Defa Hälytin temppuilee

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Eli nyt on ilmenny sellanen ongelma hälyttimen/keskuslukituksen kanssa et ku avaa napista ovet ni se nykäsee samantien ne takas lukkoon,
vaikka kerkeis ovenkin avaamaan, sit se hetken päästä läppää ne (lukot) taas edes takas auki ja kiinni, itse hälytin ei sinällään mee kylläkään päälle mut esim. ajonesto saattaa mennä kylläkin.

Ajon aikanakin se saattaa ovia availla ja lukita (onneksi ajonesto ei silloin mene päälle ;)) ??? ::)

Sen vuoksi oon sen kuitenkin liittäny hälytin viaksi koska kaukoohjainkaan ei toimi kunnolla, välillä saa painella nappeja vuoronperään pitkän aikaa ennenkuin suostuu ovet aukeamaan ja häly sammumaan (Ja kyllä patterit on ihan uudet ;) )

Josko tosta selonteosta joku sai selvän ja kykenee vielä avittamaan tän erittäin V****Maisen vian kanssa niin olen suuresti kiitollinen!!!
 
Mulla joskus Cobran häly teki kiusaa samaan tyyliin...
eka ovet lukkoon ja sit auto sammuksiin...
ja sit ku yritti avata ovet saman tien lukkoon uusiksi...

viaksi paljastu löyhä maajohto... peiliin piti katsoa ;)
 
Myönnän rehellisesti etten oo vielä muuta tehny ku kironnu vasta koko hälyttimen ;)

Eli jos vaan kerkeis vaivautua ni saattais löytyäkkin jotain vastaavaa ;)
 
Et oo ensimmäinen jonka kuulen tappelevan Defan kans :) kaveri tappeli monta aikaa vanhan auton hälyn kans. Nyt vaihto autoo ja sano ettei ainaka hälytintä autoo laita enää :)
 
joo tuttu vika mullaki cobran häly teki aivan samaa kun oli hälylle menevä +johto huonosti kiinni ja laite sai akku sireeniltä virtaa toimiakseen sen verran et remppas noit lukkoja ees taas :-\
 
Takaisin
Ylös Bottom