RapajuoppoPutkiMies
Galant Gti Dyn4 Ms´n´S V2.2 29q2 -ala Perkamo-
- Liittynyt
- 29 Maaliskuu 2007
- Sijainti
- Jämsä
Vs: Evo 4:en öljynjäähdytyksen parantaminen
Mittasin juuri kuppiukon -88 pajeron kennon, 225x255x32. Halvempi vaihtoehto kokeilla jos vaan löytää purkaamolta edullisen kennon, pidemmät letkut ja siirtää kennon lukkopellin alle, jos tilat antaa myöden....
ast sanoiKannattaahan sitä maksaa vähän jäähdytyksen parantamisesta jo ihan sen vuoksi ettei tarvitse joka ratapäivän jälkeen vaihdella öljyjä kun lämmöt pysyvät kurissa eikä öljy menetä ominaisuuksiaan yhtä nopeasti.
Isompi kenno on varma ratkaisu. Tuskin Mitsukaan niitä on huvikseen uudemmissa malleissa isontanut. Esimerkkinä:
Evo 4: 200x100x32 (mm)
Evo 5: 200x130x32 (mm)
Evo 6: 200x130x49 (mm)
Evo 7: 200x160x49 (mm)
Mittasin juuri kuppiukon -88 pajeron kennon, 225x255x32. Halvempi vaihtoehto kokeilla jos vaan löytää purkaamolta edullisen kennon, pidemmät letkut ja siirtää kennon lukkopellin alle, jos tilat antaa myöden....