sen mulle asenti.

Mulla on kans tapiolassa toi säästökasko ja vuodessa tulee hintaa 209,73¤..mitäs sul on vuosimaksu??
 
Misukka: Jokos oot saanu hälyn autoos? Lueppa mitä lukee siinä ledin takana.. Mulla ainakin on Cobran osia paljon, mm. ledissä lukee tyylikkäästi Cobra. Ja Cobran manuaalit tuli mukana:D

Eli pelkällä nimellä Cobra rahastaa 100e enemmän ku alfatech.
 
Misukka: Jokos oot saanu hälyn autoos? Lueppa mitä lukee siinä ledin takana.. Mulla ainakin on Cobran osia paljon, mm. ledissä lukee tyylikkäästi Cobra. Ja Cobran manuaalit tuli mukana:D

Eli pelkällä nimellä Cobra rahastaa 100e enemmän ku alfatech.

Tänään menen Kajaaniin ja huomenaamuna klo. 8-15.00 on asennus. Katson ylihuomenna sitten tilanteen. Huomenna kun pitäis mennä vielä iltaan töihin.

Ps. nytkin töissä, onneksi ei pomolla ole Mitsubishia, olis ilkeetä kun bongais minut täältä :D
 
Misukka: Jokos oot saanu hälyn autoos? Lueppa mitä lukee siinä ledin takana.. Mulla ainakin on Cobran osia paljon, mm. ledissä lukee tyylikkäästi Cobra. Ja Cobran manuaalit tuli mukana:D

Eli pelkällä nimellä Cobra rahastaa 100e enemmän ku alfatech.

Cobrahan siellä möllöttää  :eek:
Manuaali on kuitenkin Alfatechin oma :)
*korvat vielä lukossa, kun testailin häläriä*  :D
 
Onkos muuten sulla kuin kirkas se "super-kirkas" ledi? Mulla ainakin vilkkuu yllättävän himmeesti..

Samoin Digital ultrasonic-sensorit ei oo mitään maailman herkimpiä.
 
Onkos muuten sulla kuin kirkas se "super-kirkas" ledi? Mulla ainakin vilkkuu yllättävän himmeesti..

Samoin Digital ultrasonic-sensorit ei oo mitään maailman herkimpiä.

Aika kirkas se on (toki vain pari kertaa kattonut koko laitetta, pitää silmäillä tarkemmin ja ilmoittaa sen valoteho sulle). Semmoinen 2 mm punainen ledi ja koko klöntillä on kokoa noin 1cm x 2cm.

Pitää viikonloppuna kokeilla sensoreita jossain korvessa :D
Vaikka ikkunat auki ja häly päälle. Sitten vain kopeloimaan auton sisustaa Peltoorit päässä :eek: 8)
 
Samoin Digital ultrasonic-sensorit ei oo mitään maailman herkimpiä.

Huomasin itsekin saman asian :-/
Laitoin kyselyn ja katotaan miten käy.
Toivottavasti tuosta voi laittaa herkkyyttä lisää niihin ultraääni sensoreihin :D
 
Takaisin
Ylös Bottom