miikka
New Member
- Liittynyt
- 1 Joulukuu 2003
Nämä kuvat ym ovat CVR4:ltä suoraan, mutta myös täällä Suomessa erittäin tärkeää tietoa. Mulle oli ainakin yllätys, että Camskillillä on ollut tuotteidensa kanssa jonkun asteisia ongelmia laadun suhteen. Viimeisin tapaus tässä:
Luckily I wasn't driving too fast when my lower arm ball joint decided to separate from it's socket and rip the drive shaft out, I think I was lucky, could have ended up a lot worse! To get an idea, I'm steering straight ahead!
http://www.clubvr4.com/forum/uploaded/2685/1215290959.jpg
http://www.clubvr4.com/forum/uploaded/2685/1215291036.jpg
http://www.clubvr4.com/forum/uploaded/2685/1215291077.jpg
Ja löytyy tällainenkin: VERY IMPORTANT SAFETY WARNING! - Camskill Lower Suspension Arms
Had complete failure of the ball joint ( the metal below the tapered shaft snapped) on the lower arm on ther drivers side.
This caused the wheel to pivot on the upper (boomerang shaped) arm and swing the complete wheel around into the wheel arch.. this then ripped the inner CV joint from the transmission, so i lost drive and steering. ----
I will never be using non main dealer suspension arms on my cars again.
Forumilta luettuna kuulemma kolmas kerta kun Camskillin tukivarsien kanssa on ongelmia. Tuokin nivelen pettäminen on vain sellanen vika, että ei tarvitse auton olla kuin liikkeellä, ja kolari on suhteellisen varma. Saati sitten jos noin käy esim. maantiellä :
Luckily I wasn't driving too fast when my lower arm ball joint decided to separate from it's socket and rip the drive shaft out, I think I was lucky, could have ended up a lot worse! To get an idea, I'm steering straight ahead!
http://www.clubvr4.com/forum/uploaded/2685/1215290959.jpg
http://www.clubvr4.com/forum/uploaded/2685/1215291036.jpg
http://www.clubvr4.com/forum/uploaded/2685/1215291077.jpg
Ja löytyy tällainenkin: VERY IMPORTANT SAFETY WARNING! - Camskill Lower Suspension Arms
Had complete failure of the ball joint ( the metal below the tapered shaft snapped) on the lower arm on ther drivers side.
This caused the wheel to pivot on the upper (boomerang shaped) arm and swing the complete wheel around into the wheel arch.. this then ripped the inner CV joint from the transmission, so i lost drive and steering. ----
I will never be using non main dealer suspension arms on my cars again.
Forumilta luettuna kuulemma kolmas kerta kun Camskillin tukivarsien kanssa on ongelmia. Tuokin nivelen pettäminen on vain sellanen vika, että ei tarvitse auton olla kuin liikkeellä, ja kolari on suhteellisen varma. Saati sitten jos noin käy esim. maantiellä :