Delican vaihdelaatikko poks

neppi

New Member
Liittynyt
2 Syyskuu 2006
Sijainti
kausala
Noniin, nyt sitten poiki Deliriumista laatikon laakerit. Tai ainaki tyhymempi vois luulla niin. Uusia laatikoita ei oo. Ainakaan mulla. Japan moottorituonnista (ihme homma toi nimi, ku eihän siellä ees oo ketään Japaa töissä!?!) se on tuoki laatikko, mut en viittis enää niiltä ottaa, ku se maksaa saman ku uudelleen remontointi, mut kestää näköjään vaan puoltoist vuotta...

Aikaa eio. Ei oo kyllä rahaakaa, mut se taitaa olla helpompi järjestää...

Kysynkin nyt näiden todistajien läsnäollessa Sinua, juuri Sinua, joka noihen kans oot ropaillu: "Otatko rojektin?"

Eli siis nyt ois työtä pelkäämättömälle pajeronlaatikonpurkajakokoajalle tossa pikkunen homma. Saat käyttöös tilat ja työkalut (omiaki saa käyttää!), saunan ja safkat ja matkat ja majotuksen, jos korjaat mun autosta laatikon. Hommalla ois vähän hoppu, ku toi on tällähetkellä talon ainoo kulkeva (tai siis ei oo!) abto ja sille ois käyttöö ihan koko ajan. Mulla ei oo yhtään ylimäärästä aikaa alkaa semmosiin hommiin, ku pitää painaa otsansa hies duunii, et saa vaihdelaatikoita ostella puolentoista vuoden välein!

Vapaaehtoset jonoon!

Yhteydenottojanne jää odottamaan (tai ei siis jää, ku lähtee nyt töihin, mut siis se nyt on semmonen sanonta vaan...) epätoivoinen suurperheen kuski.

Kiitoskiitos.

Snebe

PS samalla varmaan hitsaat pajeron loppuun... ::)
 
Vs: Delican vaihdelaatikko poks

neppi sanoi
Noniin, nyt sitten poiki Deliriumista laatikon laakerit. Tai ainaki tyhymempi vois luulla niin. Uusia laatikoita ei oo. Ainakaan mulla. Japan moottorituonnista (ihme homma toi nimi, ku eihän siellä ees oo ketään Japaa töissä!?!) se on tuoki laatikko, mut en viittis enää niiltä ottaa, ku se maksaa saman ku uudelleen remontointi, mut kestää näköjään vaan puoltoist vuotta...

Vitosvaihteen laakeritko meni? Kannattaa jatkossa välttää alle 80Km/h nopeuksia vitosella ja mäkiin vedätystä. Kannattaa sitten myös tehdä ylitäyttö laatikkoon nostamalla autoa vaikka tunkilla tai ajaa rinteeseen pystyyn.

Ei sen purku ja kasaus liene ihan mahdoton homma kunhan on oikeat työkalut sekä purkukuvat ja ottaa kameralla lisäksi kuvia joka purku vaiheesta.
Osat tuohon saanee Tamgearsilta http://www.tamgears.com/ ja korjattavaksi voi lähettää tuonne http://www.jarrupoljin.fi/

Minua nuo ei auttanut, kun ei löytynyt vm.2000 rattaita.
 
Vs: Delican vaihdelaatikko poks

Ku ei oo kysymys siitä ettenkö osais, vaa ku ei oo aikaa yhtää ruveta ropailee. Hitsimpimpula.

Eikä oo kyse myöskään siitä ettenkö osais käyttää tota vehettä, vaan siinä vaan tuli nyt tunnit täyteen. Noihan noi alkuperäset laakerit kestää sen 150tuhatta ja sit poksahtaa, nii.

Siis onko sulla 2000 vm delica vai?
 
Takaisin
Ylös Bottom