Carisman at laatikon öljyistä?

Tippis

Ex Carisma comfort at -01, Ex Carisma -98,
Liittynyt
6 Tammikuu 2004
Millast öljyä carisman at laatikossa pitäisi käyttää? ja minkä verran sitä siellä on?
Pitäisikö sen öljyn(vanhan) olla puisen värist vai tummaa? Eile autoo huoltelin ja katoin oljyjä laatikosta, nii minun ymmärtääkseni sitä on aiva liian paljon siellä (kone oli lämmin ja käytin hetken jokaisella vaihteella ennen mittausta) ja kun imin sitä hiukan sieltä pois nii se oli väriltään tumman ruskeaa
 
Vs: Carisman at laatikon öljyistä?

joo en ymmärrä kun kahdesta automaatista(lancer ja colt) oon saanu laskea öljyä pois kun on ollu juuri vaihdettu huolloissa ;D ;D ilmeisesti eivät osaa lukea kun vaihtomäärä on eri kuin ensitäyttö tyhjään lootaan :peukku ja molemmissa tapauksissa ylimääräistä on ollu sen 1-1,5 litraa joka ero tuon ensitäytön/vaihdon erotuskin. :seina mulla väreinä ollu punasta ja toisessa punaruskeaa :nykii
 
Vs: Carisman at laatikon öljyistä?

Tippis sanoi
Millast öljyä carisman at laatikossa pitäisi käyttää? ja minkä verran sitä siellä on?
Pitäisikö sen öljyn(vanhan) olla puisen värist vai tummaa? Eile autoo huoltelin ja katoin oljyjä laatikosta, nii minun ymmärtääkseni sitä on aiva liian paljon siellä (kone oli lämmin ja käytin hetken jokaisella vaihteella ennen mittausta) ja kun imin sitä hiukan sieltä pois nii se oli väriltään tumman ruskeaa

Mitsun omaa automaattivaihteistoöljyä ainoastaan. Merkkihuolloista sitä saapi ostaa..
 
Vs: Carisman at laatikon öljyistä?

Merkkihuollos tuohonkin on noi öljyt vaihdettu viimeks, ainakin mikäli huoltokirjaan on
uskominen. Enkä epäile etteikö olis se on kuitenkin ollu vanhemmalla rouvalla ennen ja mä oon auton toinen omistaja.
 
Takaisin
Ylös Bottom