Vs: carisma 1.8 gdi virtalukko
Ei tarvitse koodata mitään välttämättä (halutessaan uuden avaimen) , ottaa sirun vanhasta avaimesta.
...vaihtoehtoja on useita, <avain siru> & <ajonestoboxi> yhteneväiset.
1. Virtalukko purkuautosta Carisma:
► Avain mukana ¹)
● Teetät uuden(t) avaimen, aihion mukaisesti (mallintaa alkuperäiseksi, eli ottaa huomioon kulumisen)
● Siirrät(ät) oman-ajoneuvon alkuperäisen sirun uuteen avaimeen. tahi **koodatat uuden avaimen(t) oman ajoneuvon "tiedoilla".
♦ Tällöin käytössä kahdet avaimet (ellei kyseessä kauko-ohjattu keskuslukitus) ovet/virta -avain³.
► Avain ei mukana (virtalukon)
● Teetät avaimen(t) avain-numeron mukaan, tiedot joko: *timantti tiskiltä/vaatii selvityksen / rek.numeron / alustan numeron ,jne.. (*²), *virtalukko ajoneuvosta)
*huolto-kirjasta avain-numero (jos merkitty)
● Siirrät(ät) oman-ajoneuvon alkuperäisen sirun uuteen avaimeen tahi **kuten yllä.
♦ Tällöin käytössä... kuten yllä³ (ellei halua käyttää kaksia (2) avaimia on vaihdettava myös ovi-lukot*²))
2. Virtalukko(11) + avaimen antennirengas(9) + ajonestoboxi(4) purkuautosta Carisma:
► Avain..¹) + ovi..*²) = yhtä kuluneet ja likaiset tai jopa kuluneemmat kuin omat? tahi sitten ei ?
♦ Tällöin käytössä... kuin "alkuperäinen setti". (ei tietoa pitääkö ECU - "kouluttaa" erikseen)
Alkuperäinen virta-/ovi-lukko voidaan "elvyttää" (mikäli ei mekaanista vauriota), voi auttaa:
● Voitele (CRC) lukot ..tai vielä parempi pese lukot (crc quickleen) + voitele
● Teetä uudet avaimet
...auttoi "allekirj." -kulkupelissä.. :driver