Evo 7 Seosnäyttö ( plx) näyttelee höpöjä?

Makkooo87

New Member
Liittynyt
16 Kesäkuu 2015
Sijainti
Pori
Eli kertokaas itämaan tietäjät ja muut minua viisaammat (ei vaadi paljoa) että mikäs tässä nyt mättää? eli tasakaasulla ajettaessa näyttää seossuhdemittarin näyttö tuollaiselta , omasta mielestänihän sen pitäs aikaslailla tasapaksua viivaa näyttää tasasella? (satun usein olemaan myös väärässä mutta kysyn kuitenkin ) :D
 
Vs: Evo 7 Seosnäyttö ( plx) näyttelee höpöjä?

No mutta,koitan selittää sen sitten sanoin..eli siis se menee sellasta terävää aaltoa ylös,alas,ylös,alas jne. vaikka ajaa tasakaasulla? :p
 
Vs: Evo 7 Seosnäyttö ( plx) näyttelee höpöjä?

Muuta näyttöön afr numeroina.. Jos se heittää tasakaasulla 12>17 niin ei se ihan normaalia ole ;D mutta veikkaan, että käyrän liike on jossain 14,4-15,2 välillä....
 
Vs: Evo 7 Seosnäyttö ( plx) näyttelee höpöjä?

Kirppu1990 sanoi
Muuta näyttöön afr numeroina.. Jos se heittää tasakaasulla 12>17 niin ei se ihan normaalia ole ;D mutta veikkaan, että käyrän liike on jossain 14,4-15,2 välillä....

Se itseasiassa pomppii siinä n.13 -17,8 aika tarkalleen,ja todella symmetristä kuvioita jonka vuoksi kiinnostus heräsikin että onkohan siinä jottain vikaa ::) tyhjäkäynnillä on siinä 13,2 -14,4 välillä aika hyvin..
 

Liitetiedostot

  • photoedit_1437755650423.jpg
    photoedit_1437755650423.jpg
    88.5 KB · Lukukerrat 340
Vs: Evo 7 Seosnäyttö ( plx) näyttelee höpöjä?

Whohoo!Onnistuin lataamaan kuvan ;D ( Paitsi että nyt tuli kahteen kertaan ::) )
 
Vs: Evo 7 Seosnäyttö ( plx) näyttelee höpöjä?

Koita vaikka resetoida se plx. Juuri ennenkuin panet virrat siihe nii paina molemmat reunat ja alareuna (kolmella sormella).. Vaikea selittää... Kuitenkin paina kaikkia kolmea "nappia" yhtaikaa kun laitat siihen virrat. On muuten aika hankala, mulla meni about sata yritystä, että alkoi resetoida.. Sekoilin aiemmin kans mut sit alko toimii.
 
Vs: Evo 7 Seosnäyttö ( plx) näyttelee höpöjä?

Kirppu1990 sanoi
Koita vaikka resetoida se plx. Juuri ennenkuin panet virrat siihe nii paina molemmat reunat ja alareuna (kolmella sormella).. Vaikea selittää... Kuitenkin paina kaikkia kolmea "nappia" yhtaikaa kun laitat siihen virrat. On muuten aika hankala, mulla meni about sata yritystä, että alkoi resetoida.. Sekoilin aiemmin kans mut sit alko toimii.

Wut?! Joo koitin äsken "muutaman" kerran,alko naapurikin kattelemaan että mitä hel***tiä toi hullu taas tuol autossas häärää mut en mä kyllä saanu mitään resetointia aikaseks ??????
 
Vs: Evo 7 Seosnäyttö ( plx) näyttelee höpöjä?

Jos tuo resetointi kalibroi lambdan samalla niin pitää olla varma, että pakoputkessa ei ole vanhoja kaasuja.
 
Vs: Evo 7 Seosnäyttö ( plx) näyttelee höpöjä?

MPa sanoi
Jos tuo resetointi kalibroi lambdan samalla niin pitää olla varma, että pakoputkessa ei ole vanhoja kaasuja.

Juu siis tyhjänä sen tarttis saada mut emmää onnistu siinä lainkaan kaikkia kolmea nappia painanut ennen virtoja mut eeeeeeei luonaa :seina
 
Vs: Evo 7 Seosnäyttö ( plx) näyttelee höpöjä?

Painat niitä pohjassa kun paat ne virrat päälle. Se on ihan tautisen hankalaa ;D
 
Vs: Evo 7 Seosnäyttö ( plx) näyttelee höpöjä?

Nyt en enää muista (kas kummaa) mut oisko ollu peräti niin että painaa niitä vasta kun kytkee virrat?
 
Vs: Evo 7 Seosnäyttö ( plx) näyttelee höpöjä?

Eli netinsyövereistä löytynee hyvät ohjeet tuohon mittarin nollaamiseen kun käyt etsimään vain.Ja nollauksen yhteydessä otat anturin irti pakoputkesta jotta se on raittiissa ulkoilmassa.Muuten veikkaan että se näyttää edelleen päin persettä.
 
Vs: Evo 7 Seosnäyttö ( plx) näyttelee höpöjä?

Kirppu1990 sanoi
Painat niitä pohjassa kun paat ne virrat päälle. Se on ihan tautisen hankalaa ;D

;D Sen verran on tullu painettua et alkaa sormet olemaan yhtä niveltä lyhempiä Eeeeeeikä silti luonaa woe wattu mä vaan sanon
 
Vs: Evo 7 Seosnäyttö ( plx) näyttelee höpöjä?

Veikkaan kans että lambda sekoilee. Itselläni just sama ongelma, korjaamatta kun autolla ei ole tarvinnu ajella.
 
Takaisin
Ylös Bottom