- Liittynyt
- 7 Tammikuu 2003
Ostettiin tuossa Galant joka täristää tosissaan kiihdyttäessä, eli oireet:
1: vaihteella ei tärinää
2 & 3 & 4 vaihteilla kiihdyttäessä tärisee/täristää, mutta tasaisella ajolla ei nimeksikään.
3 Vaihteen synkrot rusahta aina väliin..
Autossa on vaihdettu jakohihna joskus ja omistaja sanoi että se täristi kokoajan ja huollossa olivat korjanneet tuon tutun tasapaino-akselin välityksen, mutta voiko se edelleen olla pielessä?, täristää tosiaankin niin että konepeltikin tärrää.. mutta vain kiihdyttäessä.. ja jollain 2500-2800 rpm alueella erityisesti..
Eka epäiltiin vanteita mutta ei ollut niistä.
Lisäksi autossa on joku tiheämpi välitteinen aski? (glsi tämäkin?) kun kerta 3100rpm on 100km/h vauhdissa kierroksia, itsellä on omassa glsi ~2700rpm..
Vai onko välitykset muuttuneet myöhempiin vuosimalleihin (oma 89, ostettu 92)
1: vaihteella ei tärinää
2 & 3 & 4 vaihteilla kiihdyttäessä tärisee/täristää, mutta tasaisella ajolla ei nimeksikään.
3 Vaihteen synkrot rusahta aina väliin..
Autossa on vaihdettu jakohihna joskus ja omistaja sanoi että se täristi kokoajan ja huollossa olivat korjanneet tuon tutun tasapaino-akselin välityksen, mutta voiko se edelleen olla pielessä?, täristää tosiaankin niin että konepeltikin tärrää.. mutta vain kiihdyttäessä.. ja jollain 2500-2800 rpm alueella erityisesti..
Eka epäiltiin vanteita mutta ei ollut niistä.
Lisäksi autossa on joku tiheämpi välitteinen aski? (glsi tämäkin?) kun kerta 3100rpm on 100km/h vauhdissa kierroksia, itsellä on omassa glsi ~2700rpm..
Vai onko välitykset muuttuneet myöhempiin vuosimalleihin (oma 89, ostettu 92)