Evo 3: Puskurin irroitus + cooleri + ahtoputket?

Kapanos

New Member
Liittynyt
26 Heinäkuu 2009
Eli kyseiset osat pitäs saada irti, puskuria olen sen verran availlut sivuilta että sieltä on jo irti, mutta mistä se on keskeltä niin kovaa kiinni?


Myös se puskurin takana oleva musta palkki, lähteekö se? ainakin kovasti näyttää olevan coolerin tiellä.
Mikä on säiliö joka lähtee kuljettajapuoleisen ahtoputkesta ja säiliö on lampun alla? turha? saako poistaa?


Ja vielä.. onko vakio cyyleri HKS:än tekele? omassa ainakin lukee niin ja luulisin että se on vakio..

Kiitos ja anteeks :-X
 
Vs: Evo 3: Puskurin irroitus + cooleri + ahtoputket?

Puskurin takana on metallinen puskurin tukirakenne joka lähtee puskurin mukana kun irrottaa sieltä altapäin pitkällä jatkovarrella 2x pulttia kummaltakin puolelta. Tulee koko pakettina pois...toivottavasti auttaa ;D ;D
 
Vs: Evo 3: Puskurin irroitus + cooleri + ahtoputket?

Eikös siinä puskurissa ole rekisterinkilven takana kaks ruuvia, mitkä pittää irroittaa.

Ja tuo ahtoputkessa oleva pönttö, ite otin sen pois, eikä sen pois ottamisesta mitään haittaa ainakaan ollut minulla. Kun ei sen olemassa ololle löytynyt mitään järkevää syytä. Resonaattori tuli vastaukseksi googlen käännös koneella ;D
 
Vs: Evo 3: Puskurin irroitus + cooleri + ahtoputket?

Joo itekkin otin sen myöhemmin sitten pois ja ei minkäänlaista vaikutusta.

Kapanos sanoi
Ja vielä.. onko vakio cyyleri HKS:än tekele? omassa ainakin lukee niin ja luulisin että se on vakio..

Taitaa olla aftermarkettia...
 
Vs: Evo 3: Puskurin irroitus + cooleri + ahtoputket?

Maxxximus sanoi
Taitaa olla aftermarkettia...

Niin varmastikin on ja toivottavasti katsastusmies ei huomaa asiaa. Muuten tulee alkuperäinen hankittavaksi tai auto ajokieltoon.

Välijäähdyttimen asentaminen rinnastetaan moottorinvaihtoon Suomessa, joka vaatii muutoskatsastuksen.
 
Vs: Evo 3: Puskurin irroitus + cooleri + ahtoputket?

markho sanoi
Tuo on minulle ihan uusi tieto. Missä noin sanotaan?

Kuulemma AKE:lta saatu vastaus, en ole itse varmistanut. Eli välijäähdyttimen saa vaihtaa lähes samanlaiseen.
 
Vs: Evo 3: Puskurin irroitus + cooleri + ahtoputket?

ast sanoi
Kuulemma AKE:lta saatu vastaus, en ole itse varmistanut. Eli välijäähdyttimen saa vaihtaa lähes samanlaiseen.

Miten ahtimen kanssa on AKE:n kanta. Eli jos/kun vähäpäästöisen ahdin hajoaa ja alkuperäistä ei ole enää saatavilla, niin mitä silloin tapahtuu?
 
Vs: Evo 3: Puskurin irroitus + cooleri + ahtoputket?

markho sanoi
Miten ahtimen kanssa on AKE:n kanta. Eli jos/kun vähäpäästöisen ahdin hajoaa ja alkuperäistä ei ole enää saatavilla, niin mitä silloin tapahtuu?

Mitä näitä turhaan etukäteen miettimään ;D

Vanha auto kuitenkin tälläinen kolmonen, harvaa katsastusmiestä vuosikatsastuksessa ylipäätään kiinnostaa/tietämystä onko mikä alkuperäistä ja mikä aftermarkettia, etenki jos vähänkää originaalin näköinen kytöstys.
 
Vs: Evo 3: Puskurin irroitus + cooleri + ahtoputket?

osku sanoi
Mitä näitä turhaan etukäteen miettimään ;D

Vanha auto kuitenkin tälläinen kolmonen, harvaa katsastusmiestä vuosikatsastuksessa ylipäätään kiinnostaa/tietämystä onko mikä alkuperäistä ja mikä aftermarkettia, etenki jos vähänkää originaalin näköinen kytöstys.

Eipä tuo puolilaittomalla autolla katsastukseen meneminen ollut se pointti tässä vaan se, että mitenkähän AKE suhtautuu siihen, jos ahdin hajoaa eikä alkuperäistä ole saatavilla. Tuskin voidaan vaatia auton romuttamistakaan.
 
Vs: Evo 3: Puskurin irroitus + cooleri + ahtoputket?

markho sanoi
Eipä tuo puolilaittomalla autolla katsastukseen meneminen ollut se pointti tässä vaan se, että mitenkähän AKE suhtautuu siihen, jos ahdin hajoaa eikä alkuperäistä ole saatavilla. Tuskin voidaan vaatia auton romuttamistakaan.


korvaavia osia voidaan asentaa... näin ainakin mulle sanottiin kun kitisin ettei saa mistään alkuperäistä
TC06-11 no katsastettiin ja hyvin kävi konttorin ukolle TD05-14b
 
Takaisin
Ylös Bottom