TuplaNokka
PunkkaRacingTeam
- Liittynyt
- 1 Helmikuu 2015
Tuli taas DSM:ään vaihdettua, harmi kyllä 420a tekniikalla oleva 2g tosin huollettu kyllä, pirun nätti väri on.
Ensinnäkin onko kellään historiastatietoa, nukyinen rekkari BRU-253 ja entine MYT-(??)
Siksi toisekseen, vinkkejä kun tuossa on nuo projektori umpiot, onko kyseessä siis facelift malli vanhemmilla umpioilla? Jenkki puskuri siinä ainakin on keulilla mutta sieltä tämä tullutkin,
ilmeisesti 2010? Siitä ainaki alkaa huoltokirjassa merkinnät tähän päivään. Ja aiheeseen, saako tuota hikoilua umpioiden sisältä miten vähemmäksi?
Ei ole ennen tarttenut päätä pantata tuolla asialla Ja jos on vanhemman mallin umpiot kun näyttää ettei sovi niin laitan mieluusti orkkikset noiden tilalle.
Sitten, mietin jos vaihtaisi jossain kohtaa 4g63:n tohon, eikös sen pitäs aika suoriltaa istua ja ecun vaiholla riittää?
En ole aiheeseen vielä tutustunut mutta kysytään nyt veteraaneilta niin ei tule sitä, oisit kysynyt meininkiä
Ja viimoiseksi, 2 ja 3 vaihteella n. 50km/h vauhissa tuntuu semmonen jännä tärinä, renkaat ok ja tulee vaan kun painaa hiukan enemmän pinta kaasua, muuten kiihtyy iha pirteästi kun polkasee.
Ja kylmällä koneella kytkin ylhäällä kuuluu ikään kuin painelaakerin 'kohinaa' mutta vaimeampana ja kun pistää kytkimen pohjaan, loppuu ja lämpimällä moottorilla ei kuulu mitään ylimääräisiä.
On kyllä mukava auto ajaa ja pitkään tuon korisesta haaveillut, varmaan ensimmäisestä hurjapäästä asti, hieman työtä se vaatii mutta eipä sitä uutta oltukkaan ostamassa
En kadu kauppoja, vaikka 40km autoliikkeestä sain ekat sakot ylinopeudesta
Ensinnäkin onko kellään historiastatietoa, nukyinen rekkari BRU-253 ja entine MYT-(??)
Siksi toisekseen, vinkkejä kun tuossa on nuo projektori umpiot, onko kyseessä siis facelift malli vanhemmilla umpioilla? Jenkki puskuri siinä ainakin on keulilla mutta sieltä tämä tullutkin,
ilmeisesti 2010? Siitä ainaki alkaa huoltokirjassa merkinnät tähän päivään. Ja aiheeseen, saako tuota hikoilua umpioiden sisältä miten vähemmäksi?
Ei ole ennen tarttenut päätä pantata tuolla asialla Ja jos on vanhemman mallin umpiot kun näyttää ettei sovi niin laitan mieluusti orkkikset noiden tilalle.
Sitten, mietin jos vaihtaisi jossain kohtaa 4g63:n tohon, eikös sen pitäs aika suoriltaa istua ja ecun vaiholla riittää?
En ole aiheeseen vielä tutustunut mutta kysytään nyt veteraaneilta niin ei tule sitä, oisit kysynyt meininkiä
Ja viimoiseksi, 2 ja 3 vaihteella n. 50km/h vauhissa tuntuu semmonen jännä tärinä, renkaat ok ja tulee vaan kun painaa hiukan enemmän pinta kaasua, muuten kiihtyy iha pirteästi kun polkasee.
Ja kylmällä koneella kytkin ylhäällä kuuluu ikään kuin painelaakerin 'kohinaa' mutta vaimeampana ja kun pistää kytkimen pohjaan, loppuu ja lämpimällä moottorilla ei kuulu mitään ylimääräisiä.
On kyllä mukava auto ajaa ja pitkään tuon korisesta haaveillut, varmaan ensimmäisestä hurjapäästä asti, hieman työtä se vaatii mutta eipä sitä uutta oltukkaan ostamassa
En kadu kauppoja, vaikka 40km autoliikkeestä sain ekat sakot ylinopeudesta