Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Akkutakuu ollut 8 vuotta tai 160 tkmValmistajan etu EI ole sama kuin auton omistajan etu.
Valmistaja tähtää osien kestolla takuuajan päättymishetkeen ( esim 2-5 v ).
Sen mukaan turvarajatkin on viritetty.
Omistaja haluaisi noin 3-5 kertaa pidempää kestoa osille.
En tiedä miten perinteisessä ohjaustehostimessa tuo on toteutettu, mutta ajonopeudesta se ei tiedä mitään ellei siellä ole jotain sähköistä säätöä. Muuten mennään moottorin kierrosnopeuden mukaan. Kuitenkin uudet 8-vaihteiset automaatit voi pitää moottorin kierrosluvun aika vakiona moottoritienopeuksiin asti, eli sen perusteella tehostus liki sama 30 ja 100 nopeudessa. Sähköiselle voidaan tehdä millainen tehostuskäyrä halutaan. Omassa pakussa jossa sähkötehostin, tuntuu että suoralla motarilla se on täysin pois päältä. Vertailukohtana on tilanne kun tehostin oli vian takia pois päältä ja ajelin 120 motaria. Vaikka eihän se perinteinenkään mitään tehosta jos ei rattia käännä.Syynähän tähän Klipsin tunnottomuuteen on ohjaustehostimen toiminta, eli ohjaus ei normaaliin tapaan jäykisty lainkaan ajonopeuden kasvaessa. Olen miettinyt olisiko tähän tehtävissä mitään mahdollista korjausta.
Tehostushan tapahtuu sähkömoottorin avulla, jota prosessia hallitaan elektronisesti.
En tiedä miten perinteisessä ohjaustehostimessa tuo on toteutettu, mutta ajonopeudesta se ei tiedä mitään ellei siellä ole jotain sähköistä säätöä. Muuten mennään moottorin kierrosnopeuden mukaan.