Colt -91 ja kauko-ohjattava keskuslukitus

C

chrisse

Guest
Terppa!

Eli ois tarkotuksena väsätä toi keskuslukitus mun coltiin. Kuulostaako vaikealta/tyhmältä/muulta? Kommentteja kiitos... :)
 
Ei ole vaikeaa eikä tyhmää. Laitoin tuossa viimeviikon aikana itselleni varashälyn jossa on keskuslukon ohjaus ja nyt odottelen vain että tulisi postissa keskuslukon moottorit.


Tässä olisi puolivalmis keskuslukitus kaukosäädöllä

ja täällä hinnat

Itse olen tilannut keskuslukon ohjauksen erikseen ja moottorit erikseen mutta tuo valmis sarja on varmasti helpompi asentaa. Eikä ole vaikea homma jos vähänkään ymmärtää sähköistä mitään.

(ei ole mainos, olen vain ollut tyytyväinen ks. firman toimintaan)
 
Oisko tiedossa mistä sais hyvät ohjeet, vai riittääkö ne paketin mukana tulevat (oletan et tulee) ???
 
Minä voin ottaa muutaman kuvan ja tehdä jonkin näköisen ohjeen kunhan saan ne moottorit. Samallahan se siinä menee kun kuitenkin otan ovipahvit auki.
 
Mulla on Coltissa kauko-ohjattava keskuslukitus hälärin yhteydessä ;D

Ei se tosiaankaan mikään hankala ollut asentaa ;D
 
J. Hukkanen sanoi
Minä voin ottaa muutaman kuvan ja tehdä jonkin näköisen ohjeen kunhan saan ne moottorit. Samallahan se siinä menee kun kuitenkin otan ovipahvit auki.

Oho, oispa kovin ystävällistä. Ei muuta kuin ooottelemaan! ;D Thanks.... :D
 
chrisse sanoi
J. Hukkanen sanoi
Minä voin ottaa muutaman kuvan ja tehdä jonkin näköisen ohjeen kunhan saan ne moottorit. Samallahan se siinä menee kun kuitenkin otan ovipahvit auki.

Oho, oispa kovin ystävällistä. Ei muuta kuin ooottelemaan! ;D Thanks.... :D

Nou proplem
No tänään tuli moottorit, vielää pitäis käydä postista hakemassa. Viikonloppuna tai tänä iltana asennan jos säät sallii.
 
No niin, tässä olisi nyt kytkis jota minä käytin. Kytkis

Jos tarvitset apuja jossain muussa keskuslukkoon liittyen niin kysy ihan vapaasti vaan.
 
Takaisin
Ylös Bottom