Tuli tosiaan uuden isomman (65mm) downpipen kanssa asennettua myös ah-niin-ihana boost creep ;D
Ahdot pysyy vakiossa noin 5500 kierrokseen saakka, jonka jälkeen alkaa kipuamaan pikaisesti yli yhden baarin. Kaasunvaste parani kuitenkin huomattavasti ja voimaa tuli selkeästi lisää keskialueelle, joten vakiopilliin ei oikein kiinnostaisi palata.
Milläs ihmiset on korjaillut tätä ongelmaa?
Onko edes esiintynyt kaikilla, ja jos ei, niin millainen kokoonpano?
Omia pohdintoja:
1) Helpoin olisi liene kuristus katalysaattorin laipan väliin, mutta samalla myös hölmöin ratkaisu. Menee ainakin osittain isomman downpipen hyöty harakoille.
2) Melko paljon noita hukkaportin porttaustopicceja jenkkien DSM-puolella, onko näistä kokemusta? Minkä kokoinen hukkaportin vakioläppä on, ja minkä verran on varaa portata? Vai täytyisikö siirtyä suoraan isompaan läppään? Miten moinen on edes kiinni?
3) Ahtimen vaihto tuntuu vähän kalliilta ja hölmöltä. Voisin kuitenkin harkita ostavani huollettua ja/tai portattua kolmosen vakioahdinta, tai jotain muuta?
Ahdot pysyy vakiossa noin 5500 kierrokseen saakka, jonka jälkeen alkaa kipuamaan pikaisesti yli yhden baarin. Kaasunvaste parani kuitenkin huomattavasti ja voimaa tuli selkeästi lisää keskialueelle, joten vakiopilliin ei oikein kiinnostaisi palata.
Milläs ihmiset on korjaillut tätä ongelmaa?
Onko edes esiintynyt kaikilla, ja jos ei, niin millainen kokoonpano?
Omia pohdintoja:
1) Helpoin olisi liene kuristus katalysaattorin laipan väliin, mutta samalla myös hölmöin ratkaisu. Menee ainakin osittain isomman downpipen hyöty harakoille.
2) Melko paljon noita hukkaportin porttaustopicceja jenkkien DSM-puolella, onko näistä kokemusta? Minkä kokoinen hukkaportin vakioläppä on, ja minkä verran on varaa portata? Vai täytyisikö siirtyä suoraan isompaan läppään? Miten moinen on edes kiinni?
3) Ahtimen vaihto tuntuu vähän kalliilta ja hölmöltä. Voisin kuitenkin harkita ostavani huollettua ja/tai portattua kolmosen vakioahdinta, tai jotain muuta?