Euro Car Show?

kapsu

Eclipse 2g, '97 4G63 NA
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Hämeenlinna
www.eurocarshow.net

Onko porukkaa menossa?

DSNF on tuolla esillä, kalustona:
- 200+hv Almera GTi
- 300+hv S14 200sx
- 400+hv Z32 300zx Twin Turbo
 
toivottavasti ovat messut viime vuodesta parantuneet , koska olivat niin ala-arvoiset, et ei oo ennen nähty :mad: :mad:
 
kyllähän tuonne saattais lähteekin kun tilipäiväkin sattuu oleen samaan aikaan. Jollei hallitus sit ole toista mieltä. Menee muutoin äänestämiseksi. ;D
 
tää on nyt vaan mielipide, mut tuo show on persxtä. Olen sen saanut tuta jo vuosia sitten.
Jos joku sinne autonsa vie, niin varautukoon kaikkeen mikä on muuta kuin luvataan...
Terv,
"näyttelykonkari"
 
Joo kyl oli viime vuonna niin syvältä et en kyllä ihan tiedä viittiikö vaivautua :mad: ??? ??? Mut täytyy nyt vähän funtsia, vai pitäiskö säästellä voimia pääsiäiseksi ;D ;D
 
jes, olihan toi pikku Vihtori siellä yleisellä ostatolla 1997 ja sit pinstraipattuna Pekka "Wizzzard" Mannermaa halus sen osastolleen seuraavana vuonna.
Noiden lisäks kymmenkunta näyttelyä ympäri Suomea aina Oulua saakka, siis lähinnä vuonna 1997.

Kokemuksia tämän euro car Shown järjestämästä näyttelystä on muistaakseni vuodelta 1995 tai 1996. Ei kovin hyvää kerrottavaa...
 
Joo, se oli ihan pohjanoteeraus viime vuonna.
2001 näyttely oli mielestäni asiallinen. Minunkin
autoja on pyydetty ko. näyttelyyn, mutten viitsinyt
vaivautua, kun se on aina liian aikaisin, kurakeleillä.
 
kävin messuilla ja mun mielestä aika surkeet varsinkin toi areena ei oikeen sovellu lapsiperheelle
 
;D Hyvä Jonttu et ilmotit! nyt ei harmita enää vähääkään ettei tullu lähettyä ;D ;D ;D
 
Kovasti kun kaikki tuntuvat valittavan noista messuista, niin viimevuotista kuin tämänvuotisistakin niin on alkanut kiinnostaa, että mikä tekee niistä niin huonot?
 
Kävin aske kattoo noit kuvia. Ihan hyvän näkösiä autoja ei vaa montaakaa mitsua sattunu harava otannan alle. Ja oli ilmeisesti ollu tosi kauniita tytöi kun oli alkana käsi väbäjään kuvaajallakin. ;D
 
Kovasti kun kaikki tuntuvat valittavan noista messuista, niin viimevuotista kuin tämänvuotisistakin niin on alkanut kiinnostaa, että mikä tekee niistä niin huonot?


Järjestävä taho ja heidän tapansa hoitaa asiat päin pxttä. Niin homma on mennyt jo vuosia. Mulla edelleen saamista vuoden 1996 näyttelystä... ja myös monella muullakin
 
Samaa mieltä oon Jontun kanssa, aivan perseestä lapsiperheen näkökulmasta, ois luullu että olis olemassa paremmatkin tilat

Nimim. kävinkö turhaan
 
Takaisin
Ylös Bottom