Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Boomtown sanoiJokos tähän on tullut selvyyttä? Nykyset jarrut on aika p*rseestä.
Skydiver sanoiOn. 8) Homma menee juurikin, niin kuin kuin tuossa yllä arveltiinkin. Minulla on projektissa jo Brembot paikallaan. Teräspunosjarruletkut vaan kaveriksi, niin homma toimii.
Boomtown sanoino pevkeles.. Täytyy ruvet metästää jostai sellasii.
nokonzok sanoiSulla taitaa olla pre-facelift Legu, eli siihen ne Brembot ei siis suoraan sovi.
Skydiver sanoiTulihan niille hintaa... Satulat ostin vajaalla tonnilla ja Suomesta löytyi. On noita ollut sen jälkeen halvemmallakin tarjolla, mutta silloin ei vain osunut kohdalleen ja nuo oli lähes uudenveroiset. Setistä jäi myös yksi takasatula varalle. Siihen sitten soodapuhallus Soodateamillä korinputsauksen yhteydessä ja candymaalaus automaalaamo Harjunpäällä. Levyt ja palat Camskilliltä, muutamat puuttuvat tapit ja kitinälevyt timanttitiskiltä ja Evo 7:n jarruletkut Ebaystä. Nyt jos etsisin jarruletkuja, niin ottaisin Mamasanilta. Levyt pinnoitin keraamilla ja uunitin kovaksi.
Mr mmc sanoisaitko siis ne tapit timantti tiskiltä? olisko sulla osanumereoita? kun mä tarvisin myös liukutja kitinä levyt yms...
ps. sulla samanlaiset braidit ku mulla
ja saaha niitä ny psr, veho yms.. psr:n hinta toi minkä kurkkasin. Jos ny puhutaa noista tapeista, jotka pitää jarrupaloja paikallaan.Maxxximus sanoicamskillillä tais niitä tappeja olla?
jubo sanoiSopiiko evon (5-9) jarruletkut suoraa galanttiin/legnumiin brembojen kanssa? Onko välikiinnitys samanlainen ja samassa kohtaa? Ja mitä eroa evon letkuilla on, kun jokaseen evoon on oma letkusarjansa? Ilmeisesti ainakin evo 7 letkut sopii kun skydiver niitä käytti.
Sama muistikuvaWebtrap_86 sanoimuistaakseni edessä käytettävä galantin/legnumin omia ja takana joutui käyttää evo9n mukaan. Näin muistelisin omaani ne laittaneeni.
Juu näin oon itekkin kuullu. Tarkotuksena olis hommata teräspunosletkut niin mites kun HELlillä on vr4 galanttiin letkut tarjolla, mutta mahtaako olla 8g galanttiin? http://fi.helperformance.com/mitsubishi-galant-vr4Webtrap_86 sanoimuistaakseni edessä käytettävä galantin/legnumin omia ja takana joutui käyttää evo9n mukaan. Näin muistelisin omaani ne laittaneeni.
jubo sanoiJuu näin oon itekkin kuullu. Tarkotuksena olis hommata teräspunosletkut niin mites kun HELlillä on vr4 galanttiin letkut tarjolla, mutta mahtaako olla 8g galanttiin? http://fi.helperformance.com/mitsubishi-galant-vr4
Tekevät HELlillä "reseptin" mukaan letkut, eikä osannut tarkentaa sopiiko 8g galanttiin.DaJackal sanoiFiksuinta toki kysyä suoraan HELiltä, mutta kun näköjään tarjoavat "liittyvinä tuotteina" Galant VR4:ään AYC teräspunosletkuja niin tästä voisi päätellä että olisivat 8g Galanttiin (6g/7g:hän ei mitään AYC:tä ole).
Mutta kuten sanoin, ennen tilaamista varmistaisin valmistajalta.
jubo sanoiNyt olis brembot ja HELlin letkut edessä ja takana.
Sen verran tiedoksi, että takaa joutuu jarrukilpiä rälläköimään, kun evon levyt ei muuten mahdu.
Edessä tosiaan ollut jo pari kuukautta brembot perus paloilla ja boschin levyillä. Etujarrut on pitänyt vaihdosta lähtien kovaa ujellusta pienellä ja kohtuullisella jarrutuksella. Nyt vaihdoin EBCeen yellowstuffit ja ujellus abaut 10-kertaistui...
Olisko ideoita mistä ujellus vois johtua?
lancer evo-r sanoiSanoisin että ujellus on enemmän ominaisuus kuin vika Bremboissa. Veikaan että johtuu jarrun rakenteesta koska ei ole vain Evon jarrujen "ongelma". Toiset palat ujeltaa enemmän kuin toiset. Joku pala saattaa olla myös hiljainenkin.
Laitetaan korvan taakse eukkulancer evo-r sanoiKENT brake pad silencer on toimivaa ainetta jos vinkuminen häiritsee liikaa. Tällä saatiin 370Z alkuperiset jarrut (isot Brembot) hiljaiseksi kun oli kaikki muu kokeiltu.
Basbarduu sanoiMullakaan ei vingu. RoadHousen palat ja pysähtyy kylmilläkin paloilla hyvin.