Vensku_
New Member
- Liittynyt
- 23 Helmikuu 2008
- Sijainti
- Kouvostoliitto
Ykspäivä tuossa paloi öljynpaineen merkkivalo n.10 km ajon jälkeen tyhjäkäynnillä, ja sen jälkeen yrittikin syttyä alle ~1200rpm. Seuraavana aamuna ja sen jälkeen ei ole ollu vastaavaa... Vaihdoin anturin ja uteliaisuuttani asensin Auto Gagen mekaanisen mittarin kanteen, turbon sokeen tulpan viereen, siihen kuusiokolon tilalle, onko se nyt öljykanavan koneistusreikä tms.
Aika pieniä on paineet, lämpimänä jotain 5 psi:tä, eli vähän yli 0,3 baria vaan? (EDIT: 8 PSI on näköjään tyhjäkäynnin lukema, mittarin asteikkohan vähä pienenee tuossa alle 10 PSI)
Ajossa 10-20psi:n välillä, eli ei paljoa yli baria edes. Täytynee asentaa vielä tuonne paineanturin kaveriksi vaikka mittari, näkis paineet sieltäkin.
Onko noin matala paine kannessa ok? Kyllä nostajat ainakin on hiljaset.
Aika pieniä on paineet, lämpimänä jotain 5 psi:tä, eli vähän yli 0,3 baria vaan? (EDIT: 8 PSI on näköjään tyhjäkäynnin lukema, mittarin asteikkohan vähä pienenee tuossa alle 10 PSI)
Ajossa 10-20psi:n välillä, eli ei paljoa yli baria edes. Täytynee asentaa vielä tuonne paineanturin kaveriksi vaikka mittari, näkis paineet sieltäkin.
Onko noin matala paine kannessa ok? Kyllä nostajat ainakin on hiljaset.